|
BenMusalho
Gæst
|
|
Træls at man er i New York, når kampene bliver vist  Ville gerne have været på BIF stadion og se kampen! Jeg er i barcelona.  Skal dog se barcelona-betis og barcelona-rangers 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Nov 2007, 16:26 af BenMusalho »
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det er da et lille plaster på såret. 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jeg er i barcelona.  Skal dog se barcelona-betis og barcelona-rangers  Jeg føler med dig! 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Nov 2007, 16:45 af GudenEricsson »
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Jeg føler med dig!  Tak...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
truppen mod Lyngby
16. Stephan Andersen 40. Morten Cramer 4. Per Nielsen 5. Mark Howard 6. Samuel Holmén 7. Kasper Lorentzen 9. Martin Retov 10. Martin Ericsson 13. Peter Madsen 17. Morten Duncan Rasmussen 21. Thomas Rasmussen 22. Morten Rasmussen 25. Tobias Mikkelsen 29. Daniel Wass 31. David Williams 33. Jacob Berthelsen
Gætter på:
Stephan Molle-Per-Howard-Rasmussen Toby-Retov-Gisla-Ericsson/Dave/Lorentzen Holmén Madsen
eller 4-4-2 Staphan Molle-Per-Howard-Rasmussen Toby-Retov-Holmén-Ericsson/Lorentzen Super Dave/Duncan-Madsen
Værd at bemærke er at Mike og Rytter stadig har karentæne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
MLL
|
|
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Skulle lige til, at poste samme link.
Tror, at Bjerregaard skal lade være med, at glæde sig for tidligt. Vi havde en god oktober måned, men snupler vi i morgen, så ruller lavinen igen og vi får hug af eksperter samt aviser og så ender det sikkert med dårligt spil igen..
Lad os nu se om spillet kan fortsætte - krisen er ikke ovre!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Rytter en bare den største spasser ever, og jeg ville elske at se ham skifte! Han er simpelthen ikke god eller professionel nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Rytter en bare den største spasser ever, og jeg ville elske at se ham skifte! Han er simpelthen ikke god eller professionel nok.
Kunne ikk være mere enig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Ja Rytter raus.
Gosser ny afstemning, om man synes, at Rytter skal væk.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Mit bud på startopstilling
Stephan Andersen Morten ‘Molle’ Rasmussen - Per Nielsen - Mark Howard - Thomas Rasmussen Samuel Holmén - Stefan Gislason- Martin Retov - Kasper Lorentzen Peter Madsen - Morten Duncan Rasmussen
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Mit bud på startopstilling
Stephan Andersen Morten ‘Molle’ Rasmussen - Per Nielsen - Mark Howard - Thomas Rasmussen Samuel Holmén - Stefan Gislason- Martin Retov - Kasper Lorentzen Peter Madsen - Morten Duncan Rasmussen
Så vil jeg bare have Ericsson inde i stedet for Madsen. Problemet er så bare at jeg synes at Duncan er for ineffektiv når han er alene på toppen. Mon ikke Mikkelsen kommer bliver skiftet ind 
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|