home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208468 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8805: 04 Jan 2008, 21:46 »

På grund af manglende spilletid har Martin Spelmann og Mike Jensen været nævnt i forbindelse med lejemål, men det afviser Anders Bjerregaard.

- Både Martin og Mike indgår også i vores planer for førsteholdet. Det er ofte svært at blive senior, det kræver en tilvænning, og det har de begge mærket. Det er kun positivt, at alle gerne vil spille hver gang. Sådan bør det også være.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=144976

Meget meget meget dårlig ide  Sur Kære Anders mener altså at de er med i planerne... Undskyld måske er det bare mig som ikke kan se det... Men hvordan fanden har han tænkt sig at det skulle foregå... Vi har oceaner af spillere på deres positioner... de ville ikke få andet en et par indskiftninger Huh

Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan udleje dem til hvidore eksempelvis... de ville få fast spillet tid, udvikle sig, og komme tættere på en position på førsteholdet Thumbs Up

Men nej donald Bjerregaard er jo dummere en Anders and, og skal absolut spille hasard med nogle af de største midtbane talenter i Dk...

Skamfuldt, og pinligt ticked off
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 21:50 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #8806: 04 Jan 2008, 22:25 »

Hvis vi fortsætter med at få mange skader, er det vel en okay beslutning.

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager

« Svar #8807: 04 Jan 2008, 22:29 »

Meget meget meget dårlig ide  Sur Kære Anders mener altså at de er med i planerne... Undskyld måske er det bare mig som ikke kan se det... Men hvordan fanden har han tænkt sig at det skulle foregå... Vi har oceaner af spillere på deres positioner... de ville ikke få andet en et par indskiftninger Huh

Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan udleje dem til hvidore eksempelvis... de ville få fast spillet tid, udvikle sig, og komme tættere på en position på førsteholdet Thumbs Up

Men nej donald Bjerregaard er jo dummere en Anders and, og skal absolut spille hasard med nogle af de største midtbane talenter i Dk...

Skamfuldt, og pinligt ticked off

Prøv da lige at skyde skylden på en hvis Hr. Køhlert før du sviner Anders Bjerregaard. Du har INGEN idé om HVEM der træffer valget. Jeg tvivler dog på at Anders har meget med valget at gøre, hvis de ikke bliver lejet ud. Det er Køhlert der har truppen, og det er ham der ved hvem han vil bruge.

Desuden mener jeg samtidig ikke at Spelmann er et af de største talenter - nej ham måtte de sku meget gerne skille sig af med!

Jeg er ved at være godt træt af at alle skyder skylden på Anders. Ja det er ham der udtaler sig, men det bør han vel også gøre i sin stilling som sportschef, men det er ved gud ikke ham der træffer beslutningerne alene.

Så det bør vel hedde... Kære klub, som altså mener de er med i planerne. Undskyld osv osv..

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #8808: 04 Jan 2008, 22:31 »

Prøv da lige at skyde skylden på en hvis Hr. Køhlert før du sviner Anders Bjerregaard. Du har INGEN idé om HVEM der træffer valget. Jeg tvivler dog på at Anders har meget med valget at gøre, hvis de ikke bliver lejet ud. Det er Køhlert der har truppen, og det er ham der ved hvem han vil bruge.

Desuden mener jeg samtidig ikke at Spelmann er et af de største talenter - nej ham måtte de sku meget gerne skille sig af med!

Jeg er ved at være godt træt af at alle skyder skylden på Anders. Ja det er ham der udtaler sig, men det bør han vel også gøre i sin stilling som sportschef, men det er ved gud ikke ham der træffer beslutningerne alene.

Så det bør vel hedde... Kære klub, som altså mener de er med i planerne. Undskyld osv osv..

Om det så var præsident Clinton der sagde det ville jeg mene det samme... Men fint så siger vi at de er dumme sammen Thumbs Up

Men hvordan kan du ikke mene at han er et stort talent... Grunden til at du mener det må være at du har glemt hvordan han gjorde  det på den centrale midtbane sidste år... På fløjen var han intet værd men lige så snart han kom ind centralt viste han aggresivitet, gå på mod, og god teknik... Glemmer aldrig hvordan han den 1/10/06 kørte rundt med en hvis hr. linderoth Peace

Han var nærmest den eneste som var stabil sidste år.. Enda på et hold i krise, i en meget ung alder.. Og han var på U/21 landsholdet... Hvis det ikke er et talent værdigt ved jeg snart ikke hvad der så er det Shockeret
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 23:46 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #8809: 04 Jan 2008, 22:33 »

Om det så var præsident Clinton der sagde det ville jeg mene det samme... Men fint så siger vi at de er dumme sammen Thumbs Up

Godt, så vi enige. Og vi er også enige om, at de burde blive lejet ud, så vi kunne se om de kunne blive til noget.. Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #8810: 04 Jan 2008, 22:37 »

Godt, så vi enige. Og vi er også enige om, at de burde blive lejet ud, så vi kunne se om de kunne blive til noget.. Opstemt

Ja i det store hele Wink Lige udover det med spelmann som jeg lige har tilføjet i mit forrige indlæg Thumbs Up

Cool

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #8811: 06 Jan 2008, 16:01 »

Åh, kære Lene, tag dig sammen, tag nu og gååå
Med lov og registrering og med al for meget magt,
Prøver du at smadre den kultur som vi har skabt!

Åh, kære Lene, tag dig sammen, tag nu og gååå
Vi har det til fælles at vi elsker vor kultur
Du får aldrig lov at sætte ægte fans i bur!

Fuck det var fedt da den kunne høres igennem hele kampen! Thumbs Up

GF og PS&E kom også med bannere.  Thumbs Up

Og to Brøndbyfans er åbenbart blevet smidt ud for at holde et banner...  Sur

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

MLL
Manager

« Svar #8812: 06 Jan 2008, 16:27 »

Hold kæft hvor nice!!!

Dejligt at se drengene juble Opstemt

Tilbage på FmF Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8813: 06 Jan 2008, 16:42 »

Hold kæft hvor nice!!!

Dejligt at se drengene juble Opstemt

Campeones, Campeones - Alléz, Alléz, Alléz!!!!

Det er sku en fornøjelse at høre det fra Brøndby Support igen Opstemt

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8814: 06 Jan 2008, 20:54 »

Campeones, Campeones - Alléz, Alléz, Alléz!!!!

Det er sku en fornøjelse at høre det fra Brøndby Support igen Opstemt

Det var ikke kun Bif support, der stod og sang...

Ellers en fed stemning, var selvfølgelig derinde! Kæft ham der nr. 8 for luderne er irriterende! God - Men var ved at kaste noget efter ham, da han lave tegn til vores tribune  ticked off Mener han hedder Fehaluzu, eller noget i den retning  crazy
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 20:57 af GudenEricsson » Logged

FCK88
Manager

« Svar #8815: 06 Jan 2008, 20:56 »

I er satme ikk for kloge.. og det MENER jeg.. stå og råbe :" Gå nu hjem!" efter de unge FCK-mennesker der bare prøver at få en sjov oplevelse ud af det.. tsk tsk.. ticked off ticked off

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8816: 06 Jan 2008, 21:00 »

Ellers en fed stemning, var selvfølgelig derinde! Kæft ham der nr. 8 for luderne er irriterende! God - Men var ved at kaste noget efter ham, da han lave tegn til vores tribune  ticked off Mener han hedder Fehaluzu, eller noget i den retning  crazy

Erton Fejzullahu lavede jo kun den bevægelse fordi i provokerede ham.
Men; Tillykke med indendørs skabet Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #8817: 06 Jan 2008, 21:00 »

I er satme ikk for kloge.. og det MENER jeg.. stå og råbe :" Gå nu hjem!" efter de unge FCK-mennesker der bare prøver at få en sjov oplevelse ud af det.. tsk tsk.. ticked off ticked off

Rolig, Helle!

Ellers en fed stemning, var selvfølgelig derinde! Kæft ham der nr. 8 for luderne er irriterende! God - Men var ved at kaste noget efter ham, da han lave tegn til vores tribune ticked off Mener han hedder Fehaluzu, eller noget i den retning crazy

Det er ham de kalder 'den nye Zlatan'. Bare underligt, når den nye Zlatan løber rundt i Elfsborg.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #8818: 06 Jan 2008, 21:00 »

Fejzullahu. Og vi hedder FCK, ikke luderne Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #8819: 06 Jan 2008, 21:02 »

Det er ham de kalder 'den nye Zlatan'. Bare underligt, når den nye Zlatan løber rundt i Elfsborg.

Troede han spillede i Inter Rullende Øjne

GÅ NU HJEM, GÅ NU HJEM, GÅ NU HJEM! crazy Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010