home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 211 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4230490 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6600: 18 Aug 2007, 22:29 »

Ja bestemt.
Vi skulle aldrig have solgt alle 4 samtidig Skuffet

Vi solgte dem jo heller ikke samtidig. Det var over et år. Wink

Er jeg den eneste der syntes laudrup var/er en dårlig træner?
da han var i brøndby gik han alt for meget op i at spille flot og bruge unge spillere.
Det er derfor ham Mulensteen blev fyret for laudrup havde ødelagt hele den gamle brøndby ånd...
Istedet for at prøve at spille et hold sammen solgte han alt og alle....
Nu ved jeg self godt der er en der vil skrive at mulensteen er/var en dårlig træner, men du er ik en dårlig træner hvis du er ansat i united...
Og så vidt´jeg ved (eller går ud fra) så lå brøndby bedre sidste år efter samme antal kampe end nu

Er bestemt ikke enig.. Jeg syntes Laudrup var en god træner. Syntes det er noget underligt noget, det du skriver med, at han ødelagde holdånden. Noget jeg absolut ikke kan nikke genkendende til.

Og ja, vi lå bedre placeret sidste år, men vi var på det tidspunkt heller ikke trådt ind i 'sorte september'.

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #6601: 18 Aug 2007, 22:33 »

Er bestemt ikke enig.. Jeg syntes Laudrup var en god træner. Syntes det er noget underligt noget, det du skriver med, at han ødelagde holdånden. Noget jeg absolut ikke kan nikke genkendende til.

Og ja, vi lå bedre placeret sidste år, men vi var på det tidspunkt heller ikke trådt ind i 'sorte september'.

Køhlert har jo selv været ude og sige, at han kunne se, at det allerede var et problem dengang hvor Laudrup var træner der. Well jeg synes sku også at han skal have sin respekt får hvad han gjorde som træner, Laudrup var en mand som kunne få BIF til at spille den slags fodbold de gerne vil. Køhlert kunne måske være manden og set i lyset af Møllesten var han vel nok, men lige nu og her tror jeg at BIF må erkende at han ikke kan bringe dem videre - og så tage deres beslutninger derfra. I dag synes jeg ikke engang at BIF så værre ud end før, men som Køhlert siger, så kan det være noget der lige pludseligt kommer selvom AGF måske så mere trætte ud.

Okay, et virkeligt smertefuldt nederlag i dag, når de lige så godt kunne have fået det ene point. Men igen er det måske de unge og energiske kræfter som f.eks Tullberg der tør give den lidt mere ekstra. Som f.eks Mikkelsen gjorde i dag for BIF, han scorede ingen mål okay, men jeg synes i momenter at han viste hvorfor han er rimelig dygtig.

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6602: 18 Aug 2007, 22:43 »

De tre spillere jeg nævner, kan meget mere med en bold end dem du nævner.

Kan de "tippe" flere gange med bolden eller hvordan?

De tre spillere du nævner kan måske blive lige så gode som de FCK'ere du nævner, hvis de er heldige!

Og bemærk lige at jeg ikke er FCK'er....

Zone 43
Manager

« Svar #6603: 18 Aug 2007, 22:46 »

Til dig MLL...det kan sku godt være lorentzen kan mere end allback og hutchingson med en bold men de har ik bevist det i to år...så tvivler på om de kan mere

Hvor meget har Lorentzen også spillet de sidste to år sammenlignet med Allbäck og Hutchingson? Ikke ret meget! Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6604: 18 Aug 2007, 22:56 »

Hvor meget har Lorentzen også spillet de sidste to år sammenlignet med Allbäck og Hutchingson? Ikke ret meget! Smiley

Hvor meget har Kasper Lorentzen nogensinde vist? Aldrig mere end, at han kunne blive mærket som et middelmådigt talent. Han har jo ikke udviklet sig specielt fra hans debut og så frem til idag, selvom jeg godt ved at han har været en del skadet...

LosCules
Gæst

« Svar #6605: 18 Aug 2007, 23:17 »

...

Den lader vi lige stå lidt Wink.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6606: 18 Aug 2007, 23:19 »

Hvor meget har Kasper Lorentzen nogensinde vist? Aldrig mere end, at han kunne blive mærket som et middelmådigt talent.

Kasper Lorentzen viste helt bestemt store kvaliteter, før han fik sin skade. Det kan der ikke rigtigt herske nogen tvivl om.

absalonsen
Gæst

« Svar #6607: 18 Aug 2007, 23:31 »

Kasper Lorentzen viste helt bestemt store kvaliteter, før han fik sin skade. Det kan der ikke rigtigt herske nogen tvivl om.

Ja, han gjorde det rigtigt godt.. Skide syndt at skaderne er så onde ved ham.  ticked off

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6608: 19 Aug 2007, 01:02 »

Han gjorde det ok, men bestemt ikke Kahlenberg niveau eller i nærheden heraf. Synes aldrig at han har vist potentiale til at blive bedre end f.eks. Hutchinson...

Thore
Manager

« Svar #6609: 19 Aug 2007, 11:52 »

Tilgengæld vil jeg heller have de førnævnte spiller på mit hold.
Det hjælper jo heller ikke noget med tre gode spiller, når FCK har 11. Man må erkende at Brøndby ikke er bedere end de andre konkurenter.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #6610: 19 Aug 2007, 12:07 »

For satan et resultat da..

Det bliver en hel uhyggelig sæson det her - og også de kommende sæsoner hvis der ikke sker et eller andet!

Hvis der ikke snart kommer nogle konsekvenser for det her, så er det satme for dårligt.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #6611: 19 Aug 2007, 12:09 »

FOR HELVEDE, VI RYKKER SQU SNART NED, HVIS VI IKKE FÅR GJORT NOGET

TK NED TIL TALENTERNE, KØB ZIMLING, ALBRECHSEN OG KOPPINEN, SÆLG 9 SPILLERE, OG ANSÆT EN ELLER ANDEN RÅBENE SVENSKER SOM TRÆNER!

Årest lamer 2010

Zone 43
Manager

« Svar #6612: 19 Aug 2007, 15:03 »

Fantatisk dag for 2DØ holdet.

Roskilde vandt 2-1 + Molle og Spelmann bliver udvist. Denne weekend har virkelig været i Brøndbys tegn!

Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nope
Ynglingespiller

« Svar #6613: 19 Aug 2007, 15:09 »

Kan det virkelig være rigtigt at BIF skal til at kæmpe om nedrykning?

MLL
Manager

« Svar #6614: 19 Aug 2007, 15:17 »

Fantatisk dag for 2DØ holdet.

Roskilde vandt 2-1 + Molle og Spelmann bliver udvist. Denne weekend har virkelig været i Brøndbys tegn!

Tunge

4 udvisninger på 3 kampe :/

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010