home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208353 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8880: 09 Jan 2008, 21:59 »

Ericsson: Ville være en vildt god handel, hvis vi kan få 10 million for ham! Så kan han næsten ikke komme for hurtigt afsted.
Rasmussen: Håber ikke han skifter. Han er god, og rutineret.
Cieslewicz: Ville være for vildt med ham på førsteholdet, og jeg håber inderligt at han snart bliver rykket op! Men, er der plads til ham? Bliver bare sur, hvis han bliver nødsaget til at smutte.

I hear ya!

mht. Elmander, så tror jeg ikke at han skifter til Real. Imo skal han hellere til f.eks. City, Spurs e.l. før, han tager skridtet videre Smiley
Men mon ikke at han sælges for et stort beløb til sommer?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Gæst

« Svar #8881: 10 Jan 2008, 09:42 »

Dan Anton på vej tilbage.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78328

verdenskrig
Manager

« Svar #8882: 10 Jan 2008, 10:02 »

Dan Anton på vej tilbage.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78328

Ville være klasse... Han er en fighter, og en rigtig god back... Hurtig, og nærkampsstærk... Han ville muligvis være løsningen.... Han mangler måske lidt i det offensive men stadig en super spiller...  Thumbs Up

Så få bare den handel i orden Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #8883: 10 Jan 2008, 10:11 »

Ville virkelig være fedt at få Dan Anton tilbage.. En rigtig fighter ja..
Skynd jer at få handlen afsluttet. Opstemt

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8884: 10 Jan 2008, 11:07 »

Ville virkelig være fedt at få Dan Anton tilbage.. En rigtig fighter ja..
Skynd jer at få handlen afsluttet. Opstemt

Jeg synes nu nok man kunne finde en yngre fighter i verden, end Danton. Men det er klart, hvis vi vil genskabe Brøndbyånden er han nok oplagt at hente hjem.

Echoes, Silence, Patience and Grace

absalonsen
Gæst

« Svar #8885: 10 Jan 2008, 12:15 »

Nej nej nej.. Hvis vi vil have kavlitet og landsholdsspillere, så er det ikke Danton vi skal hente. Manden mistede sin plads til Rytter, Thomas Rytter!! Efter min mening har manden ikke kvalitet nok til, at stykre vores trup. Han er muligvis en fighter, men hvad nytter det, når han ikke har kvalitet?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8886: 10 Jan 2008, 12:20 »

Jeg er enig med Absalonsen! Dan Anton er ikke en forstærkning. Har meget sympati for manden, men forstærke os markant - det kan han ikke

Edit: indlæg 700! Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 12:38 af GudenEricsson » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #8887: 10 Jan 2008, 12:37 »

Nej nej nej.. Hvis vi vil have kavlitet og landsholdsspillere, så er det ikke Danton vi skal hente. Manden mistede sin plads til Rytter, Thomas Rytter!! Efter min mening har manden ikke kvalitet nok til, at stykre vores trup. Han er muligvis en fighter, men hvad nytter det, når han ikke har kvalitet?

Jeg er uenig... Mindes ikke at vi siden risager har haft en back som var så god til at lukke af i sin side... Det kan godt være at han mistede sin plads til rytter, men rytter havde faktisk et ret godt niveau den gang Wink

Jeg husker stadig guldsæsonen hvor han i de kampe han fik, altid var en mand man kunne regne med... Jeg er enig i at han ikke har landsholdsklasse... Men han har klasse nok til hver gang han spiller at levere en god indsats. Man skal også bide mærke i at siden vi har solgt ham har vi haft problemer i forsvaret... Krisen startede faktisk da vi solgte ham Græder...

Vi har på nuværende tidspunkt ikke en der på den måde gejler sit eget hold op... Stabil defensivt, og en ægte fighter...  Thumbs Up

Hva mere kan i forlange... Vi kan desvære ikke hente zambrotta eller andre stjerne....  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 12:39 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #8888: 10 Jan 2008, 12:38 »

Hva mere kan i forlange... Vi kan desvære ikke hente zambrotta eller andre stjerne....  Ubeslutsom

Zambrotta får vi sikkert ikke. ;-) Men vi burde kunne få bedre end Danton.

verdenskrig
Manager

« Svar #8889: 10 Jan 2008, 12:41 »

Zambrotta får vi sikkert ikke. ;-) Men vi burde kunne få bedre end Danton.

Måske en Priske... Han er bedre... Men ellers syntes jeg han ville være oplagt... Denne gang skal vi ikke hente en offensiv back... Vi skal hente en som vi VED er stabil i det defensive... Offensiv skal være en bonus... Ikke det foretrukne...

Ikke flere Elangaer tak Thumbs Up D
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 12:43 af verdenskrig » Logged

Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8890: 10 Jan 2008, 12:41 »

Meget uenig Skuffet... Mindes ikke at vi siden risager har haft en back som var så god til at lukke af i sin side... Det kan godt være at han mistede sin plads til rytter, men rytter havde faktisk et ret godt niveau den gang Wink

Jeg husker stadig guldsæsonen hvor han i de kampe han fik, altid var en mand man kunne regne med... Jeg er enig i at han ikke har landsholdsklasse... Men han har klasse nok til hver gang han spiller at levere en god indsats. Man skal også bide mærke i at siden vi har solgt ham har vi haft problemer i forsvaret... Krisen startede faktisk da vi solgte ham Græder...

Vi har på nuværende tidspunkt ikke en der på den måde gejler sit eget hold op... Stabil defensivt, og en ægte fighter...  Thumbs Up

Det er da klart, når vi bruger alle vores penge på Ronaldinho, har vi ikke råd til flere landsholdsspillere crazy

Ej, vi bør stadig kunne opsnuse bedre spillere end Danton til Højrebacks pladsen. Danton var stor i Brøndby for nogle år siden, men fodbold udvikler sig, og det bliver Brøndby holdet også nød til. Så nej, Danton skal IKKE tilbage umiddelbart.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8891: 10 Jan 2008, 12:43 »

Måske en Priske... Han er bedre... Men ellers syntes jeg han ville være oplagt... Denne gang skal vi ikke hente en offensiv back... Vi skal hente en som vi VED er stabil i det defensive...

Ikke flere Elangaer tak Thumbs Up

Jeg synes tværtimod at vi SKAL have en offensiv back, ellers bliver vores forsvar usammenhængende. Thomas Rasmussen er offensiv, og derfor skal vores Højre back også være det så det kan blive en balanceret offensiv. Ellers vægter den for meget mod venstre side.

verdenskrig
Manager

« Svar #8892: 10 Jan 2008, 12:47 »

Jeg synes tværtimod at vi SKAL have en offensiv back, ellers bliver vores forsvar usammenhængende. Thomas Rasmussen er offensiv, og derfor skal vores Højre back også være det så det kan blive en balanceret offensiv. Ellers vægter den for meget mod venstre side.
Ja har også lige rettet mit indlæg.. Men mener at det defensive er det Klart vigtigste... For nu skal vi altså have et forsvar der kan lukke af gennem flere kampe... Og med alt respekt vil jeg hellere have dan anton, end at nøjes med rytter, randrup, eller wass... selvom de 2 sidstnævnte er gode... Men ikke stabile nok... Samtidig med det er dan anton udemærket i offensiven... Syntes f. eks han har nogle udemærkede indlæg... Samtidig med det er han hurtig... Noget som også har været en mangelvare i forsvaret...

Nævn nogle andre backs som i hellere vil have udover Priske som bør være førstevalget... Men efter min mening skal dan a være andet valg Thumbs Up

Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #8893: 10 Jan 2008, 12:49 »

Det kunne være Anders Bjerregaard skulle tage og spille manager. Opstemt
Dem der er gode i manager , kan han jo tage et kig på i virkeligheden.

absalonsen
Gæst

« Svar #8894: 10 Jan 2008, 12:51 »

Ja har også lige rettet mit indlæg.. Men mener at det defensive er det Klart vigtigste... For nu skal vi altså have et forsvar der kan lukke af gennem flere kampe... Og med alt respekt vil jeg hellere have dan anton, end at nøjes med rytter, randrup, eller wass... selvom de 2 sidstnævnte er gode... Men ikke stabile nok... Samtidig med det er dan anton udemærket i offensiven... Syntes f. eks han har nogle udemærkede indlæg... Samtidig med det er han hurtig... Noget som også har været en mangelvare i forsvaret...

Nævn nogle andre backs som i hellere vil have udover Priske som bør være førstevalget... Men efter min mening skal dan a være andet valg Thumbs Up

Nu er Danton jo ikke manden, der overrasker, går tilbaglinien og slår et indlæg - sådanne backs kan jeg godt lide. Smiley
Men hvad er det mie øjne kan se, du skriver...?  "Samtidig med det er han hurtig..."  Vær sød at sige, det er den 1. april!!!

Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010