home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229537 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6645: 21 Aug 2007, 09:07 »

molle
Landsholdsspiller

« Svar #6646: 21 Aug 2007, 09:13 »

Jeg så Duncan i byen den dag, ude foran Lux. Han talte med sine venner om at han helst ikke ville et sted hen med for mange fotografer

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6647: 21 Aug 2007, 09:17 »

Stadig håb for von Schlebrügge til Vestegnen

TRANSFERS, TRANSFERS, TRANSFERS!!!!!!!

Echoes, Silence, Patience and Grace

MLL
Manager

« Svar #6648: 21 Aug 2007, 09:58 »

Håber det bliver en realitet  Cool

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #6649: 21 Aug 2007, 09:59 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6650: 21 Aug 2007, 11:19 »

Plus, artiklen slutter med at købene af MA og NZ ikke helt er lagt på is, endnu.. Smiley Der er stadig lidt tid, at handle i, og i bund og grund, kan jeg ikke se hvad der holder ledelsen tilbage..?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

tturbo1
Manager

« Svar #6651: 21 Aug 2007, 11:25 »

Er der andre end mig der efterhånden er ved at være dødtræt af at høre om Brøndby's problemer???
Man kan snart ikke åbne for sporten i tv, læse sporten i avisen eller på nettet uden at der står om Brøndby's problemer..
For fanden man skulle tro at det var verdens undergang..
Havde det været en jysk klub i problemer havde de ikke fået 1/10 del af den omtale Brøndbyu får.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #6652: 21 Aug 2007, 11:33 »

Er der andre end mig der efterhånden er ved at være dødtræt af at høre om Brøndby's problemer???
Man kan snart ikke åbne for sporten i tv, læse sporten i avisen eller på nettet uden at der står om Brøndby's problemer..
Havde det været en jysk klub i problemer havde de ikke fået 1/10 del af den omtale Brøndbyu får.

Nu er det jo de færrest jyske klubber der har de fodboldtraditioner Brøndby har. Havde Horsens været et af dansk fodbold flagskibe gennem 30-40 år, så havde de fået samme omtale. Og på den anden side, så er det jo gode mediehistorier der vælter ud af skabet fra vestegnen. Gode historie - de sælger, til trods for det ikke er de bedste historier for os Brøndby-tilhængere...

tturbo1
Manager

« Svar #6653: 21 Aug 2007, 12:03 »

Nu er det jo de færrest jyske klubber der har de fodboldtraditioner Brøndby har. Havde Horsens været et af dansk fodbold flagskibe gennem 30-40 år, så havde de fået samme omtale. Og på den anden side, så er det jo gode mediehistorier der vælter ud af skabet fra vestegnen. Gode historie - de sælger, til trods for det ikke er de bedste historier for os Brøndby-tilhængere...

30-40 år?Huh
Der var Brøndby ikke engang dannet...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6654: 21 Aug 2007, 12:05 »

Jeg giver dig ret her, selvom det måske lyder dobbeltmoralsk, at jeg selv deltage i den, så som jeg gør, men igen, det Brøndby.
- Selvom jeg selvfølgelig altid kan komme og sige det nu, hvor du har tilkendegivet din mening, sad jeg faktisk så sent som for en time siden og tænkte på. Har vi ikke hørt nok til Brøndbys problemer? - Og jo, har vi måske, vi kunne jo dreje samtalen over på vores kvindehold, som har vundet deres liga de sidste 5 eller 6 år, hvor der kun har været én reel modstander, Fortuna Hjørring..

30-40 år?Huh
Der var Brøndby ikke engang dannet...

Jo da.. 1964.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

tturbo1
Manager

« Svar #6655: 21 Aug 2007, 12:09 »

Helt enig i at vi efterhånden har hørt nok om deres problemer.
Måske har klubben også bare behov for ro og fred.
Det er jo selv forstærkende når det bliver blæst op i medierne på denne måde.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6656: 21 Aug 2007, 12:24 »

Helt enig i at vi efterhånden har hørt nok om deres problemer.
Måske har klubben også bare behov for ro og fred.
Det er jo selv forstærkende når det bliver blæst op i medierne på denne måde.

Tjae, med hensyn til fred og ro, ved jeg ikke? - Klubben har de sidste rigtig mange år levet i mediernes søgelys, så umiddelbart - uden at kende noget til det - tror jeg ikke det gør den store forskel. Selvfølgelig skal der bruges resurser på at informere pressen, fans osv. men alligevel. På den anden side, er Fam. Bjerregaard, TK og resten af Brøndby mindst er ligeså frustrerert som vi fans, så en pause. Tjae..?

Forstår mig ret, medierne er mere magtfulde end vores regering. Uden medierne vidste vi ikke hvordan krigen i Irak, Afghanistan og alle mulige andre steder gik. Vi vidste ikke, at Nordkorea var ved at lave atomvåben osv. I bund og grund, så er det mediernes skyld, at vi er så velinformeret, som vi er. En helt anden sidde af sagen er så nok, at mange ting, tit og ofte bliver fordrejet, så nyheden har samme "mening" som udgiveren.

Kerm

Helvede i Nord

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #6657: 21 Aug 2007, 12:49 »

Som Krem skriver blev klubben dannet i 1964 - det giver 43 år i min hovedregning  Smiley

- Men klubben gør det jo heller ikke situationen meget bedre. Dr. Bjerregaard udtaler sig jo om INGENTING. Sønnen udtaler lidt hist og pist... men ikke med den store gejst og format. Formanden udtaler "...alt er som det skal være" Nej, det er det sgu ikke.

Der skal ske en udrensning i ledelsen. Baby Doc skal efter min smag sige farvel og tak. Ligner en forvildet FM-Gamer der virker panik-indkøber i håbet om at redde bare en smule ære... og umiddelbart fuldstændig talentløs

United-styrer
Gæst

« Svar #6658: 21 Aug 2007, 15:01 »

Jeg er enig i, at Brøndbys krise bliver voldtaget lige lovlig meget, men det har intet med Sjælland og Jylland at gøre. Brøndby er en af Danmarks største fodboldklubber, og har været det i mange år, hvilket et hurtigt kig på deres pokalskab bevidner. Hvis Silkeborg havde en nær så glorværdig historie som Brøndby, og det var dem, der var kriseramt, ville situationen ikke være anderledes. Det er ganske givet, at de populære klubber skal have mere spalteplads end de mindre populære, for det er historierne om de populære klubber, der sælger aviser.

absalonsen
Gæst

« Svar #6659: 21 Aug 2007, 15:14 »

Det er bestemt ikke den eneste.. Jeg er bare træt fordi vi bliver gjort til grin igen og igen...

Som Krem skriver blev klubben dannet i 1964 - det giver 43 år i min hovedregning Smiley

Klubben er ikke 43 år, men 42 og ca. 8-9 måneder..

(Flueknepperi)

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010