home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208474 gange)
andersfa123
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8850: 06 Jan 2008, 21:25 »

Så ryger man sgu i hooliganregisteret!

Det er fandme uhyggeligt, du!
Så er det godt at hool-registret ikke er vedtaget 100% endnu (ved ikk om det er min fejl hvis det er) og at det først må tages i brug juli/juni 2008.  Rullende Øjne Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8851: 06 Jan 2008, 21:26 »

Så ryger man sgu i hooliganregisteret!

Det er fandme uhyggeligt, du!

Ej, synes det er okay, hvis man ryger i registeret fo dét! Men ellers nice aktion vi lavede i da! Også AGF og fck Thumbs Up

Cencur
Manager

« Svar #8852: 06 Jan 2008, 21:29 »

Men ikke alle sammen er professionelle fodboldspillere?

Nej, men det er bare at "Den nye Zlatan" både findes i 2.div, arbejder i både konsum og Ikea, hvis man tager det ud fra ansigttrækkene Wink Men okay, han er af samme nation og har samme arbejde, synes bare det er tamt at kalde ham det.. Tunge Nok mest fordi jeg forguder Zlatan, og ikke kan fordrage ham Erton.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #8853: 06 Jan 2008, 21:30 »

Så er det godt at hool-registret ikke er vedtaget 100% endnu (ved ikk om det er min fejl hvis det er) og at det først må tages i brug juli/juni 2008. Rullende Øjne Wink

Håber de får væk ihf Smiley

Ej, synes det er okay, hvis man ryger i registeret fo dét! Men ellers nice aktion vi lavede i da! Også AGF og fck Thumbs Up

Så hvis jeg går ind og klapper min bror ind på kassen, så skal jeg skrives ned? Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 21:34 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

FCK88
Manager

« Svar #8854: 06 Jan 2008, 21:32 »

Så hvis jeg går ind og klapper min bror ind på kassen, så skal jeg skrives ned? Opstemt

Ja DET skal du.. vold mod mindreårige er OGSÅ ulovligt Wink funny crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #8855: 06 Jan 2008, 21:32 »

Nej, men det er bare at "Den nye Zlatan" både findes i 2.div, arbejder i både konsum og Ikea, hvis man tager det ud fra ansigttrækkene Wink Men okay, han er af samme nation og har samme arbejde, synes bare det er tamt at kalde ham det.. Tunge Nok mest fordi jeg forguder Zlatan, og ikke kan fordrage ham Erton.

Kan du ikke fordrage Erton bare fordi han spiller i FCK? Synes måske ikke om Duncan, men jeg kan da godt anerkende hans talent selvom jeg er FCK fan Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8856: 06 Jan 2008, 21:32 »

Det tages udfra hans spillestil først og fremmest. Udover det er attituden og trækkende en bonus. Men skal vi sige den and er barberet nu? Opstemt

andersfa123
Gæst

« Svar #8857: 06 Jan 2008, 21:33 »

Håber du får væk ihf Smiley

Hvad mener du med det ?

Zone 43
Manager

« Svar #8858: 06 Jan 2008, 21:35 »

Hvad mener du med det ?

At jeg ikke kan stave crazy

Forrige indlæg er rettet!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #8859: 06 Jan 2008, 21:35 »

Det tages udfra hans spillestil først og fremmest. Udover det er attituden og trækkende en bonus. Men skal vi sige den and er barberet nu? Opstemt

Ye, den grillhøne er slagtet.

@AlexSN - Nej, har aldrig ku' li' de typer, udover Zlatan himself.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

andersfa123
Gæst

« Svar #8860: 06 Jan 2008, 21:37 »

At jeg ikke kan stave crazy

Forrige indlæg er rettet!

Forstår stadig ikk.

absalonsen
Gæst

« Svar #8861: 06 Jan 2008, 21:39 »

Forstår stadig ikk.

Tror han mener "Håber de får det væk ihf". Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #8862: 06 Jan 2008, 21:44 »

At registeret skal væk Wink

- Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8863: 06 Jan 2008, 21:52 »

At registeret skal væk Wink

Tror jeg de fleste fans mener Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #8864: 07 Jan 2008, 11:01 »

Så er det godt at hool-registret ikke er vedtaget 100% endnu (ved ikk om det er min fejl hvis det er) og at det først må tages i brug juli/juni 2008.  Rullende Øjne Wink

Lovforslaget er pt. under udvalgsbehandling. Processen er (så vidt jeg ved) således:
Lovforslaget fremsættes. Herefter gennemgår det "1. behandling" i Folketinget, hvor partierne kan komme med deres generelle syn på sagen. Dernæst behandler et udvalg forslaget, og kommer med eventuelle justeringer og ændringer hertil (det er på dette stadie vi er nu). Herefter udarbejdes en betænkning, som kan betragtes som supplering eller uddybning til selve loven. Herefter skal forslaget gennem 2. og 3. behandling i folketinget (jeg kunne forestille mig at interessegruppernes spørgsmål også vil blive afklaret her). 2. og 3. behandling vil i nogle tilfælde blive slået sammen. Herefter ryger forslaget til afstemning.

Lovforslaget er således kun i det indledende stadie, og der kan sagtens forekomme ændringer hertil. Det er ikke utænkeligt at man er opmærksom på stemningen blandt tilhængere. Husk på at registeret primært sigter på den hårde kerne af hooligans. Det kan godt være, at man ønsker at tydeliggøre dette endnu mere (selvom jeg synes at det fremgår ret tydeligt af Lene Espersens udtalelser).

Mht. Erton-diskussion er det så ikke sådan, at man blandt svenskerne døber alle teknisk velfunderede talenter med eks-jugoslavisk baggrund for "den nye Zlatan"? Et totalt ubrugeligt prædikat. Men sjovt at se reaktionerne på hans optræden i går. Jeg synes, at det var ret god lir (selvom jeg hører hjemme i BIF-lejren), og præcis den slags er med til at gøre BIF-FCK-rivaliseringen til noget specielt.

Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010