home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4825947 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6090: 18 Jul 2007, 19:39 »

En forsvarspiller mere på bænken, og det havde set fornuftigt ud. Smiley

Er Spelmann egenligt skadet?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #6091: 18 Jul 2007, 19:59 »

Zimling ikke med! Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #6092: 18 Jul 2007, 20:00 »

Du var hutigere end mig, men god nyhed

Tilbage på FmF Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #6093: 18 Jul 2007, 20:00 »

Så skal han forhåbentlig til BIF!!!

United-styrer
Gæst

« Svar #6094: 18 Jul 2007, 22:34 »

Bedømt ud fra dagens kamp er vi ikke blevet et hak bedre hen over sommeren. Forsvaret er mildt sagt sårbart, vi skaber ganske få chancer, og Esbjergs sejr er fortjent – det må være hævet over enhver diskussion.

Alligevel nager det mig, at vi taber på den måde, vi gør. Hvis man tror på symbolik, så ligner det endnu en fiaskosæson, når vi indleder den i Jylland og taber på, hvad jeg ser som et papirstyndt straffespark. Ikke blot er det på kanten af feltet; der er særdeles minimal kontakt. I min verden er det ikke et straffespark, hvor fortjent det end måtte være. Tobias Mikkelsen bliver muligvis snydt for et klart tydeligere i første halvleg. Det afhænger helt og holdent af, om der er berøring, for er det tilfældet, er det uden tvivl et straffespark.

N17
Manager

« Svar #6095: 18 Jul 2007, 22:37 »

Wuhuu - så vi tæt på målet inden vi begynder at vinde igen på udebane... Glæder mig Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gosser
Manager

« Svar #6096: 18 Jul 2007, 22:39 »

For at kommentere straffesparkene som blev dømt, og ikke blev dømt, så er jeg helt enig med dig!

Det Ericsson begår, skulle slet, slet ikke være dømt. For det første er det uden for feltet, og for det andet falder EfB spilleren jo ufattelig let. Intet straffe der.

Som du også siger, så skulle der imo være straffe ved TM. Det er så mange gange større, end det EfB får!

Alt i alt, bittert!

Wuhuu - så vi tæt på målet inden vi begynder at vinde igen på udebane... Glæder mig Opstemt

Ja, når vi nu er igang, kan vi ligeså godt slå rekorden! Det gør vi nok også, om vi vil det eller ej..

Zone 43
Manager

« Svar #6097: 18 Jul 2007, 22:43 »

Hvad fanden laver Molle ude på venstreback? Randrup (/TR når han er klar) ind på den plads!

Ja, når vi nu er igang, kan vi ligeså godt slå rekorden! Det gør vi nok også, om vi vil det eller ej..

Uden tvivl årets rekord! En rekord, som selv FC får svært ved at slå! Ta' den! Opstemt

Bedømt ud fra dagens kamp er vi ikke blevet et hak bedre hen over sommeren. Forsvaret er mildt sagt sårbart, vi skaber ganske få chancer, og Esbjergs sejr er fortjent – det må være hævet over enhver diskussion.

Alligevel nager det mig, at vi taber på den måde, vi gør. Hvis man tror på symbolik, så ligner det endnu en fiaskosæson, når vi indleder den i Jylland og taber på, hvad jeg ser som et papirstyndt straffespark. Ikke blot er det på kanten af feltet; der er særdeles minimal kontakt. I min verden er det ikke et straffespark, hvor fortjent det end måtte være. Tobias Mikkelsen bliver muligvis snydt for et klart tydeligere i første halvleg. Det afhænger helt og holdent af, om der er berøring, for er det tilfældet, er det uden tvivl et straffespark.

Fuldstændig enig!

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #6098: 18 Jul 2007, 22:59 »

Problemer er at Køhlert ikke har en fodbold mæssig forstand... 4-2-3-1... Argh køhlert fat nu lidt Sur

4-2-3-1 kan man spille når man hedder man u, barca, osv... Når man har 11 spillere med højt teknisk niveau... Og hvad være er... Han vil ikke ændre da han kan se at det går skidt midt i anden halvleg... Duncna er usynlig fordi hans svaghedder bliver sat i relief som enlig angriber... Han er langsom, teknisk nærmest mongolsk dårlig, og har slet ikke blik for spillet... Allerede efter omkring 55 min skulle man være gået over til 4-4-2, og sat Katongo ind......

Og have sat sneglen Ericsson ud på bænken... Jeg har aldrig set en spiller af hans kaliber være så ringe... Manden render jo bare forvirret rundt... Han kæmper slet ikke, har slet ikke ide med hans afleveringer, ikke beslutsom nok, og er alt for spinkel til at udfordre...

Men nej slet ikke vel hr Køhlert... Istedet tager vi da bare den eneste på banen med lidt vildskab alis hr mikkelsen, og erstatter ham med hr glasben alias mads jørgensen... Thumbs Up

Men mest chokerende er det at man høre Køhlert sige at vi spillede en ok kamp... ER HAN SYG I POTTEN!!!!! ticked off

Vi skaber intet, esbjerg løber lige igennem, vi har intet pres, ide, eller vilje i vores spil... HVORDAN I AL HELVEDE KAN HAN SÅ SIGE AT VI SPILLEDE EN OK KAMP Sur ticked off

Og for at gøre ondt være så starter han med Morten mongol på venstre back... Hvorfor... Hvad har Randrup nu gjort... ARGHHHHHHHHHH jeg er så rasende at jeg kunne SKRIGE!!!!!!!!!!!!!
Og samtidigt meget ked af det som en svigtet Brøndby fan Græder Det skulle bare ud...
« Seneste Redigering: 18 Jul 2007, 23:05 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #6099: 18 Jul 2007, 23:23 »

Selvom jeg er FCK fan, må jeg sige at det lidt piner at se Brøndby være så meget på randen. Noget er uheld, noget er truppens skyld, noget er ledelsen skyld, men en ting jeg har lagt mærke til er også Tom Køhlert. Jeg kan ikke forstå at en hold som er i en krise skal skifte taktik til næsten hver eneste kamp. Ikke nok med at truppen i sidste sæson var plaget af skader, synes jeg heller ikke det øger chancen at skifte taktik til hver kamp; 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-5-1. Det skaber ikke ligefreme grobund for at de spillere der trods alt ikke altid er skadet, får kørt nogle rutiner ind i benene. Jeg synes at Brøndby har fået en spændene trup nu, men at man skal sætte sig ned og finde ud af hvad man vil. Så burde der atter være håb derude Smiley

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #6100: 18 Jul 2007, 23:28 »

hey...

når zimling nu kommer tilbage vil jeg hører hvad i tror hans muligheder er i brøndby.. med hensyn til at starte inde og såfald hvem der ryger ud

-KNM-
Manager

« Svar #6101: 19 Jul 2007, 00:39 »

Jeg tror på Gisla - zimling. Og så madsen bag duncan.

Men det er desværre ikke HELT sikkert endnu.

Brodtgaard
Manager

« Svar #6102: 19 Jul 2007, 10:33 »

Nu ser det ud til at Zimling er på vej til Tyskland Skuffet

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136709

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager

« Svar #6103: 19 Jul 2007, 10:57 »

Vi har ikke brug for Zimling. Vi har Lantz.

Lantz var det eneste lyspunkt i kampen igår, sammen med SA

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #6104: 19 Jul 2007, 11:01 »

Magic klar til på lørdag

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=71105

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010