home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2748 2749 [2750] 2751 2752 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3599276 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41235: 25 Sep 2015, 11:09 »

Håber i snart ansætter en ordentligt økonom (læs: adm. direktør) der med en smule ansvarsbevidsthed kan tage hånd om jeres finansielle situation.

Man har ganske fornyligt hentet en ny administrerende direktør, Søren Vadmand, ind. Jesper Jørgensen, som var det før, er nu  omplaceret til økonomichef.

Forhåbentlig kan Vadmand få lavet nogen tiltag, som gør at driften kan begynde at køre bedre.

På søndag får man i hvert fald forøget stadionindtægterne betragteligt qua man endelig får udnyttet det bur, som man satte om for 10 måneder siden. Nu kan man fylde stadion ud mod fck, hvilket man ikke har kunne i mange år, da man ikke har kunne udnytte øvre Nordea, da fck fans havde fået hele nedre.

Men vi er enige om at den økonomiske situation er dårlig og har været det længe.
Men det er også værd at huske, at enten Hradecky eller Laursen transferindtægterne, først kommer i 3. kvartals regnskab.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41236: 25 Sep 2015, 18:45 »

Men det er også værd at huske, at enten Hradecky eller Laursen transferindtægterne, først kommer i 3. kvartals regnskab.

Det ændre jo ikke på at pengene åbenbart er brugt og mere til allerede.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41237: 27 Sep 2015, 15:15 »

Fantastisk fight i dag! Hvor er det dog skønt at se!
Og dejligt at ørnskov er smidt på bænken, Austin FTW!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41238: 27 Sep 2015, 15:24 »

R U D O L P H A U S T I N Opstemt

Tror ikke man kan beskrive det meget anderledes. I en hver anden kamp skulle Plaffeministeren været smidt ud, men synes faktisk det er i orden at han bliver på banen. Dog et godt grin fra Kehlets side af ved kort fejlen.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41239: 27 Sep 2015, 15:33 »

R U D O L P H A U S T I N Opstemt

Tror ikke man kan beskrive det meget anderledes. I en hver anden kamp skulle Plaffeministeren været smidt ud, men synes faktisk det er i orden at han bliver på banen. Dog et godt grin fra Kehlets side af ved kort fejlen.

døde næsten af skræk
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41240: 27 Sep 2015, 15:52 »

R U D O L P H A U S T I N Opstemt

Tror ikke man kan beskrive det meget anderledes. I en hver anden kamp skulle Plaffeministeren været smidt ud, men synes faktisk det er i orden at han bliver på banen. Dog et godt grin fra Kehlets side af ved kort fejlen.

Har jeg allerede haft en livlig debat med en FCK-fan om, men synes at hvis dommeren skal holde en international linje, som de har tradition for i et derby, så var det den korrekte løsning. Typisk at dommeren giver en henstilling ved første hårde frispark og derefter giver kort, men den var for hård til at lade være.

Dejligt at se Kehlet turde rette sin fejl, fik lige et flashback til VM 98 da Wieghorst blev smidt ud mod Sydafrika.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41241: 28 Sep 2015, 11:15 »

Endelig ligner det der kommer en løsning på Durmisi-situationen. Altid noget han selv gjorde noget ved det.

http://www.bold.dk/nyt/durmisi-skifter-agent-og-vil-forlaenge
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41242: 28 Sep 2015, 11:21 »

Jeg synes egentlig efter at jeg så kampen igår, at ham Austin virker til at være en vanvittigt god signing! Brølstærk og god med bolden!

Godt scoutet. Men nok også en lidt halvdyr herre.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41243: 28 Sep 2015, 11:56 »

Fedt med en sejr mod FCK, fedt med Rudolph Austin var så dominerende og FEDT at Durmisi så gerne vil forlænge. Når det så er sagt, så er jeg ikke så meget oppe at køre over sejren - Synes ikke, at sejren i sig selv er en forsikring på, at vores fremtidig form vil være opadgående. Sidder med fornemmelsen af, at kampen igår ligeså godt kunne være endt 0-2 som 1-0. Med marginalerne mod os, havde vi fået rødt kort til Schwartz og straffe til FCK.
Havde haft det meget bedre med sejren, hvis vi havde været bare en smule dominerende og viste noget godt pasningsspil. Dette var ikke tilfældet. Dejligt med 3 points, men fokus på kvaliteten af spillet og modet til at turde gøre noget med bolden til næste kamp.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41244: 28 Sep 2015, 13:06 »

Jeg synes egentlig efter at jeg så kampen igår, at ham Austin virker til at være en vanvittigt god signing! Brølstærk og god med bolden!

Godt scoutet. Men nok også en lidt halvdyr herre.

Fri transfer, lønen er nok forholdsvis høj, men tager man i betragtning at der er smidt 70+ mil efter spillere siden Frank kom, så må man sige det har været det bedste køb hidtil. (hvis man ikke kigger kr/øre kan agger og kalle måske blande sig om den titel, men kigger man rent kr/øre vinder Rudolph med længder)
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41245: 28 Sep 2015, 20:26 »

 Thumbs Up dejligt med en sejr og FCK og hvor er det dejligt at Durmisi vil forlænge, han skal nok nå at komme ud - venter han en eller 2 sæsoner mere så vil han uden tvivl kunne komme en bedre klub end hvis han skifte nu eller til sommer - IMO har Durmisi i landskampene vist hvor højt niveauet rækker og nu kan han med fordel bruge 1½ sæson til at hæve bundniveauet og stabiliteten.

Brøndby skal nu bruge sejren over FCK til at få vekslet selvtillid til stabilitet og performance også når de møder hold som Hobro Peace

Logged

YNWA

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41246: 05 Okt 2015, 13:31 »

Kan ikke finde ud af hvem der er mest inkompetent, Ørnskov eller TF.
Hvor er Martin A. ikke med i forsvaret?
Hvorfor er ørnskov så piv ringe? Hvorfor benytter vi ham? tdl. undskyldninger var at det er ham der skulle svinge takt stokken, men vi har både en Austin og Kalle nu, så hvorfor benytte Ørnskov?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41247: 05 Okt 2015, 13:51 »

Kan ikke finde ud af hvem der er mest inkompetent, Ørnskov eller TF.
Hvor er Martin A. ikke med i forsvaret?
Hvorfor er ørnskov så piv ringe? Hvorfor benytter vi ham? tdl. undskyldninger var at det er ham der skulle svinge takt stokken, men vi har både en Austin og Kalle nu, så hvorfor benytte Ørnskov?
Tit er der tale om at trænere har "yndlingsspillere" selvom det er noget værre pjat. Men det virker mere og mere som om at Ørnen går ind under TF's kategori af yndlingsspillere, hvor uforstående alle fodboldseere så må være.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41248: 05 Okt 2015, 14:00 »

Tit er der tale om at trænere har "yndlingsspillere" selvom det er noget værre pjat. Men det virker mere og mere som om at Ørnen går ind under TF's kategori af yndlingsspillere, hvor uforstående alle fodboldseere så må være.

Tror de er i familie, det har også til tider virket som om af Holst var TF's søn.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41249: 04 Dec 2015, 15:36 »

http://sport.tv2.dk/fodbold/2015-12-04-derfor-er-thomas-frank-under-pres-i-broendby

Interessante betragtninger - Hvis JBA virkelig vil fyre TF så bør det ske 10 min efter næste kamp og så må vi håbe at Hjulman er parat til et hurtigt job.

IMO så har TF ikke formået at løfte holdet helt og han har ikke haft talent for at "flytte" holdets præstationer når holdet har spillet dårligt i første halvleg eller vi er kommet bagud.

Det som med Brendan Rodgers en fin fyr med nogle gode visioner men de mangler lige det sidste for at få succes. Peace

Men lad os nu slutte af med en sejr her inden jul det må være gaven til Brøndby Fan og nå ja køb så lige Rasmus Falk Thumbs Up

 
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 2748 2749 [2750] 2751 2752 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010