home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4770737 gange)
SuneBeyer
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6630: 20 Aug 2007, 15:53 »

Skandale? Hvorfor skal man ikke have lov at gå i byen, bare fordi man er fodboldspiller?

Fuldstændig enig I, hvad du mener .
ALLE har sgu da lov til at tage i byen.
 Selvom han spiller professionel boldspiller.
Nogle mennesker gør det, også hvis det går dårligt på arbejdet.
Jeg synes sgu det, et syndt for "Duncan"!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #6631: 20 Aug 2007, 16:01 »

Fuldstændig enig I, hvad du mener .
ALLE har sgu da lov til at tage i byen.
 Selvom han spiller professionel boldspiller.
Nogle mennesker gør det, også hvis det går dårligt på arbejdet.
Jeg synes sgu det, et syndt for "Duncan"!

Som fodboldspiller skal du holde dig i form. Det er usundt at drikke. Hvis man har et job man skal passe, så er det upassende at møde beruset eller træt fordi man har været på sjov dagen før. Hvis jeg kom på arbejde med tømmermænd, så havde de sgu sendt mig hjem.

Det er for amatøragtigt af Duncan. Det er super dårlig reklame for klubben, det er uacceptabelt. Især når han endda har været i slagsmål.

Han får formentlig en kæmpe bøde.

Fodboldspillerne er ikke bare normale ansatte, det er også derfor, at de gode tjener så meget, som de gør.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #6632: 20 Aug 2007, 16:09 »

Enig i det er i orden at gå i byen som fodboldspiller. Episoden med Duncan er bare amatøragtigt gjort. Klubben er i krise både intern og på banen. Så er det sgu ikke det smartest at gå i byen, ligegyldig om han kun har drukket cola hele natten. Ændrer ikke på det faktum.

Sender jo ikke ligefrem et signal til tilhængerne om han er klar til at ofre sig for klubben......

United-styrer
Gæst

« Svar #6633: 20 Aug 2007, 16:18 »

Som fodboldspiller skal du holde dig i form. Det er usundt at drikke. Hvis man har et job man skal passe, så er det upassende at møde beruset eller træt fordi man har været på sjov dagen før. Hvis jeg kom på arbejde med tømmermænd, så havde de sgu sendt mig hjem.

Det er for amatøragtigt af Duncan. Det er super dårlig reklame for klubben, det er uacceptabelt. Især når han endda har været i slagsmål.

Han får formentlig en kæmpe bøde.

Fodboldspillerne er ikke bare normale ansatte, det er også derfor, at de gode tjener så meget, som de gør.

Jeg gik egentlig ud fra, at de havde fri eller i hvert fald trænede markant mindre om søndagen efter en kamp. Hvis der var træning, og han havde trukket alkohol, er det selvfølgelig en anden sag.

absalonsen
Gæst

« Svar #6634: 20 Aug 2007, 17:41 »

Jeg ser intet problem i, at han går i byen, så længe han følger interne regler i klubben.

Andersen: Slagsmål? Som jeg har læst blev han slået..

Som MLL ogsp skriver skulle Mike også være i byen tit. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det står til, men min bror så ham engang i byen, hvor han ganske enkelt havde drukket godt igennem dagen før en kamp. (Til info skal det siges, at han scorede to mål i kampen dagen efter. Wink)

arsenalistic
Manager

« Svar #6635: 20 Aug 2007, 17:50 »

Jeg ser intet problem i, at han går i byen, så længe han følger interne regler i klubben.

Andersen: Slagsmål? Som jeg har læst blev han slået..

Som MLL ogsp skriver skulle Mike også være i byen tit. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det står til, men min bror så ham engang i byen, hvor han ganske enkelt havde drukket godt igennem dagen før en kamp. (Til info skal det siges, at han scorede to mål i kampen dagen efter. Wink)

Lige meget om man scorer eller ej, er det da dybt uacceptabelt at gå i byen dagen før! Dette må stride mod flere interne regler og tegner en noget uengageret spiller.

Go you Gunners!

patrick J
Manager

« Svar #6636: 20 Aug 2007, 19:32 »

Sy´ntes også at det er dumt og gå ud og drikke før en kamp og lige efter en kamp...Det er for amatøragtigt efter min smag!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6637: 20 Aug 2007, 19:42 »

Så vidt jeg ved, og jeg kender nogle stykker fra U-truppen, så går spillerne rimelig ofte i byen, spillere som Spelmann og andre af de yngre spillere, David Williams og lignende, skulle efter sigende gå rimelig ofte i byen, og det gør de også på ynglinge holdet, hvor de er i byen alle de weekender, hvor de ikk spiller kamp...

tturbo1
Manager

« Svar #6638: 20 Aug 2007, 19:45 »

Sy´ntes også at det er dumt og gå ud og drikke før en kamp og lige efter en kamp...Det er for amatøragtigt efter min smag!!

Kan ikke være mere enig...
Det er dybt uproffesionelt af Duncan at tage i byen samme aften man har spillet og drikke sig fuld.
Især i den situation Brøndby er i lige i øjeblikket.

absalonsen
Gæst

« Svar #6639: 20 Aug 2007, 19:45 »

Så længe de gør det når de ikke spiller eller aftenen efter kamp, så syntes jeg da ikke det' noget problem.

arsenalistic
Manager

« Svar #6640: 20 Aug 2007, 19:50 »

Så længe de gør det når de ikke spiller eller aftenen efter kamp, så syntes jeg da ikke det' noget problem.

Spørg pro. trænere og diætister og andre mennesker der arbejder med fysisk form, hvor meget det sætter en tilbage. Druk og sport på højt plan spiller ikke sammen.

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst

« Svar #6641: 20 Aug 2007, 19:51 »

Spørg pro. trænere og diætister og andre mennesker der arbejder med fysisk form, hvor meget det sætter en tilbage. Druk og sport på højt plan spiller ikke sammen.

Nu kommer det jo også an på, hvor meget de drikker..

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #6642: 20 Aug 2007, 19:53 »

Synes det er ok i ferierne

Årest lamer 2010

arsenalistic
Manager

« Svar #6643: 20 Aug 2007, 19:53 »

Nu kommer det jo også an på, hvor meget de drikker..

Egenligt ikke, selv små mængder kan sætte en tilbage.

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #6644: 20 Aug 2007, 20:05 »

jeg har ingen problemer med de går i byen, men at drikke er måske ikke det smarteste som elitesportsudøver.. Men en bytur med vennerne er ok, problemet er jo så bare, at det for de fleste betyder druk!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010