Alt imens alle er tilfredse med at man skiller sig af med Hannes og Rector efter 6(!!!) måneder, så har jeg gravet lidt tilbage for at smide lidt drillerier ind i tråden. Nej, jeg siger ikke noget, jeg citerer bare jer selv - det er jeres historier

Tror faktisk at bjerregaard junior handlede på samme måde!
(...)kan han lave mål så køb ham

Det kan han - han blev købt, og frosset ude.
Den 22-årige islænding kom i 2004/05 til Stoke fra norske Viking, hvor han var kendt som en super-sub, der i løbet af to sæsoner scorede et mål hvert 73. minut. <-- Dét kan vi li'! Tæske godt! Så har vi en angriber, så må vi håbe han undgår skader!!
Kerm
Han undgik skader. Men mht. statistikken, så er det jo hvordan man vælger at fremlægge det. Håber ikke at chefen i forretningen faldt for 73-minut-tricket.
Den sprængfarlige duo er desværre ikke blevet satset på til foråret. Beskrivelsen af den er ellers lige til at

over
Nej, men der er så mange spillere der ikke har imponeret i en klub, men så er blomstret op i en anden!

Han er jo også ung, og udvikler sig nok, når han kommer til en topklub som BIF!

Eller også var det ham, der udviklede bif til en midterklub? - Det prøver man hvert fald at tro lader det til eftersom han bliver smidt væk nu.
Lol, jeg vil også kalde ham for et panikkøb, fordi jeg simpelthen ved, at han har spillet 27 kampe og scoret 1 mål! Allbäck var jo også super syg målscorer inden han kom til FCK, og han har da også været et totalt flopkøb af dem.
Herregud, giv nu manden tid til at vise hvad han kan. Hverken Elmander eller Allbäck var særligt målscorende før de kom til Danmark, men i stedet viste de andre kvaliteter i form af blandt andet fysisk styrke de færreste kan matche. Nu kommer Hannes fætteren fra England, og der er fysik en vigtig del af kvaliteter der skal være i orden, så mon ikke han kan skabe noget plads i angrebet? :-)
Samtidigt skulle Brøndby jo have en sydafrikaner, der er knap så fysisk stærk, til prøvetræning, men tilgengæld skulle han være en glimrende afslutter, så mon ikke de kan afbelaste hinanden deroppe? En tager slagsmålene, en tager sig af målene.. :-)

Selv JG kan tage grueligt fejl til sit svar om "panikkøb"!
Et delvist glasben, der har et scoringssnit på 0,026 mål pr. kamp. Flot angriberkøb - en indskiftningsspille r fra Stoke? Fremrangende køb, Anders. Fremrangende.
mvh,
mathias
Ganske godt skudt, dér!
Svaret kommer så her :
Jer der siger han er et panikkøb, eller jer der siger han er dårlig:
Tag jer da forhelvede sammen! Selvfølgelig er hanikke et panikkøb; han passer da perfekt til vores hold! Jer der siger det, ved virkelig ikke hvad det indebærer at være Brøndby-spiller, det er ikke ligesom i FCK hvor man bare køber de store navne, det handler også om selve personen, ikke om prisskiltet!
Stram dog op!
Ganske fin devise, der bliver fremvist her. Han passer, IMO, perfekt til jeres hold stadig

- Men jeg tror nu stadig at prisskilt og kvalitet er en lineær regression, eller noget nær.
Du kan sgu da ikke kigge på de tal der, og så bedømme en, for dig, ukendt spiller udfra det! Det kan du sgu da sige dig selv? Tag dig dog sammen!
mvh,
mathias
Ups.. Gosser
Gehyden bliver bedt om at pakke statistikken væk - selvom den aldrig lyver

HAHA!! I lyder som en børnehave, allesammen uden undtagelse..

Helt seriøst, prøv lige at læs jeres indlæg igennem.. Fremragende læsning, ingen tvivl.. Den skal sku smides ind i et word-dokument også læses om nogle år, når vi allesammen er blevet meget klogere!!
Kerm
Det gør jeg her - uden dog at smide alle indlæg

Bedst som BIF ikke kunne bringe mere lol, gjorde de det alligevel ved købet af Rector:
Super fedt

Men for pokker da vi kommer jo til at svømme i angribere i den næste sæson, i hvert fald hvis Agger eller/og Williams hentes op

Dejligt at Gio nu er på kontrakt!

En stor og fysisk stærk, og en lille og hurtig.

Yir, kæft for en nice duo.
Ingen grund til at juble over købene endnu. Vi har ikke set dem spille. Specielt ham islænderen er jeg meget skeptisk overfor.
Og denne lader vi så stå til sidst

Det var alt, tak for nu - tak for alt Anders Bjerregaard!