home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Feb 2026, 11:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23216
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DebraAxoni
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 530 531 [532] 533 534 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5210873 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7965: 04 Nov 2007, 15:02 »

Jeg syntes også at han skal væk. Han har vlret involdveret i flere håndgemænger(?) og jeg kunne ikke lide den udtagelse ham kom med forleden omkring hvor mærkeligt det var.

Farvel til Rytter!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7966: 04 Nov 2007, 15:51 »

Sådan Esbjerg tabte! hvis vi vinder i aften ligger vi nr. 8

Vi vinder det lort!!!

MLL
Manager

« Svar #7967: 04 Nov 2007, 16:00 »

Vi skal minimum ha´ 7 point i de næste 3 kampe.

Brøndby - Lyngby

Brøndby - Horsens

Esbjerg - Brøndby

Tilbage på FmF Opstemt

heejensen
Lilleputspiller
*

« Svar #7968: 04 Nov 2007, 16:30 »

hvorfor ikke 9

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #7969: 04 Nov 2007, 16:50 »

Vi skal minimum ha´ 7 point i de næste 3 kampe.

Brøndby - Lyngby

Brøndby - Horsens

Esbjerg - Brøndby

Det er jeg helt enig i, men 5 points er acceptabelt efter min mening.

Vi SKAL slå Lyngby!

Horsens har været stærke denne sæson, men der er intet så grumt som Brøndby station. Den kan BIF godt vinde, men en uafgjort er ikke en katastrofe.

Esbjergn er i Jylland, og selvom komplekset måske er overstået, forventer jeg alligevel ikke en sejr, men minimum en uafgjort Wink

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7970: 04 Nov 2007, 20:37 »

Sådan! Vigtig sejr. skidt spil og dårlig stemning, men tre point er det vigtigste! Opstemt

Dunkan er konge, men Ericsson er GUD!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #7971: 04 Nov 2007, 20:41 »

Sådan! Vigtig sejr. skidt spil og dårlig stemning, men tre point er det vigtigste! Opstemt

Dunkan er konge, men Ericsson er GUD!

Det håber jeg ikke at du helt seriøst mener Shockeret Det var da noget af det bedste spil vi har præsteret de sidste halvanden sæson?

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7972: 04 Nov 2007, 20:57 »

Det håber jeg ikke at du helt seriøst mener Shockeret Det var da noget af det bedste spil vi har præsteret de sidste halvanden sæson?

Jo det mener jeg. Du kan da ikke mene det er det bedste vi har spillet i 1½ år! Vi vandt 4-0 mod Vejle og i Royal League spillede vi da også meget godt. Hvad med i Viborg?? enda to gange i sæsonen - eller sejren mod Randers. Så sendt som i onsdags spillede vi da bedre!?! Synes vi har spillede flere gode kampe, der var væsentlig bedre end den her!

absalonsen
Gæst

« Svar #7973: 04 Nov 2007, 20:58 »

Det var da virkeligt dårligt! En tro kopi af kampen tidligere i sæsonen. Lyngby bedst med flest muligheder, men alligevel får vi hevet ensufortjent 3-0 sejr hjem - meget misvisende.

Men det' okay at score 3 mål i sådan en skidt kamp. Iøvrigt lækkert at se SA være i topform. 3 kampe - 0 mål ind. :-D

peterbif
Ynglingespiller

« Svar #7974: 04 Nov 2007, 21:02 »

Guden Ericsson

du må vide hvorfor ericsson spiller med de der hvide strømper uden på sine fodboldstrømper. kom til at kigge på det i dagens kamp og det undrede mig lidt... Smiley

Brøndby til jeg dør

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #7975: 04 Nov 2007, 21:03 »

Kampen i dag: Først skal det siges, at jeg kun har set kampen med et halvt øje, da jeg havde en tre mapper vigtige papirer som skulle sorteres om. - Men af hvad jeg så, spillede vi hammer elendigt i første halvleg, men TK fik raget ilden frem i spillerne og 2. halvleg var i store dele vores. I bund og grund, så synes jeg en 3-0 sejr var for stor, men jeg skal ikke klage.

Med hensyn til afstemningen: Jeg synes den er skrevet forkert. Ja, Rytter laver måske noget ballade i truppen, men det kan ikke kun være pga. Mike Jensen, der må være noget andet som går manden på. Desuden er han så rutineret, så han ikke burde lade sig rode ud i sådan nogle ting, som han har været ude i. Jeg føler TK skal tage en alvorlig snak med ham, spørge om han vil Brøndby eller ej også tage den derfra.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7976: 04 Nov 2007, 21:09 »

Guden Ericsson

du må vide hvorfor ericsson spiller med de der hvide strømper uden på sine fodboldstrømper. kom til at kigge på det i dagens kamp og det undrede mig lidt... Smiley

Det er hans lykkestrømper!!

Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #7977: 04 Nov 2007, 21:17 »

Guden Ericsson

Det er hans lykkestrømper!!

Opstemt

Det vil jeg da virkelig ikke håbe, for ham, for nogle gange spiller han godt nok ringe. Jeg har haft samme støvler som Ericsson og hvis støvlerne blev våde, gled jeg lidt rundt i støvlen og fik vabler ol.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MLL
Manager

« Svar #7978: 04 Nov 2007, 21:20 »

Det var dejligt med de 3 point, og vi holder 0 ´et for 3 kamp i træk. Takket være god forsvarskæde og en super målmand, SA er i den grad blevet bedre end sidste sæson. Dog mangler han stadigvæk lidt med de udspark.
Jeg er også utrolig imponeret over Molle og Howard. Molle er solid i defensiven og har også nogle udemærket fremstød, bla. assisten til Duncan´s mål. Howard er der ikke en finger, at sitte på, Bischoff får ikke den plads igen.

Tilbage på FmF Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7979: 04 Nov 2007, 21:20 »

Det vil jeg da virkelig ikke håbe, for ham, for nogle gange spiller han godt nok ringe. Jeg har haft samme støvler som Ericsson og hvis støvlerne blev våde, gled jeg lidt rundt i støvlen og fik vabler ol.

Kerm

Ja, men han har også kun haft dem på i denne kamp, og der scorede han jo det afgørende mål  Wink

Sider: 1 ... 530 531 [532] 533 534 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010