home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2752 2753 [2754] 2755 2756 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3562819 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41295: 24 Okt 2016, 22:13 »

Emissionen var allerede annonceret tilbage i maj eller sådan noget. Man vidste at den ville komme og højst sandsynligt før 2017.
Selvfølgelig ikke positivt, men ud fra planen så synes jeg de 80 millioner (der er allerede 100 millioner på plads, hvoraf de 80 millioner er der skrevet en plan for) er gode penge. Afdrag på lån - spar renter. Optimering af noget spas syd for Stadion. Kan måske tiltrække flere parter som vil bruge sin søndag på stadion. Giver penge.
Læs evt Q&A med Møller! Smiley

Selvfølgelig skal vi ikke leve af emissioner. Men den her er nødvendig for at vi kan køre videre på 6.4. Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41296: 26 Okt 2016, 22:00 »

Hvad er det for dyre folk du tænker på der er da kun Kahlenberg tilbage på de gamle dyre kontrakter

Korrekt at Kahlenberg har en kontrakt i en klasse for sig selv - men hvis jeg husker ret så har vi en del spillere som har kontrakt udløb til sommer og hvis de ikke passer ind i det nye system så skal vi sikre os at de ikke får forlænget kontrakterne heller ikke til lav taks.

Økonomien og driften skal tilpasses indtægterne det er utroværdigt at blive ved med at satse på aktie emisionner og lån fra manden med de dybe lommer.

Logged

YNWA

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41297: 27 Okt 2016, 13:04 »

Hvad er folks holdning til kampen i går? jeg så den desværre ikke? men ud fra hvad jeg kan læse på udtalelser fra AZ så er det forsat en nedadgående kurve?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41298: 27 Okt 2016, 13:09 »

Hvad er folks holdning til kampen i går? jeg så den desværre ikke? men ud fra hvad jeg kan læse på udtalelser fra AZ så er det forsat en nedadgående kurve?


Rønnow reddede vores røv nok en gang, og ca alle på banen dumpede med er brag
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41299: 27 Okt 2016, 13:23 »

Rønnow reddede vores røv nok en gang, og ca alle på banen dumpede med er brag

Kæft det er skidt  Sur
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41300: 27 Okt 2016, 14:46 »

Ja det var ikke kønt i går, men det er jo en proces Opstemt ej, det er skidt lige nu, men det viser jo meget godt noget af det han snakkede om da han kom til AZ, nemlig at der vil komme dårlige perioder og dårlige kampe. Dog skuffende at se at folk som startede bragende godt ud, er tilbage i samme mønstre som før.

Jeg tør ikke tænke på hvor vi lå henne, hvis vi ikke havde Rønnow.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41301: 27 Okt 2016, 16:13 »

Ja det var ikke kønt i går, men det er jo en proces Opstemt ej, det er skidt lige nu, men det viser jo meget godt noget af det han snakkede om da han kom til AZ, nemlig at der vil komme dårlige perioder og dårlige kampe. Dog skuffende at se at folk som startede bragende godt ud, er tilbage i samme mønstre som før.

Jeg tør ikke tænke på hvor vi lå henne, hvis vi ikke havde Rønnow.

mellem 10 og 8 vel.
Det er skidt at vi ikke kan holde niveau, men truppen er også tynd, og spillestilen hård ved fysikken set over en hel sæson, så det er forventeligt at de svinger, synes dog vores bundniveau har vist sig som usandsynligt lavt, der ud over virker det som at de andre hold er begyndt at finde modtræk til vores spillestil, hvilket bekymre mig lidt, fordi det virker ikke til at vi har en plan B
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41302: 30 Okt 2016, 16:34 »

Brøndby har en masse splillere med kontrakt udløb til sommer, der er IMO tid til at få sagt farvel til spillere som ikke performer eller kun spiller lidt imellem alle skaderne og her tænker jeg især på en spiller som Kahlenberg og Martin Albrechtsen.

Rudollph Austin er ligeledes en spiller som jeg ikke tror har en fremtid i Brøndby og som jeg ganske enkelt mener er for tung både fysisk og spiloffattelse mæssigt.

Mads Toppel er en fin 2. målmand og er han mentalt klar til den rolle så kunne det godt være en ide at forlænge - men jeg kender ikke til om vi har andre unge målmændstalenter på vej.

Rønnow har gjort det fint og han er vel en spiller som kunne være et salgsemne - sker det i den kommende sæson så skal Brøndby kigge mod Ådalane i Odense og hente Sten Grytebust som kamp for kamp forhindrer at OB helt nedsmelter og taber kampe med mere end 4 mål.

Hany Muhktars talent er stort - men er han virkelig parat til at tage en eller 2 sæsoner i Brøndby ? hvis han er det ligner det en mulighed omend det vel ikke bliver helt billigt - så her er jeg i tvivl.

At vi ikke har Phiri på plads på en lang kontrakt noget lort - han vil kunne få kontrakt i ligaer som de Belgiske og Hollanske hvor han vil kunne tjene noget mere end i Brøndby - ham skal vi ganske enkelt have en langtidskontrakt med og så står vi med et salgsemne om 2 år.

Christian Nørggard er et kæmpe talent som har et fint potentiale og det samme kan vi sige om Hjulsager.

Kahlenberg og Albrechtsen er IMO ikke spillere som vi skal satse på Kahlenberg er og har altid været meget skadet og han kunne måske være en del af et kommende træner team i Brøndby.

Albrechtsen har ganske enkelt ikke klassen mere og netop i forsvaret skal vi forstærke os.

Vi har et par interessant emner i Rosenborg i Gytkjær og Mike Jensen dem kunne jeg godt tænke mig at vi kiggede på som transfer emner Thumbs Up

Derudover kunne jeg godt se en Andreas Maxsø i en gul trøje han har potentiale til mere end FC Nordsjælland
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41303: 29 Maj 2017, 15:47 »

 Thumbs Up Sikker 2 plads i superligaen - men der er godt nok lang vej til at vi kan sammenligne os med FCK og nå det niveau.

Kahlenberg takker af og det bør give lidt midler på lønsiden og når Phiri også forlader os så kommer vi til at mangle saft og kraft på midten og her følger jeg spændt hvad Zorninger og bech vil - vil de hente udenlandske spillere eller har de spottet danske spillere som kan gå ind i det nye Brøndby hold.

Fedt at vi er på toppen igen og næste sæson bliver interessant at følge Thumbs Up
Logged

YNWA

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41304: 29 Maj 2017, 23:45 »

Han hedder nu altså Zorniger* selvom det er en udbredt fejl Peace
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41305: 20 Apr 2018, 14:40 »

Det var da lige godt længe siden den tråd her har været luftet.... Så jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvad andres opfattelse af vores situation lige nu er. Personligt syntes jeg det er lidt skræmmende så meget vi halter i første halvleg mod både FCK og FCM, vi spiller godt i 2. halvleg, og viser der er nogle mandfolk på vestegnen, men hvor længe kan vi knokle os tilbage?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41306: 20 Apr 2018, 18:50 »

Det skal siges at jeg ikke kan være helt objektiv, men skal forsøge

Jeg tror at det er for tidligt at give Brøndby guldet - deres største udfordring i min optik er at de er et ungt hold, med spillere som ikke normalt vinder titler eller spiller med i toppen af ligaerne.

Hvis FCM kan spille på brøndby stadion, som de gjorde på MCH kan FCM sagtens tage 3 point. Og FCK er nok mere motiveret til at tage 3 point fra Brøndby hjemme end FCM.

De farlige gummiben kan ramme nu de ligger "alene" i spidsen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41307: 14 Maj 2018, 22:40 »

Kunne være sjovt at få ret Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41308: 15 Maj 2018, 11:07 »

Jeg håber ikke du får ret! Jeg skal selv til Horsens på fredag, og håber på sikre 3 points, og så håber jeg at FCK er motiveret for 3.pladsen at de tæver usle FCM!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41309: 15 Maj 2018, 13:27 »

Bare i tager 3 point, så er alt fint i Ulveland Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 2752 2753 [2754] 2755 2756 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010