home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4732204 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3705: 13 Jan 2007, 12:42 »

Gosser
Manager

« Svar #3706: 13 Jan 2007, 12:49 »

Det er fanme utroligt det der!

Lige pt er mit had til Meulensteen MEGET større, end til FCK!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3707: 13 Jan 2007, 14:58 »

Drenge.. Skal vi ikke ligge denne her episode bag os, uanset hvad der dykker op? Jeg kan stadig godt lide Møllesten, og hans måde at spille bold på. Et hold består ikke af en spiller, men af 11, og hvis det ikke virker mellem de 11 og træneren, så er det kun godt, at træneren er væk. Vi har fået en træner på posten, som kender Brøndby helt inde fra. Skal vi ikke prøve at se fremad nu? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

United-styrer
Gæst

« Svar #3708: 13 Jan 2007, 15:02 »

Drenge.. Skal vi ikke ligge denne her episode bag os, uanset hvad der dykker op? Jeg kan stadig godt lide Møllesten, og hans måde at spille bold på. Et hold består ikke af en spiller, men af 11, og hvis det ikke virker mellem de 11 og træneren, så er det kun godt, at træneren er væk. Vi har fået en træner på posten, som kender Brøndby helt inde fra. Skal vi ikke prøve at se fremad nu? Smiley

Kerm

Njah, det er da en interessant historie, at Meulensteen pludselig (måske) kommer med sådanne udtalelser, når nu den officielle begrundelse var familiære problemer. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil have så meget tys-tys omkring dette.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3709: 13 Jan 2007, 15:13 »

Jeg er også i chok - mere over anførens håndtering end emnet.
Hvorfor går han nu ud og hælder mere brænde på bålet, så fansene kan blive endnu mere frustreret end de i forvejen er? Hvad er formålet i at få  dem til at hade Meulensteen mere?
Det er da proffesionelisme på højt plan det her! \o/

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3710: 13 Jan 2007, 21:39 »

Njah, det er da en interessant historie, at Meulensteen pludselig (måske) kommer med sådanne udtalelser, når nu den officielle begrundelse var familiære problemer. Jeg forstår ikke, hvorfor du vil have så meget tys-tys omkring dette.

Tjae, det er måske bare mig? Emnet begynder at irriterre mig, men derfor kan I jo selvfølgelig godt snakke videre.. My bad, mig der skrev og tænkte bagefter.. Skuffet

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Jep-Jep
Juniorspiller
**

« Svar #3711: 14 Jan 2007, 11:44 »

Han er sgu da også blevet lidt gnaven på sidste: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64545

Men parten her forstår jeg ikke det store af: "Jeg vil ikke sige mere. Det er slut med at tale med dig og resten af pressen. Jeg har en aftale med Brøndby om ikke at sige noget, og den vil jeg respektere"  Huh Hvem var det lige der ville starte mudderkastningen...?

Han må gerne selv sige at han synes BIF er en amatør-klub, men Per Nielsen må ikke tale om hvordan Møllen ville have ham ud af klubben...
« Seneste Redigering: 14 Jan 2007, 11:46 af Jep-Jep » Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #3712: 14 Jan 2007, 11:51 »

Han er sgu da også blevet lidt gnaven på sidste: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64545

Men parten her forstår jeg ikke det store af: "Jeg vil ikke sige mere. Det er slut med at tale med dig og resten af pressen. Jeg har en aftale med Brøndby om ikke at sige noget, og den vil jeg respektere"  Huh Hvem var det lige der ville starte mudderkastningen...?

Han må gerne selv sige at han synes BIF er en amatør-klub, men Per Nielsen må ikke tale om hvordan Møllen ville have ham ud af klubben...

Hvis brøndby bare skal have noget der bare ligner succes skal de få styr på deres bagland....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3713: 14 Jan 2007, 11:59 »

Hvis brøndby bare skal have noget der bare ligner succes skal de få styr på deres bagland....
'
Præcis. Tingene skal ligges bar sig, men pressen er også gode til at hele tiden at komme med nye drejninger, så det hele tiden bliver blusset op igen !

Gosser
Manager

« Svar #3714: 14 Jan 2007, 12:01 »

"Meulensteen: Hold nu kæft" Grin

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3715: 14 Jan 2007, 12:07 »

"Meulensteen: Hold nu kæft" Grin

Hvis nogen skulle holde kæft, ville det være ham !

cbollerup
Gæst

« Svar #3716: 14 Jan 2007, 17:43 »

Citat
Præcis. Tingene skal ligges bar sig, men pressen er også gode til at hele tiden at komme med nye drejninger, så det hele tiden bliver blusset op igen !

Du forventer vel ikke at pressen skulle lade sagen være?? Det er det, måske, bedste danske hold, set over de sidste 15 år, hvis pressen skulle lade en sådan sag ligge, så ville der aldrig være en sports sektion. "" Baglands-problemer" og mudderkastning, det er jo sådan noget pressen skal skrive om, ellers var der vel ingen der gad læse avisen?

Tro mig, jeg er enig i at det er skidt for BIF at pressen konstant er i røven på dem, men sådan er det jo at være en professionel sports klub?

Enig eller uenig?

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3717: 14 Jan 2007, 17:47 »

Du forventer vel ikke at pressen skulle lade sagen være?? Det er det, måske, bedste danske hold, set over de sidste 15 år, hvis pressen skulle lade en sådan sag ligge, så ville der aldrig være en sports sektion. "" Baglands-problemer" og mudderkastning, det er jo sådan noget pressen skal skrive om, ellers var der vel ingen der gad læse avisen?

Tro mig, jeg er enig i at det er skidt for BIF at pressen konstant er i røven på dem, men sådan er det jo at være en professionel sports klub?

Enig eller uenig?

Så vidt jeg kan læse i mit indlæg skriver jeg ingen steder, at det kommer bag på mig ??

cbollerup
Gæst

« Svar #3718: 14 Jan 2007, 18:00 »

Citat
Så vidt jeg kan læse i mit indlæg skriver jeg ingen steder, at det kommer bag på mig ??

Siger jeg heller ikke, men tilsynladende må det være et irritationspunk punkt for dig. Ellers har jeg da misforstået hvad du vil sige med det. Men ikke desto mindre, så nævner du pressen, og så håber jeg at det kan ses, at jeg bare prøver at sige, at det er en selvfølge at de vil være der.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3719: 14 Jan 2007, 18:13 »

Siger jeg heller ikke, men tilsynladende må det være et irritationspunk punkt for dig. Ellers har jeg da misforstået hvad du vil sige med det. Men ikke desto mindre, så nævner du pressen, og så håber jeg at det kan ses, at jeg bare prøver at sige, at det er en selvfølge at de vil være der.

Det er jeg fuldstændig enig i,  !

Og selvfølgelig skriver pressen da noget om tingene, der er jo maaange der læser det, bla. os.  Wink

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010