|
Vinokourov
|
|
Jepper. Det kan du tro. Mine to yndlingshold i en og samme kamp. Det vil jeg ikke gå glip af.
Hvem hepper du på? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Er der forøvrigt andre end mig der skal se drengene på Tirsdag mod Chelsea? - Det blir STORT!
Jeg skal derind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
And they better do that!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Igen nævnes Martin Albrectsen
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Truppen mod Muh-Jylland 16. Stephan Andersen 30. Michael Tørnes 3. Thomas Rytter 4. Per Nielsen 6. Marcus Lantz 7. Kasper Lorentzen 8. Kim Daugaard 10. Martin Ericsson 13. Peter Madsen 17. Morten Duncan Rasmussen 20. Stefan Gislason 21. Thomas Rasmussen 22. Morten Rasmussen 25. Tobias Mikkelsen 28. Chris Katongo 32. Anders Randrup Ingen Howard  . .. .. . . Så bliver det sgu nok molle desværre, det kunne ellers være sejt med Gisla i forsvaret
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
MLL
|
|
En fra SSO havde set dagens træning og siger de spillede med denne startopstilling:
-----------SA Randrup-Per-Rytter-TRasmussen -------Lantz-Gislason ---------Ericsson Tobias----Madsen----Lorentzen
Håber at SA starter inde.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Både Katongo og Duncan ude af start 11'eren..
Jojo, Køhlert må have god tiltro til Madsen, hvis det er den opstilling vi stiller med!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
http://www.bold.dk/nyt/?vis=71514Nu har de satme bare, at hente en ordenlig forstærkning. Gider ikke halvgode/dårlige spillere (som vi har købt for mange af det seneste års tid) mere. Albrechtsen tror jeg jeg ville være en god spiller, men har ikke set ham spille, så kan ikke sige så meget om ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hmm, nej forhåbentlig skulle i ikke købe en Rector, bare som forsvarspiller...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Håber virkelig ikke at vi henter martin albrechtsen! En ting er at han ikke når Howard til sokkeholderne, noget andet er at han er tidligere fck'er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supermehl
Gæst
|
|
En fra SSO havde set dagens træning og siger de spillede med denne startopstilling:
-----------SA Randrup-Per-Rytter-TRasmussen -------Lantz-Gislason ---------Ericsson Tobias----Madsen----Lorentzen
Jeg håber fandme godt nok at Køhlert piller Ericsson af holdet! Han er virkelig vores svageste led på udebane gang på gang..! ud med ham, og ind med duncan i stedet.!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg håber fandme godt nok at Køhlert piller Ericsson af holdet! Han er virkelig vores svageste led på udebane gang på gang..! ud med ham, og ind med duncan i stedet.!!
Nu er Duncan nu også en af vores dårligste på udebane, men han kæmper jo i forhold til ME
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Jeg forstår slet, slet ikke, hvorfor Ericsson skal figurere i den opstilling. Til gengæld er det skønt at se Lorentzen tilbage i startelleveren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
En god dag for gevinst i Herning vil jeg mene  Madsen går amok idag!
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|