Nu ved jeg ikke om du nogen sinde har få et en øl i hovedet, men den slår altså hårdt, meget hårdt endda også selv om den kommer i et plastic krus... Man kan feks sagtens få en hjernerystelse eller det der er værer ved at få en sådan i hovedet... så kan bestemt ikke se noget galt i den straf...
Ja får tit øl i hovedet, og synes bestemt det er irriterende, men har aldrig taget skade af det (Ikk så vidt jeg ved

)
Men ha god nok aldrig hørt om, at man kan få hjernerystelse, hvis man får en fadøl i hovedet.. Den tanke havde jeg slet ikke tænkt
Men hvis nu vi kigger på de 3 ting der bliver nævnt i artiklen:
- Tænder romerlys
- Er højrøstet på vej til kamp
- Er for beruset eller på anden måde forstyrrer den offentlige ro og orden
1. Romerlys: De er overhovedet ikke tilladte på de danske stadions så håber slet ikke man kommer dertil, for så har kontrollørerne også fejlet...
Der har været romerlys på danske stadions i laaaang tid. Faktisk er der ingen visitering, når man skal ind på Faxe Tribunen - Underligt når det nu er ulovligt. At romerlys ingen skade gør, men kun forbedre stemningen, er en anden sag...
2. Er højrøstet på vej til kamp: Den kan vi godt blive enig om er lidt uklar, for hvis det også gælder at man synger slagsange er den forfejlet...
Godt vi er enige, på det punkt!
3. Er for beruset eller på anden måde forstyrrer den offentlige ro og orden: Den siger vel næsten sig selv at det ikke kan accepteres, hverken til en fodbold kamp eller hvis det er andre offentlige arrangementer...
Hmm, synes det er mærkeligt man ikke må gå lidt beruset på gaden. - Hvordan kommer man så hjem fra fest

I nævner selv at det ikke kun skal være far mor og børn der skal sidde på tribunerne, men så langt kommer man da aldrig ud, for man kan altså godt larme og støtte sit hold uden at man skal overtræde div love og man kan også sagtens få en fadøl eller 2...
Hvornår har jeg skrevet det?? Tror jeg heller ikke hr. og fru. Dansker vælger at tage på faxe.
Tror i øvrigt ikke, at de tre overnævnte grunde du nævner, bliver et problem, da der er blevet nævnt, at politiet ikke vil benytte sig af det. Men der skal nok være et eller andet fjols, der føler sig for magtsyg og sætter en ikke hooligan i fængsel!
JA for det kan man - Arrestere hvis man er mistænkt, UDEN bevisførelse

Dejlig nyhed med Max Power; Det er hans nye kælenavn

Men synes nok liige, at han skulle tage at blive klipppet.. Han kan jo passende gøre det sammen med Peter Madsen