home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4851897 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4050: 16 Feb 2007, 08:15 »

Så er vi (næsten) sluppet af med Hannes

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65538&rss=true

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #4051: 16 Feb 2007, 09:51 »

Så er vi (næsten) sluppet af med Hannes

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65538&rss=true

Dejlig nyhed. Bliver herligt at slippe af med den talentløse islænding.

Zone 43
Manager

« Svar #4052: 16 Feb 2007, 11:39 »

Så bør vi slå til efter sæsonen!

Det vil uden tvivl være en klasseforstærkning! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4053: 16 Feb 2007, 11:41 »

würtz skal ikke til Brøndby. Han er klart overvurderet. Tror han ryger til Tyskland eller Frankrig.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #4054: 16 Feb 2007, 11:43 »

Alt imens alle er tilfredse med at man skiller sig af med Hannes og Rector efter 6(!!!) måneder, så har jeg gravet lidt tilbage for at smide lidt drillerier ind i tråden. Nej, jeg siger ikke noget, jeg citerer bare jer selv - det er jeres historier Wink

Hannes Sigurdsson til Brøndby?

http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article724285.ece

En rigtig høj, stor én, lyder godt! Mere kender jeg dog ikke til ham, andet end at han er ganske ok i FM Wink
Tror faktisk at bjerregaard junior handlede på samme måde!

(...)kan han lave mål så køb ham Thumbs Up
Det kan han - han blev købt, og frosset ude.

Den 22-årige islænding kom i 2004/05 til Stoke fra norske Viking, hvor han var kendt som en super-sub, der i løbet af to sæsoner scorede et mål hvert 73. minut. <-- Dét kan vi li'! Tæske godt! Så har vi en angriber, så må vi håbe han undgår skader!!

Kerm

Han undgik skader. Men mht. statistikken, så er det jo hvordan man vælger at fremlægge det. Håber ikke at chefen i forretningen faldt for 73-minut-tricket.

Men tror det er genialt! En kæmpe-høj targetmand, som forhåbentlig er klasse med hovedet ikke mindst, og får vi så ham Rector er det jo superklasse, da jeg tror han er en bette hurtig dribler-type! Wink Thumbs Up Kys Cool Opstemt

Den sprængfarlige duo er desværre ikke blevet satset på til foråret. Beskrivelsen af den er ellers lige til at  Græder over

Nej, men der er så mange spillere der ikke har imponeret i en klub, men så er blomstret op i en anden! Wink

Han er jo også ung, og udvikler sig nok, når han kommer til en topklub som BIF! Smiley

Eller også var det ham, der udviklede bif til en midterklub? - Det prøver man hvert fald at tro lader det til eftersom han bliver smidt væk nu.

Lol, jeg vil også kalde ham for et panikkøb, fordi jeg simpelthen ved, at han har spillet 27 kampe og scoret 1 mål! Allbäck var jo også super syg målscorer inden han kom til FCK, og han har da også været et totalt flopkøb af dem.

Herregud, giv nu manden tid til at vise hvad han kan. Hverken Elmander eller Allbäck var særligt målscorende før de kom til Danmark, men i stedet viste de andre kvaliteter i form af blandt andet fysisk styrke de færreste kan matche. Nu kommer Hannes fætteren fra England, og der er fysik en vigtig del af kvaliteter der skal være i orden, så mon ikke han kan skabe noget plads i angrebet? :-)

Samtidigt skulle Brøndby jo have en sydafrikaner, der er knap så fysisk stærk, til prøvetræning, men tilgengæld skulle han være en glimrende afslutter, så mon ikke de kan afbelaste hinanden deroppe? En tager slagsmålene, en tager sig af målene.. :-) crazy

Selv JG kan tage grueligt fejl til sit svar om "panikkøb"!

Et delvist glasben, der har et scoringssnit på 0,026 mål pr. kamp. Flot angriberkøb - en indskiftningsspille r fra Stoke? Fremrangende køb, Anders. Fremrangende.

mvh,
mathias

Ganske godt skudt, dér!

Svaret kommer så her :

Jer der siger han er et panikkøb, eller jer der siger han er dårlig:

Tag jer da forhelvede sammen! Selvfølgelig er hanikke et panikkøb; han passer da perfekt til vores hold! Jer der siger det, ved virkelig ikke hvad det indebærer at være Brøndby-spiller, det er ikke ligesom i FCK hvor man bare køber de store navne, det handler også om selve personen, ikke om prisskiltet!

Stram dog op!

Ganske fin devise, der bliver fremvist her. Han passer, IMO, perfekt til jeres hold stadig Smiley - Men jeg tror nu stadig at prisskilt og kvalitet er en lineær regression, eller noget nær.

Du kan sgu da ikke kigge på de tal der, og så bedømme en, for dig, ukendt spiller udfra det! Det kan du sgu da sige dig selv? Tag dig dog sammen!

mvh,
mathias

Ups.. Gosser

Gehyden bliver bedt om at pakke statistikken væk - selvom den aldrig lyver Smiley

HAHA!! I lyder som en børnehave, allesammen uden undtagelse.. Opstemt Opstemt Opstemt Helt seriøst, prøv lige at læs jeres indlæg igennem.. Fremragende læsning, ingen tvivl.. Den skal sku smides ind i et word-dokument også læses om nogle år, når vi allesammen er blevet meget klogere!!

Kerm

Det gør jeg her - uden dog at smide alle indlæg Smiley

Bedst som BIF ikke kunne bringe mere lol, gjorde de det alligevel ved købet af Rector:

Super fedt Thumbs Up

Men for pokker da vi kommer jo til at svømme i angribere i den næste sæson, i hvert fald hvis Agger eller/og Williams hentes op Opstemt

Dejligt at Gio nu er på kontrakt! Smiley En stor og fysisk stærk, og en lille og hurtig. Smiley

Yir, kæft for en nice duo.

Ingen grund til at juble over købene endnu. Vi har ikke set dem spille. Specielt ham islænderen er jeg meget skeptisk overfor.

Og denne lader vi så stå til sidst Smiley

Det var alt, tak for nu - tak for alt Anders Bjerregaard!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #4055: 16 Feb 2007, 14:03 »

Jeg hylder Hafiz og lader stilheden tale for sig selv...

mvh,
mathias

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4056: 16 Feb 2007, 14:08 »

JG tager aldrig fejl!

Gosser
Manager

« Svar #4057: 16 Feb 2007, 14:21 »

Man kan jo ikke være negativt overforfor alt? Man bliver sgu da nødt til at være lidt optimistisk! Ingen af os kendte de spillere, og håbede derfor på det bedste.

Hannes blev beskrevet som en rigtig god targetmand. Synes nu stadig han har gjort det fint i klubben!

Rector var der blevet snydt med; de havde snydt med hvilke klubber han havde spillet i, hans historie osv.

Forstår ikke hvad du vil med dit indlæg?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4058: 16 Feb 2007, 14:22 »

At der blev snydt med Rector gør jo bare det hele endnu mere til grin.. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #4059: 16 Feb 2007, 14:31 »

Man kan jo ikke være negativt overforfor alt? Man bliver sgu da nødt til at være lidt optimistisk! Ingen af os kendte de spillere, og håbede derfor på det bedste.

Man bør dog også se med nogenlunde forsigtig optimisme. Hannes kom til klubben med en horribel statistik i ryggen, og når man pludselig henter to helt ukendte spillere på transfervinduets sidste dag (deromkring i hvert fald), så bør man være på vagt om, at der kan være tale om lottokuponer.

Hannes blev beskrevet som en rigtig god targetmand. Synes nu stadig han har gjort det fint i klubben!

I så fald bliver vi nok ikke enige her. Mange snakker om, at Hannes har kæmpet, og det er da også udmærket, men hvis jeg fik lov at spille på Brøndbys førstehold, så ville jeg så sandelig også fighte. Det gør mig da ikke god nok til Brøndby. Hannes har efter min mening været en stor katastrofe.

Rector var der blevet snydt med; de havde snydt med hvilke klubber han havde spillet i, hans historie osv.

Det bør ikke kunne bruges som argument. Det får brøndbyledelsen til at ligne en flok idioter (en af dem, en vis hr. Anders Bjerregaard, er det dog givetvis også), for sådan noget tjekker man naturligvis op på, når man er en professionel klub som Brøndby.

Gosser
Manager

« Svar #4060: 16 Feb 2007, 14:39 »

At der blev snydt med Rector gør jo bare det hele endnu mere til grin.. Smiley

Nemlig! Det er latterligt lavet af ledelsen - men som tilhænger af klubben, regnede man jo med at det var nogle ordenlige spillere ledelsen hentede, og at de havde styr på ting som fx Rectors historie. Det fandt vi så ud af at det ikke var. Rector er et slemt, slemt, tilfælde!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #4061: 16 Feb 2007, 14:46 »

Forstår ikke hvad du vil med dit indlæg?

Alt imens alle er tilfredse med at man skiller sig af med Hannes og Rector efter 6(!!!) måneder, så har jeg gravet lidt tilbage for at smide lidt drillerier ind i tråden. Nej, jeg siger ikke noget, jeg citerer bare jer selv - det er jeres historier Wink

Det var, hvad jeg ville. Lidt drillerier kan vel godt ta's mens alle ønsker Hannes og Rector væk. JG har også ret, det med "snyd" gør det jo endnu mere til grin. De vurderer ham ud fra statistik - som du selv påpeger Gehyden ikke må(eller måtte mht hannes) Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #4062: 17 Feb 2007, 12:00 »

Sæson kort indholdere, de har vel gratis adgang imorgen ikke ?
- Har ikke selv kunnet finde noget om det ? Så håber i kan svare !

absalonsen
Gæst

« Svar #4063: 17 Feb 2007, 12:55 »

Sæson kort indholdere, de har vel gratis adgang imorgen ikke ?
- Har ikke selv kunnet finde noget om det ? Så håber i kan svare !

Jo, det har de..
Og det benytter jeg mig af.  Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #4064: 17 Feb 2007, 12:59 »

Me2. Men skulle bare være sikker Wink

- og tak

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010