|
RCD
Gæst
|
|
5-0 sådan et resultat kan man græde i søvne med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
5-0 sådan et resultat kan man græde i søvne med  Jeg ved sku ikke om jeg skal græde eller grine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Det her er jo for latterligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Rigtig rigtig skidt! hvis vi ikke vinder over Lyngby, så skal der altså ske noget. Hvad fanden går de og tænker på? Vi taber sikkert til Lyngby, de har fået en god start. Ked og sur over at se Brøndby spille sådan en omgang lorte bold! FCM er bare bedre.. Og så skal Rytter langt væk fra Vestegnen!!
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Kun Magic har spillet Ok, grundet hans viljestyrke... Lorentzen og Ericsson skal ud de er begge alt for skrøbelige og passer ikke ind i det nye system...!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
ingen var okay idag.
alle dumpet
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hvem skal vi møde næste ude kamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvem skal vi møde næste ude kamp
Viborg. Den bliver 2-0 til VFF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Viborg. Den bliver 2-0 til VFF.
Det gør den nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Det er jo svært og se hvad der skal til... endnu en træner fyring vil jo ikke skabe gode reasultater lige forløbigt, så det ser lidt sort ud, for man kan jo ikke fyre alle spillerne.
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Det er jo svært og se hvad der skal til... endnu en træner fyring vil jo ikke skabe gode reasultater lige forløbigt, så det ser lidt sort ud, for man kan jo ikke fyre alle spillerne.
Lade være med og skifte system hele tiden... og skifte ny start elver hele tiden...... Find dem der gider og arbejd for holdet og ud med resten
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
N17
|
|
alle dumpede i dag - undtagen Stephan.. haha... han kunne da være sin indsats bekendt, og det siger vidst lidt når man lukker 5 mål ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
alle dumpede i dag - undtagen Stephan.. haha... han kunne da være sin indsats bekendt, og det siger vidst lidt når man lukker 5 mål ind  Normalt ser jeg samtlige minutter af en Brøndby-kamp men idag, var bare for langt ude, til at jeg gad bruge min tid på det, men af hvad jeg så, gjorde Madsen det også udmærket? Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Der skal bare stilles et beton-hold til næste udebanekamp.
En bundsolid 442 med kort afstand mellem forsvar og midtbane og så håbe på en enkelt el. 2 gode kontrachancer.
Alt det andet pis kan være ligegyldigt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Der skal bare stilles et beton-hold til næste udebanekamp.
En bundsolid 442 med kort afstand mellem forsvar og midtbane og så håbe på en enkelt el. 2 gode kontrachancer.
Alt det andet pis kan være ligegyldigt...
de kan jo bare bruge din diamant 
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|