home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4862609 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4245: 19 Mar 2007, 15:12 »

Så dårlig vil jeg nu heller ikke sige han har været. I det jeg har set har han haft lidt problemer ja, men han har bestemt også haft nogle gode indgreb og redninger. Han virker usikker når han skal bokse, og bolden ender tit lige til en modspiller. Men han har, i det jeg har set, haft mange gode indgreb, når han griber bolden, og ikke bokser. En målmand er ikke fejlfri, og man skal også tænke på, at han  ovre i England sad meget på bænken, hvilket vel ikke ligefrem virker gør det bedre.

Han har ikke været det rigtige gode køb man havde regnet med, men jeg tror det kommer med tiden. Det er måske ikke så smart når en målmand er så vigtig en brik. Men som sagt, har han jo også gjort nogen gode ting. En fodboldspiller er ikke fejlfri, og jeg tror der er sat for høje forventninger til ham, og man derfor vil se dårligt på ham så snart han laver en fejl. Jeg tror han har lidt tilvændingsprobleme r.

Brøndby IF & Chelsea FC

absalonsen
Gæst

« Svar #4246: 19 Mar 2007, 15:21 »

Det er jo også totalt ude i hampen at kalde købet af Stephan Andersen et køb i "Grønkjær-klassen". Det han har vist er at han er totalt ringe i luften og usikker i sine indgreb og boldbehandling.

Ej, nu må du stoppe!
Han er nok ligaens bedste keeper når vi kommer op i de højre luftlag. De kampe jeg har set med ham (og det er ca. alle i RL og SAS), har han været bomsikker efter dødbolde, enten har han grebet den eller bokset den (ordenligt) væk.

Stephan Andersen har jo været en direkte skandale.
Jeg er selv målmand og når man laver sådan en bummert, så må man sgu tage den på sin kop kaffe, istedet for at give vejrforholdene skylden.
Men det er alligevel rart at se ham fejle.

Direkte skandale? Nej. Han har lavet 2 mindre gode ting ud i alle de kampe han har spillet, og straks bliver han kaldt for en skadale!
Har du nu overhovedet set ander kampe med ham? Han er en af de bedste keeper jeg nogen sinder har set her hjemme.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #4247: 19 Mar 2007, 15:29 »

Der er nok ingen tvivl om at han er en god målmand. Det viste han jo i AB tiden. Men udfra de første kampe her i foråret, så er han langt fra den standard han satte i AB. Delvis nok fordi han ikke har haft ligeså meget at gøre indepå stregen, selv ikke mod FCK, der ikke formåede at teste ham i mindst to af de kampe de har spillet mod Brøndby her i foråret. Men som jeg ser ham, både nu, og fra AB, så mener jeg heller ikke han er den stærkeste når det kommer til luftspillet. IMO så ligger andersens styrke i reflekserne, det var i hvert fald en af hans store styrker fra før. Men nu har han et par gange haft nogle uheldige aktioner når han er kommet ud fra stregen.

Og i går synes jeg slet ikke han overhoved behøver komme ud og hente bolden. Den ser ikke ud til at være særlig farlig, i første omgang ii hvertfald, og nu bruger han vinden som undskyldning, men den skal han altså have kalkuleret med i sine beregninger før han går ud. Og i det vejr er der sås let ingen grund at hente en i realiteten ufarlig bold, når han ved der kan komme uheldige situationer ud af det...

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #4248: 19 Mar 2007, 15:44 »

Jeg er selv målmand og når man laver sådan en bummert, så må man sgu tage den på sin kop kaffe, istedet for at give vejrforholdene skylden.

Det var vejrforholdene, der gjorde at det gik galt i den situation. SA er en rutineret målmænd, også i disse situationer. Det er desværre hvad der sker engang imellem, men mener stadig vi har fået en bedre keeper.

Og lige for at tilføje til Gerre, så tror jeg grunden til at han kommer ud efter bolden, er at han pga. vinden fejlvurderer den.

cbollerup
Gæst

« Svar #4249: 19 Mar 2007, 17:00 »

Så dårlig vil jeg nu heller ikke sige han har været. I det jeg har set har han haft lidt problemer ja, men han har bestemt også haft nogle gode indgreb og redninger. Han virker usikker når han skal bokse, og bolden ender tit lige til en modspiller. Men han har, i det jeg har set, haft mange gode indgreb, når han griber bolden, og ikke bokser. En målmand er ikke fejlfri, og man skal også tænke på, at han ovre i England sad meget på bænken, hvilket vel ikke ligefrem virker gør det bedre.

Han har ikke været det rigtige gode køb man havde regnet med, men jeg tror det kommer med tiden. Det er måske ikke så smart når en målmand er så vigtig en brik. Men som sagt, har han jo også gjort nogen gode ting. En fodboldspiller er ikke fejlfri, og jeg tror der er sat for høje forventninger til ham, og man derfor vil se dårligt på ham så snart han laver en fejl. Jeg tror han har lidt tilvændingsprobleme r.

Så har der jo tilsynladende ikke været nogen grund til at købe ham? Ankergren havde et udmærket niveau, og fik af og til hjerneblødninger, men slet ikke på niveau med den fra igår. Efter min mening, så var den igår, på niveau med en tidligere FCK keeper, Rabozki(StavepladE), og ja, han blev bedre, men har vi råd til at vente på det, hvis det er det der kan ske med Stephan Andersen?

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #4250: 19 Mar 2007, 17:10 »

Så har der jo tilsynladende ikke været nogen grund til at købe ham? Ankergren havde et udmærket niveau, og fik af og til hjerneblødninger, men slet ikke på niveau med den fra igår. Efter min mening, så var den igår, på niveau med en tidligere FCK keeper, Rabozki(StavepladE), og ja, han blev bedre, men har vi råd til at vente på det, hvis det er det der kan ske med Stephan Andersen?
Manden laver et par fejl og straks er han et dårlig køb, og hvad I nu ellers kalder ham.
Det er ikke fair, at behandle en dygtig målmand sådan. På trods af et par fejl, som enhver målmand laver, synes jeg han har vist et udemærket niveau.

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager

« Svar #4251: 19 Mar 2007, 17:21 »

Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #4252: 19 Mar 2007, 17:32 »

Hov hov! At sammenligne S. Andersen med vores kære Rabodzki (staveplade), er helt, helt ude i hampen. Rabodzki var en målmand, som alle i FCK følte sig usikker ved, og han lavede tit meget dumme fejl. Men S. Andersens "brøler" igår er slet, slet ikke på niveau med det, på ingen måde.
Generelt synes jeg, at mange af Brøndbys fans bærer lidt af skylden for de mange svigtende indkøb, for der bliver simpelthen ikke vist nogen tillid overhovedet! Stephan laver en lille fejl, og straks efter ser man flere fans herindefra, vurdere ham som fejlkøb. Come on!

Gosser
Manager

« Svar #4253: 19 Mar 2007, 17:41 »

Meget enig med ZhotLog!

United-styrer
Gæst

« Svar #4254: 19 Mar 2007, 17:56 »

Generelt synes jeg, at mange af Brøndbys fans bærer lidt af skylden for de mange svigtende indkøb, for der bliver simpelthen ikke vist nogen tillid overhovedet! Stephan laver en lille fejl, og straks efter ser man flere fans herindefra, vurdere ham som fejlkøb. Come on!

Det giver simpelthen dårlig karma, at FmF's Brøndby-fans kalder visse indkøb for fejl? Dvs., at hvis man havde været tålmodig med Hannes, så var han blevet en god (ej okay, det er urealistisk. Middelmådig) angriber? Det kan da godt være, at folk tit er hurtige til at dømme spillerne, men skylden for fejlindkøbene er ene og alene Anders Bjerregaards (samt Per B., der gerne ville give sin dreng et arbejde, og muligvis trænerne).

Stephan Andersen kan ikke kaldes et fejlindkøb endnu, men faktum er, at han har været ekstremt usikker i tre situationer ud af relativt få kampe (fem eller deromkring..?), hvoraf de to har kostet et mål. Det er ikke godt nok, og når man samtidig ser Ankergren redde straffespark og stå fortrinligt for Leeds, så kan man ikke undlade at undre sig lidt over, hvad den udskiftning helt præcist skulle til for.

Men lad os nu se; hr. Andersen kan jo nå at oppe sig, og det skal han så sandelig også.

Brodtgaard
Manager

« Svar #4255: 20 Mar 2007, 10:03 »

Brøndby satser på brasilien:  http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=5668

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #4256: 21 Mar 2007, 18:01 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #4257: 22 Mar 2007, 11:40 »

Køhlert håber på tålmodighed: http://90min.dk/k%c3%b8hlert-hav-talmodighed/

« Seneste Redigering: 22 Mar 2007, 18:55 af Bademesteren » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #4258: 22 Mar 2007, 20:19 »

Det er så fedt lavet. Thumbs Up

btw. så skal der vel en ny afstemning op?

- Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #4259: 22 Mar 2007, 20:31 »

Det er så fedt lavet. Thumbs Up

btw. så skal der vel en ny afstemning op?

Det' Gosser der bestemmer.. Skuffet

Men det kunne vel være "Hvilken plads ender vi på?"
"Hvor mange mål scorer Chris Katongo og Duncan til sammen"
"Laver Katongo flik-flak efter ALLE sine scoringer?"

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010