home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2710 2711 [2712] 2713 2714 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216891 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40665: 23 Feb 2014, 21:39 »

Thumbs Up skønt at være igang igen - det var ikke verdens letteste opgave at starte mod AaB og med vores skader i forsvaret så ville jeg godt have solgt kampen som 0-0 - men men efer dagens kamp så er det fandme trist at vi ikke henter 3 point og så på et selvmål - men optimismen disse gutter gjorde det fint og der er så meget positivt at sige om spillerne og de er langt fra toppet endnu... det ser godt ud Brøndby er på vej og når vi har kanaibalen klar igen sp hænger forsvaret sammen igen  Thumbs Up
Ah ja det bliver godt med kannibalen tilbage, vores unge bagkæde i dag gjorde mig nu "lidt" bange. Det var dælme godt at Kalle fik scoret til sidst så vi i det mindste fik 1 point.. MEN HEY KALLE SCOREDE! Opstemt 

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Zone 43
Manager

« Svar #40666: 23 Feb 2014, 22:24 »

Pretty much det som DeBuur skriver. Ærgerligt kampen kun resultere i et enkelt point, og de ikke tre ellers velfortjente point. Det var tydeligt at se, hvad TF gerne vil med holdet i dag. Det høje presspil, synes jeg fungerede ganske fornuftigt i store perioder. Kalle og Nørgaard var jeg virkelig imponeret af. Zohore spiller også en fornuftig kamp.

Glædeligt at se Stenderup tilbage på banen efter sin skade - og ikke mindst glædeligt, at suppen er tilbage! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40667: 23 Feb 2014, 22:29 »

Well, jeg er godt tilfreds med X, det ville jeg også have været i 87. min, inden de sidste 2 scoringer.

Vi fortjener på ingen måder at tabe, men derimod at vinde. AaB har ikke så forfærdelig meget at byde ind med i forhold til os.

Med lutter reserver i forsvaret (en ideal opstilling er vel Alme-Kannibal-MA-Durmisi) så er det sgu i orden at tage X mod et hold i toppen.
Denne sæson skal man også huske på, at vi ikke kan forvente at rulle alle hold. Tålmodighed er vejen frem!

Derudover så synes jeg godt man kan se at respekten og spillet får et løft da Makienok kommer ind. Zohore skræmmer ikke på samme måde. Makienok er mere med i spillet.
Zohore er stadig ung og er vel på niveau på Makienok da han kom i truppen første gang. Han skylder vel 2, men spiller vel en af hans bedste kampe i sæsonen - dog uden at være på AGF-niveau.

Men anyway, fuck jeg er glad for at være tilbage på stadion! Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40668: 24 Feb 2014, 00:15 »

Det er mig en KÆMPE gåde, at vi ikke vinder i dag...
I langt størstedelen af kampen spiller vi rigtig godt og får flyttet bolden fint rundt. Specielt i første halvleg er vi gode og formår vel, at skabe tre kæmpe chancer som vi ikke scorer på. aab er meget heldig med ikke allerede at være bagud med to her. De har vel kun en chance udover målet i første halvleg?
Anden halvleg er ifølge mig, lidt mere jævnbyrdig og aab får en kæmpe chance til Thelander(tror jeg det er). Hvis den var havnet for fødderne af Jönsson i stedet havde han nok sparket den ind. Det var en monster chance, som Hradecky heldigvis kommer fint ud til.
Da vi sætter Makienok ind får vi igen et overtag, og vi er langt bedre til at fastholde presset med Makienok på banen. Han er så fandens god at spille bolden op på og vinder vel nærmest alle dueller. Zohore er ikke nær så dygtig, men gør det ifølge mig rigtig fint i dag. Godt angriber-mål han får lavet i dag. Mere af det, tak!   Thumbs Up
I de døende minutter kan  jeg næsten ikke tro mine egne øjne, da Kusk bryder igennem i vores højreside og Stenderup uheldigvis får dirigeret den i mål. Vi havde spillet en nærmest perfekt kamp indtil og alligevel stod vi med nul point.
MEN SÅ en lang bold op på Makienok som bare header den ned til Kalle, som iskoldt sparker den i kassen!!!  funny
Hvor fanden var du VK?!?!  Peace

blomvikings
Manager

« Svar #40669: 24 Feb 2014, 08:24 »

Er vi gået tilbage til Tørnes tider med de udspark osv?? Synes det var frygteligt at se på. Derudover er Dumic og Stenderup rystende usikre nede bagi, og bruger flere minutter nogle gange på at spille den frem. Det lignede mest af alt at de havde fået ordre på KUN et spille sidelæns eller bagud.

Men god kamp for midtbanen, Nørgaard og Kalle var helt suveræne! Szyma var god i første halvleg men anonym i anden. Hassani var virkelig tynd i anden halvleg! Zohore spillede en god kamp, men skylder et mål eller to. Det er helt vildt at se hvor stor en forskel Makienok gør!

Men gode takter, og med et nyt midterforsvar i næste kamp, så ser det rigtig godt ud !

verdenskrig
Manager

« Svar #40670: 24 Feb 2014, 10:01 »

Hvor fanden var du VK?!?!  Peace

Jeg var med i verdenshistoriens største gruppekram, hvorefter jeg væltede 3 rækker ned Grin Grin
Da jublen var færdig stod jeg i hvertfald ikke hvor jeg gjorde forinden Opstemt Opstemt

Sindssyg afslutning !  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #40671: 24 Feb 2014, 10:27 »

http://www.bold.dk/nyt/DBU-frikender-Rud-i-Kusk-sag
Sådan der ! I jeres ansigter aab. Taberjyder Grin

Så er den sag lukket, en sag der aldrig burde have været en sag, hvis ikke det havde været fordi Allan Gaarde absolut skulle gå i små sko. Øv bøv hva Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40672: 24 Feb 2014, 10:42 »

vk hvad er det du ikke forstår, efter Gaardes oplysninger havde Per Rod, haft givet klart udtryk overfor Sivebæk at han var interesseret i Kusk, hvilket er imod reglerne om at man ikke må kontakte en spiller (Red. hans agent), tidligst et halvt år inden hans kontrakt udløber, og hvis han (red. Per Rod), havde haft givet klart udtryk (eller måske kontraktforhandling er), ville de betyde meget for hvordan Aab vil kunne holde fremtidige kontraktforhandling er med Kusk.

Håber DBU har fået alle kort på bordet, så der ikke er blevet snydt nogle steder.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #40673: 24 Feb 2014, 10:47 »

Det handler vel i bund og grund om forskellige fortolkninger af situationen. Gaarde har ud fra hvad han har hørt gennem medierne, og muligvis Sivebæk, fortolket en ting, mens Per Rud har fortolket hans henvendelse på en anden måde. At DBU så ligger sig op af Per Ruds fortolkning er sådan det er, og så er den ikke længere. Det kan blot ændre den praksis klubberne kan anvende en smule.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #40674: 24 Feb 2014, 16:03 »

Med et noget utydeligt regelsæt, og med redegørelserne fra Rud, Sivebæk og Kusk, synes jeg det er i orden at kendelsen er som den er. Jeg har dog også fået en større forståelser for, hvorfor Gaarde tog sagen op efter at have læst hans efterfølgende udtalelse. Forhåbentlig kommer der snartest muligt et mere klart regelsæt på området så kedelige taber sager som disse kan undgåes i fremtiden.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2014, 13:27 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #40675: 28 Feb 2014, 07:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Aldo-P-Jeg-kan-skaffe-flere-penge-til-Broendby

Aldo P viser at han har nosser... spørgsmålet er så om hans mission er klog.... jeg tror det - superligaen har været nede i en bølgedal men der er vel lidt lys forude og så er det netop tiden til at tænke strategisk i forhold til at sikre en større bid af kagen - streaming mulighederne bør øge tv selskabernes mulighed for profit og dermed bør klubberne også have en bedre aftale - Brøndby og FCK er uden sammenligning dem der trækker læsset og naturligvis skal de også have en større bid af kagen - men problemet er at sker det på baggrund af ringere tildeling til de andre superligaklubber så bliver varen ringere samlet set og det vil også ramme Brøndby og FCK.

Men Thumbs Up for at Aldo P kæmper for klubben men mon ikke det er teater torden som skal bruges til at presse en bedre aftale hjem til den største klub i DK Peace

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40676: 28 Feb 2014, 08:04 »

Brækker mig ved snakken om solidaritet. Fuck sammenhold. Mener Brøndby at de kan lave en bedre aftale ved at bryde ud af den her fælles, så er det sgu det rigtige.
Der er ingen grund til at lave en kontrakt der binder mange år frem, når vi er ved at være i en tid, hvor streaming snart (hvis vi snakker udviklingsmæssigt) smider det traditionelle tv-signal for døren.

FCK havde samme idé nogle år tilbage, men Anders Hørsholt har åbenbart mistet sine nosser.

Fordelingsnøglen er helt væk og burde møntes på antal seere. Derfor bør fck og BIF jo have det bedste udbytte ud af det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Guldbrand
Blogmester

« Svar #40677: 28 Feb 2014, 08:13 »

Brækker mig ved snakken om solidaritet. Fuck sammenhold.

Fordelingsnøglen er helt væk og burde møntes på antal seere. Derfor bør fck og BIF jo have det bedste udbytte ud af det.

Det er også rigtig fint at i har den holdning, problemet er bare at om 5-10 år, så har vi en Superliga som er uattraktiv at komme til for udenlandske profiler, fordi ligaen er faldet så meget i niveau. Vores drøm om at Superligaen skal give adgang til 2 chl pladser kan man også skyde en hvid pil efter, fordi niveauet i ligaen er ganske enkelt alt for lav..

Brøndbys handling om at træde ud af fællesskabet er i mine øjne en mangel på fremtidssyn. Det vil måske give dem flere penge mellem hænderne nu, men på sigt vil de bare risikere at spille i en væsentlig ringere liga, hvilket vil betyde at deres markedsværdi vil falde..

Edit og mon ikke, at det er det FCK også har indset. For ellers tror jeg ærlig talt også at de er fløjtende ligeglade, så længe de kan få flere penge mellem hænderne. Men de har nok indset at værdien er langt højere i at have en liga som er på et højere niveau, end at de selv har flere penge mellem hænderne..

« Seneste Redigering: 28 Feb 2014, 08:15 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #40678: 28 Feb 2014, 08:32 »

"- Vi synes på ingen måde, at Brøndby er usolidarisk. Brøndby er uden sammenligning den klub i Danmark, der trækker flest tilskuere til udekampe. Derfor er vi også dem, der giver flest tilskuerindtægter på udebane, siger Petersen til BT.

- Når vi spiller mod de mindre klubber på udebane, er vi samtidig med til at sikre, at de bliver valgt som første- eller andenvalg i tv-pakken, og det betyder, at de får flere tv-penge. Alene der er vi meget solidariske."

Nu så jeg lige på bold.dk at Aldo Petersen har udtalt ovenstående..

Mig bekendt, så er det at være solidarisk noget man vælger at være, og ikke noget som sker ud fra det faktum at Brøndby er en stor og attraktiv klub..

Hvis nu Brøndby ønskede ikke at være solidariske, hvordan vil de så forhindre ovenstående...? Tilskuerne skal nok komme alligevel, og kampvalg/tv-valg har de vel reelt ikke meget indflydelse på..

Zone 43
Manager

« Svar #40679: 01 Mar 2014, 22:31 »

Det er også rigtig fint at i har den holdning, problemet er bare at om 5-10 år, så har vi en Superliga som er uattraktiv at komme til for udenlandske profiler, fordi ligaen er faldet så meget i niveau. Vores drøm om at Superligaen skal give adgang til 2 chl pladser kan man også skyde en hvid pil efter, fordi niveauet i ligaen er ganske enkelt alt for lav..

Det er ellers noget af en dommedags profeti, må jeg nok sige. Den nuværende aftale tilgodeser jo i allerhøjeste grad topholdene, fremfor ligaen som helhed, og den kommende aftale ændres der ikke meget ved. Lad være med at tro, at de mindre hold har underskrevet aftalen med deres gode vilje.

Vores model havde samtidig indbygget en høj grad af solidaritet. Vort udgangspunkt er, at alle klubber skal have et sikkert eksistensgrundlag og kende deres økonomiske råderum, siger Aldo Petersen.

Sådan som jeg tolker dette citat, så ønsker man at placerings pengene falder markant og de pengene i høj grad skal fordeles mellem solidaritet og TV-valg/-seertal. Og da alle kampene vises i TV nu vil der også være mere at hente for de mindre hold, fremfor at de skal spille højt spil og håbe på nogle høje placeringer gennem sæsonen.

Edit:
http://politiken.dk/sport/fodbold/superligaen/ECE1462772/ny-tv-aftale-skaevvrider-superligaen/
« Seneste Redigering: 02 Mar 2014, 01:05 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2710 2711 [2712] 2713 2714 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010