home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2750 2751 [2752] 2753 2754 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3566469 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41265: 01 Jul 2016, 14:45 »

I lige måde DeBuur. Jeg synes egentlig, at artiklen gav noget god indsigt om klubben.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41266: 07 Jul 2016, 19:08 »

 Thumbs Up Forstærkning til midtforsvaret  ind med Hjortur Hermannsson og til vinter får vi Paulus Arajuuri fra Lech Poznan begger er landsholds spillere - da vi tidligere har hentet Benedikt Röcker så håber jeg at vi kan undggå for mange kampe med Martin Albrechtsen og lad så Juulsgaard få chancen på venstre back.

Jeg tror på at vi får en bedre sæson og så håber jeg at vi kan få succes med at have en fast akse i midterforsvaret da det giver markant mere stabilitet og det er tiltrængt.

Selv pløjemarken er skiftet så nu vil vi gerne se en hel sæson med grøn græs på Brøndby Stadion og nå ja det ville klæde direktionen at få styr på økonomien og undgå latterlige tiltag på diverse fan fora og sociale medier . ..... det er uværdigt  Peace
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41267: 07 Jul 2016, 21:27 »

God sejr men folk som boysen borring holst og martin a må vel i den grad overveje deres fremtid eller mangel på samme. Boysen sat af med attitude problemer. Holst fik 30 mins borring 0 og træneren siger han ser ham som fæøj, men at vi desværre ikke spiller med fløje pt.
Logged

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41268: 08 Jul 2016, 21:34 »

Ja Boysen fik vi så forklaringen på i dag, godt købmandskab
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41269: 08 Jul 2016, 22:15 »

God sejr men folk som boysen borring holst og martin a må vel i den grad overveje deres fremtid eller mangel på samme. Boysen sat af med attitude problemer. Holst fik 30 mins borring 0 og træneren siger han ser ham som fæøj, men at vi desværre ikke spiller med fløje pt.

Ja Borring må da føle sig lidt til overs  Ubeslutsom Boysen solgt til Roda og mon ikke det forsøges at hente Paulus Arajuuri ind med det samme.
Logged

YNWA

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41270: 09 Jul 2016, 17:26 »

Jeg har ikke helt forstået hvad BIF skal med Borring  ? har de ikke nogle up and coming fløj talenter i BIF?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41271: 10 Jul 2016, 03:43 »

Jeg har ikke helt forstået hvad BIF skal med Borring  ? har de ikke nogle up and coming fløj talenter i BIF?
Jo, det har de, men i det nye system under Zorniger er der (hvad jeg har forstået) ikke plads til kantspillere. Det er et mere smalt system uden kanter. Derfor bliver en typisk kantspiller som Borring ikke brugt. En spiller som Hjulsager har været brugt mere som skyggeangriber bag polakken oppe foran og har nydt godt af det nye system.

Correct me if I'm wrong.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41272: 10 Jul 2016, 10:01 »

Jo, det har de, men i det nye system under Zorniger er der (hvad jeg har forstået) ikke plads til kantspillere. Det er et mere smalt system uden kanter. Derfor bliver en typisk kantspiller som Borring ikke brugt. En spiller som Hjulsager har været brugt mere som skyggeangriber bag polakken oppe foran og har nydt godt af det nye system.

Correct me if I'm wrong.

Ja ud fra hvad vi har set indtil videre, er ovenstående korrekt. Det lader til at man hentede Borring ind, da man så muligheden for at hente en "god" superligaspiller på en fri transfer inden man nødvendigvis var langt nok i processen med Zorniger. Borring er umiddelbart i spil til 10'er positionen eller den ene angriber, og er nok tiltænkt en rolle som reserve/indskifter. Hvis det ikke var fordi han lige var blevet hentet til klubben, ville jeg ikke finde det urealistisk at han blev skibbet afsted med det samme.

I øvrigt stærkt som FCK fan at lave et indlæg i Brøndby tråden kvart i 4 Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41273: 10 Jul 2016, 10:47 »

Jo, det har de, men i det nye system under Zorniger er der (hvad jeg har forstået) ikke plads til kantspillere. Det er et mere smalt system uden kanter. Derfor bliver en typisk kantspiller som Borring ikke brugt. En spiller som Hjulsager har været brugt mere som skyggeangriber bag polakken oppe foran og har nydt godt af det nye system.

Correct me if I'm wrong.

Altså nu spiller vi med med 2 mand i front og Hjulsager er blevet brugt i midten ikke som den højt liggende i diamanten der ligger Greko pt.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41274: 10 Jul 2016, 13:56 »

Jeg har ikke helt forstået hvad BIF skal med Borring  ? har de ikke nogle up and coming fløj talenter i BIF?

Mener jeg har hørt Zorniger sige at han vil bruge Borring som venstre back ?
Logged


Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41275: 10 Jul 2016, 16:37 »

Mener jeg har hørt Zorniger sige at han vil bruge Borring som venstre back ?

Den havde jeg ikke hørt før, men det har han da slet ikke de defensive kvaliteter til?
Tror mere på en omskoling til OMC eller angriber. Han har jo de rigtige kvaliteter, fart, fight, og mod, men han skal omskoles, som tidligere pointeret så kommer det ikke på tale at bruge kanter.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41276: 10 Jul 2016, 16:47 »

Den havde jeg ikke hørt før, men det har han da slet ikke de defensive kvaliteter til?
Tror mere på en omskoling til OMC eller angriber. Han har jo de rigtige kvaliteter, fart, fight, og mod, men han skal omskoles, som tidligere pointeret så kommer det ikke på tale at bruge kanter.

Heller ikke noget jeg har hørt/læst angriber nytter jo ikke der har vi altså 5 mand i forvejen.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41277: 11 Jul 2016, 10:25 »

Heller ikke noget jeg har hørt/læst angriber nytter jo ikke der har vi altså 5 mand i forvejen.

Jeg tror mest på angriber, og mener også det var der han spillede da han kom ind på Island  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41278: 11 Jul 2016, 11:50 »

Jeg tror mest på angriber, og mener også det var der han spillede da han kom ind på Island  Smiley

Enig enig men når alle mand er klar så har vi altså 5 rigtige angribere i forvejen, så det efterlader næppe meget spilletid til en 31 årig fløj på pladsen.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41279: 11 Jul 2016, 15:20 »

Den havde jeg ikke hørt før, men det har han da slet ikke de defensive kvaliteter til?
Tror mere på en omskoling til OMC eller angriber. Han har jo de rigtige kvaliteter, fart, fight, og mod, men han skal omskoles, som tidligere pointeret så kommer det ikke på tale at bruge kanter.

http://www.bold.dk/video/?id=17748 det er hvad Zorniger sagde efter kampen med Valur ang Borring (ved 3:15 min)
Logged


Sider: 1 ... 2750 2751 [2752] 2753 2754 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010