home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:47 Timsothyreala Fodbold Real Madrid tråd
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5502959 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6120: 20 Jul 2007, 11:00 »

Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6121: 20 Jul 2007, 11:04 »

Hvis Lantz sælges, tror jeg mere på vi køber Martin Andreasen som er uvenner med hans træner
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6122: 20 Jul 2007, 11:09 »

Hvis Lantz sælges, tror jeg mere på vi køber Martin Andreasen som er uvenner med hans træner

Ja, det tror jeg også, derfor håber jeg at Lantz bliver Opstemt
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6123: 20 Jul 2007, 12:18 »

Hvad helvede vil Lantz i Malmö? Huh Det fatter jeg simpelthen ikke?

Hvis han smutter, skal vi have en som ham igen. Ikke noget med at bruge Retov eller sådan noget!
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6124: 20 Jul 2007, 13:22 »

YES...Molle er sat af...   og Madsen, Spelmann og TR er med   http://www.brondby.com/article.asp?aid=43128&id=145
« Seneste Redigering: 20 Jul 2007, 13:26 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6125: 20 Jul 2007, 13:28 »

Min ønske opstilling:

                     SA
Rytter - PerPer - Bissen - Randrup (Evt. TR)
    Tobias - Lantz - Gislason - K:Lo
           Magic - Duncan
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6126: 20 Jul 2007, 13:38 »

nu har vi et luksus problem med Ericsson, Madsen, K. Lo, Toby og Dunken
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6127: 20 Jul 2007, 13:41 »

Ja...   Ericsson kan blive skiftet ind som off.midt hvis vi ikke får scoret.....
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6128: 20 Jul 2007, 13:45 »

jeg synes vi skal starte med Toby ude, men smag og behag Wink

Truppen ser hvert fal stærk ud
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6129: 20 Jul 2007, 13:58 »

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6130: 20 Jul 2007, 15:56 »


En fugl crazy

Rygte - Lantz på vej til malmø   http://www.bolddk.com/nyt/?vis=71155&rss=true

Skuffet

Kommer Zimling, Andreasen eller måske en tredje, vi har ikke hørt om, som er klasse, går det nok. Samtidig ka' de jo lige hente en VB Peace

Min ønske opstilling:

                     SA
Rytter - PerPer - Bissen - Randrup (Evt. TR)
    Tobias - Lantz - Gislason - K:Lo
           Magic - Duncan

Ser fornuftigt ud, boreset fra TK spiller 4-3-3 og ikke 4-4-2

Andersen
Rytter - PerPer - Bisch. - Randrup/TR
Lantz - Magic - Gisla
Toby - Duncan - K:Lo


Så er den der Wink


Why? En 4-5-2 er da fornuftigt Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6131: 21 Jul 2007, 10:34 »

Nå gutter.... Ser sq frem til at vi slår jer i dag (3-1) Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6132: 21 Jul 2007, 12:25 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=71192


arghh lorte nyhed at vågne op til.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6133: 21 Jul 2007, 16:22 »

Brøndbys startopstilling

S. Andersen

T. Rytter - P. Nielsen - M. Bischoff - T. Rasmussen

S. Gislason - M. Lantz

T. Mikkelsen - M. Ericsson - P. Madsen

M. Duncan Rasmussen

Bænken

30. Michael Tørnes
7. Kasper Lorentzen                                               
11. Mads Jørgensen
23. Martin Spelmann
28. Chris Katongo
31. David Williams
32. Anders Randrup


Det kommer hjem i år Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6134: 21 Jul 2007, 16:40 »

Uha, bliver spændende! Vi skal vinde i dag!
Logged


Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010