home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207934 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9030: 17 Jan 2008, 02:09 »

Det var nu ikke ment tvetydigt. Jeg har altid syntes at vi skal have en hængende angriber og en 'Elmander' bagved.

Det er min fodboldfilosofi

Det kan jeg godt følge dig i, men så skal vi også råde over en spiller med samme kvaliteter som Elmander, og uden at nedgøre Ericsson, så indeholder han ikke helt præcis det.

Uanset hvad så lugter det lidt af at Ericsson ryger og at Lorentzen skal ind og overtage hans plads hvis der bliver spillet med hængende angriber.
TK udtalte forleden at der højst sandsynligt kommer en spiller mere og at han efterlyser driblere da vi kun i hans øjne har en decideret kantspiller i Toby. Så det lyder som om det er ny venstre kant der skal på plads hos os?

Det tror jeg du har meget ret i. Spændende at se hvem AB kan skaffe som kan fodre Dunken med sukkerbolde!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9031: 17 Jan 2008, 09:25 »

Uanset hvad så lugter det lidt af at Ericsson ryger og at Lorentzen skal ind og overtage hans plads hvis der bliver spillet med hængende angriber.
TK udtalte forleden at der højst sandsynligt kommer en spiller mere og at han efterlyser driblere da vi kun i hans øjne har en decideret kantspiller i Toby. Så det lyder som om det er ny venstre kant der skal på plads hos os?

Det er såmen også en god løsning. Lorentzen kan udvikle sig til at blive på højde med Elmander i mine øjne. Så ja, hvis vi kan få en god slat penge for Martin er det okay Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager

« Svar #9032: 17 Jan 2008, 11:37 »

Et emne til vores forsvar??

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=145662

Heath Pearce fyret

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

verdenskrig
Manager

« Svar #9033: 17 Jan 2008, 11:53 »

Heath Pearce fyret

KØØØØØØØØØØØØØØØØØØ ØØØØB!!!!!!!!!!!!!!!

Han er virkelig klasse Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9034: 17 Jan 2008, 11:54 »

Heath Pearce fyret

MvS ind i centerforsvaret, Pearce på venstreback også Thomas Rasmussen frem på fløjen? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

verdenskrig
Manager

« Svar #9035: 17 Jan 2008, 11:59 »

MvS ind i centerforsvaret, Pearce på venstreback også Thomas Rasmussen frem på fløjen? Smiley

Kerm

Hørt hørt... Så må Lorentzen også til at arbejde lidt for føden Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9036: 17 Jan 2008, 12:01 »

SIGN, SIGN, SIGN!

Echoes, Silence, Patience and Grace

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9037: 17 Jan 2008, 12:13 »

SIGN, SIGN, SIGN!

Præcis, med den strategi giver det konkurrence til Pearce, i form af MvS, det giver konkurrence til de centrale forsvar igen i form af MvS også giver det selvfølgelig konkurrence på den offensive kant i form af TR og KL.. Smiley

Hvis dette bliver en realitet, så mangler vi - i mine øjne - "kun" en højre midt også en Køhlert som er bliver overbevidst om, at 4-4-2 er vejen frem. Dette giver også mere konkurrence mellem Holmén, Retov og Gisla.. Smiley - Og igen, hvis dette bliver en realitet, så tror jeg vi går et stort efterår i møde.

Hvorfor er jeg ikke blevet træner? Jeg er jo genial!

Kerm

Helvede i Nord

Brodtgaard
Manager

« Svar #9038: 17 Jan 2008, 12:41 »

Enig med Kerm her...   Også i at han er genial  Wink

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

verdenskrig
Manager

« Svar #9039: 17 Jan 2008, 12:57 »

Præcis, med den strategi giver det konkurrence til Pearce, i form af MvS, det giver konkurrence til de centrale forsvar igen i form af MvS også giver det selvfølgelig konkurrence på den offensive kant i form af TR og KL.. Smiley

Hvis dette bliver en realitet, så mangler vi - i mine øjne - "kun" en højre midt også en Køhlert som er bliver overbevidst om, at 4-4-2 er vejen frem. Dette giver også mere konkurrence mellem Holmén, Retov og Gisla.. Smiley - Og igen, hvis dette bliver en realitet, så tror jeg vi går et stort efterår i møde.

Hvorfor er jeg ikke blevet træner? Jeg er jo genial!

Kerm

Det er nu heller ikke svært at være bedre taktisk en køhlert..  Thumbs Up
Magen til ukompetent taktikker skal man da lede længe efter... Det er jo lige før at jeg ofte sidder og frygter hvilken taktik hans terningekast nu har spillet af sig Ubeslutsom

Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9040: 17 Jan 2008, 13:12 »

Det er nu heller ikke svært at være bedre taktisk en køhlert..  Thumbs Up
Magen til ukompetent taktikker skal man da lede længe efter... Det er jo lige før at jeg ofte sidder og frygter hvilken taktik hans terningekast nu har spillet af sig Ubeslutsom

Dét er jeg ikke så meget bange for. Jeg kan godt lide hans filosofi, men det som irriterer mig, er bare at han ikke vil indse, at hans taktik ikke virker, også finde noget andet frem, fx som han gjorde den gang mod Viborg, hvor vi gik fra en 4-3-3 hvor vi var udspillet også røg over på en 4-4-2 og fik vendt spillet.

Desuden har jeg al respekt for Køhlert, specielt efter nogle af de gange hvor han har overtaget efter en afgået træner også gjort det rigtig godt. Den mand er mere Brøndby end Brøndby selv!

Kerm

Helvede i Nord

verdenskrig
Manager

« Svar #9041: 17 Jan 2008, 13:25 »

Dét er jeg ikke så meget bange for. Jeg kan godt lide hans filosofi, men det som irriterer mig, er bare at han ikke vil indse, at hans taktik ikke virker, også finde noget andet frem, fx som han gjorde den gang mod Viborg, hvor vi gik fra en 4-3-3 hvor vi var udspillet også røg over på en 4-4-2 og fik vendt spillet.

Desuden har jeg al respekt for Køhlert, specielt efter nogle af de gange hvor han har overtaget efter en afgået træner også gjort det rigtig godt. Den mand er mere Brøndby end Brøndby selv!

Kerm

Altså når man 10 gange i streg har fundet ud af at 4-5-1/4-3-3/4-2-3-1 bare ikke fungere med det hold man har til rådighed, så stiller man gudhjælpe mig ikke med den opstilling i nr 11... Så indser man at man skal spille 4-4-2 da det er nemmere at spille, og nemmere at skabe chancer ud fra...

Det jeg mener med terningekast(ironi anvendt Wink) er at han den ene kamp spiller 4-4-2, for så at spille 4-3-3 i den næste... ellers også starter han i 4-5-1 på hjemmebane, for så at gå over i 4-4-2 i pausen... Fordi det som i de foregående 10 gange bare ikke har fungeret...

Ja det er da fint at du kan lide hans fodbold filosofi.. Det kunne jeg også i foråret da han konsekvent holdt på 4-4-2... Med undtagelse af mod fck, hvor vi knap nok skabte en chance... Men nok om det...

Hvis vi ABSOLUT ifølge ham SKAL spille 4-2-3-1, skal det altså være på en lidt anden måde en vi har gjort i eftråret... Det nytter ikke bare at hamre bolden op i fjæset på Duncan for hvis der ikke er nogle omkring ham så kan man sku ikke spille sådan... Skal man spiller 4-2-3-1 skal man have 11 klassespillere med et rigtig højt teknisk niveau, hvor alle har lyst til at få bolden i fødderne, og hvor alle 4 offensive spillere kan noget på egen hånd...  Syntes du selv vores hold har opfyldt de betingelser i efteråret Rullende Øjne

Og så kan man begynde at snakke om klubfølelse osv osv osv... Problemet er at de gange han har overtaget os har vi ikke været et hold i krise som nu... Måske spillede vi skidt, men spillerne har ikke ligefrem haft indbyrdes slåskampe osv.... Derfor er den her gang noget andet, og så burde han være klog nok til at holde på 4-4-2... Manden har trods alt rundet de 60 så et eller andet må han vel for fanden vide om fodbold Cool
« Seneste Redigering: 17 Jan 2008, 13:29 af verdenskrig » Logged

Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9042: 17 Jan 2008, 13:37 »

Altså når man 10 gange i streg har fundet ud af at 4-5-1/4-3-3/4-2-3-1 bare ikke fungere med det hold man har til rådighed, så stiller man gudhjælpe mig ikke med den opstilling i nr 11... Så indser man at man skal spille 4-4-2 da det er nemmere at spille, og nemmere at skabe chancer ud fra...

Det jeg mener med terningekast(ironi anvendt Wink) er at han den ene kamp spiller 4-4-2, for så at spille 4-3-3 i den næste... ellers også starter han i 4-5-1 på hjemmebane, for så at gå over i 4-4-2 i pausen... Fordi det som i de foregående 10 gange bare ikke har fungeret...

Ja det er da fint at du kan lide hans fodbold filosofi.. Det kunne jeg også i foråret da han konsekvent holdt på 4-4-2... Med undtagelse af mod fck, hvor vi knap nok skabte en chance... Men nok om det...

Hvis vi ABSOLUT ifølge ham SKAL spille 4-2-3-1, skal det altså være på en lidt anden måde en vi har gjort i eftråret... Det nytter ikke bare at hamre bolden op i fjæset på Duncan for hvis der ikke er nogle omkring ham så kan man sku ikke spille sådan... Skal man spiller 4-2-3-1 skal man have 11 klassespillere med et rigtig højt teknisk niveau, hvor alle har lyst til at få bolden i fødderne, og hvor alle 4 offensive spillere kan noget på egen hånd...  Syntes du selv vores hold har opfyldt de betingelser i efteråret Rullende Øjne

Og så kan man begynde at snakke om klubfølelse osv osv osv... Problemet er at de gange han har overtaget os har vi ikke været et hold i krise som nu... Måske spillede vi skidt, men spillerne har ikke ligefrem haft indbyrdes slåskampe osv.... Derfor er den her gang noget andet, og så burde han være klog nok til at holde på 4-4-2... Manden har trods alt rundet de 60 så et eller andet må han vel for fanden vide om fodbold Cool

Øøøh, hvorfor den lange forklaring, når jeg giver dig ret i,at det er irriterende, at han bliver ved med at holde fast ved noget som ikke virker? Huh
Din gennemgang af systemerner er sikket meget fine, gider bare ikke læse det, for det er sagen udvedkommende. Faktum er, at det PT kun er 4-4-2 som virker.

Min kommentar omkring hvordan og hvorledes jeg tænker om Køhlert var faktisk også sagen irrelevant, jeg ville med den bare understrege, at jeg stoler på den mand, netop pga. sin lange karriere i Brøndby men også fordi han er over de 60.

Kerm

EDIT: Stavefejl.

Helvede i Nord

verdenskrig
Manager

« Svar #9043: 17 Jan 2008, 13:43 »

Øøøh, hvorfor den lange forklaring, når jeg giver dig ret i,at det er irriterende, at han bliver ved med at holde fast ved noget som ikke virker? Huh
Din gennemgang af systemerner er sikket meget fine, gider bare ikke læse det, for det er sagen udvedkommende. Faktum er, at det PT kun er 4-4-2 som virker.

Min kommentar omkring hvordan og hvorledes jeg tænker om Køhlert var faktisk også sagen irrelevant, jeg ville med den bare understrege, at jeg stoler på den mand, netop pga. sin lange karriere i Brøndby men også fordi han er over de 60.

Kerm

EDIT: Stavefejl.
Hehe den lange forklaring er bare til for at understrege at jeg ikke stoler på køhlert... Manden ville genrejse os, men har faktisk formået at gøre ondt være... Selvom det i foråret så ud til at blive bedre... Derfor... Taktikken er efter min mening bare toppen af dumhed hos ham... Og når jeg først begynder på det emne kan jeg slet ikke stoppe igen da det irritere mig grænseløst at han ikke forstå det... Nu ikke så meget pga. dig Thumbs Up

Men vi nok et lidt forskelligt syn på sagen Wink

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #9044: 17 Jan 2008, 13:44 »

Og så kan man begynde at snakke om klubfølelse osv osv osv...

Der er rigtig meget snak om klubfølelser når der tales om BIF  pt ...

Men bliver i ikke nød til at indse at så lang tid i ikke har 20 kvalifecerede spillere af egen avl og i dermed bliver nød til at hente forstærkning andre steder fra, bla andre danske klubber så vil den følelse gå fløjten...

Imo bliver man nød til at indse at den tid hvor en spiller startede i en klub og blev der til han gik på pension er historie, der findes dog stadig et fåtal der er tilbage bla og i BIF...
Dermed må man også indse at den specielle klubfølelse aldrig kommer tilbage når spillerne flyver til højre og venstre til den klub der vil betale mest...

Nu håber jeg ikke jeg har trådt nogen over tæerne men føler at nogen prøver at hænge fast i noget der imo ikke rigtig findes mere, og heller ikke i BIF Wink

Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010