home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208776 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8700: 28 Dec 2007, 09:49 »

108 millioner til Brøndby.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77868

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #8701: 28 Dec 2007, 14:39 »

Gosser
Manager

« Svar #8702: 28 Dec 2007, 14:41 »

Zone 43
Manager

« Svar #8703: 28 Dec 2007, 14:43 »

Mon ikke, det skulle have været dette link istedet; http://www.bold.dk/nyt/?vis=77884 Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #8704: 28 Dec 2007, 16:15 »

Mon ikke, det skulle have været dette link istedet; http://www.bold.dk/nyt/?vis=77884 Rullende Øjne

jo det skulle det Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8705: 28 Dec 2007, 20:47 »

Forskellen på Grønkjær og Løvenkrands er at Grønkjær har udkæmpet hans tid i udlandet, så hans eneste mulighed for at spille hver gang, vil være at vende hjem. Løvenkrands har mange år foran sig, så imo kan de ikke sammenlignes transfer mæssigt.
Desuden er jeg en stor fortaler for vores egen Lorentzen, Tobi, M. Jørgensen og Williams.

Lad os nu lige få handlen med Max i hus, så kan vi begynde at tænke på en forsvarsspiller mere, og måske derefter opad.

Enig i det første... Men der var stadig andre klubber efter Grønkjær... Og syntes ikke løvenkrands har niveau for tiden til en anden europæisk klub.  Wink

Jeg kan så slet ikke forstå at du er fortaler for dem  på kanten... For hvor mange af de mål vi laver bliver skabt af kanterne... Grin

Vi har nogle kantspillere som ikke holder niveau... Du vil vel ikke sige at lorentzen, og toby har spillet på et acceptabelt niveau..  Rullende Øjne

Og jeg vil rent ud sagt skide på om de er unge ticked off ticked off ticked off ticked off Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #8706: 29 Dec 2007, 15:53 »

Well
Ynglingespiller

« Svar #8707: 29 Dec 2007, 16:13 »

Mit problem med vores fløje er ikke at de er ringe - men at vi ikke har reserver til Toby og Lorentzen. Altså Mads J tror jeg ikke på mere - og DW syntes jeg har vist at han skal ind centralt og på toppen.

Så jeg så meget gerne Due hos os. Due (eller en lignende spiller) også en højreback der kan spille centralt også. Så er vi ved at være klar.

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8708: 29 Dec 2007, 16:32 »

Enig i det første... Men der var stadig andre klubber efter Grønkjær... Og syntes ikke løvenkrands har niveau for tiden til en anden europæisk klub.  Wink

Jeg kan så slet ikke forstå at du er fortaler for dem  på kanten... For hvor mange af de mål vi laver bliver skabt af kanterne... Grin

Vi har nogle kantspillere som ikke holder niveau... Du vil vel ikke sige at lorentzen, og toby har spillet på et acceptabelt niveau..  Rullende Øjne

Og jeg vil rent ud sagt skide på om de er unge ticked off ticked off ticked off ticked off Sur

Nej, de har ikke spillet på et acceptabelt niveau - OG DOG!

Toby spillede fremragende de første kampe, da han lige var kommet til klubben (og SCOREDE)
Så blev han skadet....

Kasper viste FANTASTISK flot fodbold mod Auxerre, men derfra er formkurven desværre dalet.

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8709: 29 Dec 2007, 16:36 »

Mit problem med vores fløje er ikke at de er ringe - men at vi ikke har reserver til Toby og Lorentzen. Altså Mads J tror jeg ikke på mere - og DW syntes jeg har vist at han skal ind centralt og på toppen.

Så jeg så meget gerne Due hos os. Due (eller en lignende spiller) også en højreback der kan spille centralt også. Så er vi ved at være klar.

Synes aldrig vores fløje formår at sætte Duncan i scene. De slår sjældent et indlæg, og når der gør, ryger den til målspark eller lige i panden på modstanderens forsvar. Jeg mener, at vi udover Max Power, skal hente to spillere til - En højreback, det siger sig selv.. Randrup og Wass er efter min mening, ikke klar til Superligabold endnu. Rytter er færdig i klubben.

Den anden position som jeg mener, vi skal forstærke os i, må netop være kanten. Vensterkanten. Mener at Mikkelsen skal have en til chance, da jeg ser et stort talent i ham. Vi kunne godt bruge en til at presse Lorentzen på venstre kanten - Måske TR, hvis vi Køhlert vælger at bruge Shlebrügge på venstre back.

Zone 43
Manager

« Svar #8710: 29 Dec 2007, 16:44 »

Jeg mener, at vi udover Max Power, skal hente to spillere til - En højreback, det siger sig selv.. Randrup og Wass er efter min mening, ikke klar til Superligabold endnu. Rytter er færdig i klubben.

Så bliver det nok ikke Priske, hvis han vil på den forbandede forskerordning.. Ellers må Randrup, Wass og Molle rotere på den kant i foråret Smiley

Den anden position som jeg mener, vi skal forstærke os i, må netop være kanten. Vensterkanten. Mener at Mikkelsen skal have en til chance, da jeg ser et stort talent i ham. Vi kunne godt bruge en til at presse Lorentzen på venstre kanten - Måske TR, hvis vi Køhlert vælger at bruge Shlebrügge på venstre back.

Vi har da Mike som ekstra fløj Wink .. Ellers kan Katongo, JPP, Williams eller Ericsson vel bruges der, selvom det ikke er deres favoritpositioner? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #8711: 29 Dec 2007, 17:03 »

Køøøøøøøøøøøøøøøb! .. Og når Kasi smider de der 500 mio af til transfers, så skal der satses stort! Wink

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #8712: 29 Dec 2007, 17:30 »

Synes aldrig vores fløje formår at sætte Duncan i scene. De slår sjældent et indlæg, og når der gør, ryger den til målspark eller lige i panden på modstanderens forsvar. Jeg mener, at vi udover Max Power, skal hente to spillere til - En højreback, det siger sig selv.. Randrup og Wass er efter min mening, ikke klar til Superligabold endnu. Rytter er færdig i klubben.

Ved ikke om jeg er enig i at wass ikke er klar... Er man god nok, har alder ingen betydning Smiley. De gange han har været på banen i efteråret har han gjort det godt, og stabil( tænk at blive smidt for løverne i parken, og så neutralisere hutchinson fuldstændigt Rullende Øjne) Opstemt Selvfølgewlig skal vi have en rutineret back, ingen tvivl om det, men får vi det ikke syntes jeg at wass skal have chancen i foråret. Mandens talent er kæmpe stort, og han spiller som en på 30, dog med hans ungdommelige frækhed.  Wink

Ellers ja, Mikkelsen kan godt få en chance... Han gjorde det godt i starten, og det er de takter vi skal have frem igen...  ^-^Problemet med ham, og flere andre er at de lider under Køhlerts Disciplineret taktik... Arbejde virker vigtigere en kreativitet selvom vi har masser af den slags i truppen... Græder Andet kan ikke forklare hans valg af holmen på kanten... ticked off ticked off ticked off

Men får Toby gang i sit spil, er han uhyr farlig... Dog skal det siges at han er en medgansspiller som falder ud af kampene når det ikke køre for holdet. Som du selv siger ville det være klasse med en ny venstre kant. Lorentzens arrogance( eller mangel på evner) Bliver gang på gang udstillet. ticked off Som jeg tidligere har skrevet står manden jo stille hver gang han får bolden... Tag dog meter tænker jeg tit, for han er pænt hurtig... En ny spiller der kunne presse ham til at yde sit bedste, så han ikke er sikker på sin plads længere... At lorentzen så efter mit hoved ikke er den slags kantspiller vi mangler er jo en helt anden snak Huh... Når jeg snakker kantspillere snakker jeg om spillere som nomvethe, jonas borring, tobias mikkelsen, simon poulsen... Folk som konstant udfordre med FART, går forbi deres modstandere, og afslutter eller laver skarpe indlæg...  Thumbs Up

Afslutnings vis skal max von svensker spille centralt, og ikke back... T.r har gjort det fremragende på den kant, så hvorfor ændre noget der Thumbs Up.  En anden årsag til det er, at vi skal have en der presser per, for howard må vel efterhånden siges at være vores vigtigste spillere eller ihvertfald en af dem. Cool

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager

« Svar #8713: 29 Dec 2007, 17:55 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=77914&fanmail=true

Trist! Gid vi aldrig havde hentet Peter Madsen.

verdenskrig
Manager

« Svar #8714: 29 Dec 2007, 17:58 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=77914&fanmail=true

Trist! Gid vi aldrig havde hentet Peter Madsen.

Den mand var blevet guld værd i en 4-4-2 med duncan... Men køhlert skulle være smart.. Købe Tragic, og skifte til 4-5-1... Tak for lort køhlert  Sur

BLIV KATONGO Græder

Cool

Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010