home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4729773 gange)
Lakxe
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3690: 11 Jan 2007, 17:40 »

Sidder også selv med en mærkelig fornemmelse inderst inde. Den "nye" indkøbspolitik i klubben forstår jeg ikke. Vi har i den grad købt de mærkeligste spillere i denne sæson. Vi køber "ukendte" spillere, som INGEN har hørt om. Dette skulle dog liige være rector, som var noget værre lo*t i belgien og var kendt for det. Så ham napper vi da.

Klubben har da en vis status, trods et skidt efterår, så det må da være muligt at trække etableret kræfter til, som kan tømre holdet sammen, da der virkelig mangler en eller to klassespillere med rutine. Har svært ved at se en zambianer, kan gøre dette.... foruden alt det andet der befinder sig på vestegnen.

Lige lidt galde fra min hals... hehe

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #3691: 11 Jan 2007, 18:42 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64468

Han skulle da meget gerne være en bedre afslutter end Zuma, for han var da langt fra skarp i afslutningerne. Nok kunne han drible og lave tekniske fine ting, meeeen...

Hoerby
Lilleputspiller
*

« Svar #3692: 11 Jan 2007, 21:43 »

Hør nu her... Hvem har set Rector spille??  Huh Altså hvem har set ham spille mere end i de sølle 137 min's Superliga-bold han har fået? Gi' da manden en chance - han blev trods alt anbefalet af Q. Fortune med fortid i Man Utd, så helt gal en fodboldspiller er han vel ikke...?
Chris Kantogo har ydermere spillet 22 kampe - mener jeg det var - for det zambianske landshold, så helt overvurderet kan han heller ikke været... Tunge

Nu skal vi ikke glemme heller at Brøndby ikke ligefrem har fremelsket en ligatopscorer i et par sæsoner nu - og det har endda været med en mand som Skoubo i angrebet - så der er altså tydeligvis et eller andet der gør at angriberne ikke kan sparke bolden ind i BIF-trøjen...

Samara & Dukkha...

-KNM-
Manager

« Svar #3693: 11 Jan 2007, 21:50 »

Alle fodbold spillere er jo ikke nødvendigvis gode Scouts. Så selvom Q. Fortune med fortid i Man Utd. sigerhan er god, så kan det også være, han ikke er så god igen

MeeLo
Gæst

« Svar #3694: 11 Jan 2007, 22:00 »

Det kunne være Brøndby skulle få sig en ny sportsdirektør, det er efter Bjerregaards tiltræden det er gået så skidt med indkøbene synes jeg.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #3695: 11 Jan 2007, 22:10 »

Det kunne være Brøndby skulle få sig en ny sportsdirektør, det er efter Bjerregaards tiltræden det er gået så skidt med indkøbene synes jeg.

Karsten Aabrink har udtalt at Anders Bjerregård gør et fantastisk stykke arbejde, og han har gode ting under opsejling.

Og hvis man prøver at analysere indkøbene:

Adam Eckersley - Nice lejemål, men Eckersley fik dog ødelagt det pga. skader. Anders Bjerregårds handel var super.

Mark Howard - Han er kun 20 år, og viser allerede nu at han er dygtig. Måske ikke god nok til starting eleven, men han er fremtiden. Nice køb igen af Anders Bjerregård.

Hannes Sigurdsson - Transfervinduet var tæt på at lukke, skaderne væltede ind og en angriber skulle hentes. Hannes var den eneste mulighed, og man måtte tage hvad man kunne få. Dog stadig et fejlkøb. Bommert af Anders.

Giovanni Rector - Rectors agent løj om Gio's fortid, og Gio imponerede alt og alle til sin prøvetræning i Brøndby, med saksesparksmål osv. Scorede i sin debut, men har ellers ikke rigtig fået spilletid. Manden er ikke god nok til Brøndby, men man kan ikke sætte en finger på Anders Bjerrgårds handel synes jeg.

Stephan Andersen - Genialt køb, kun 3 mio.! Han er uden tvivl en superb målmand, og han har høj international klasse, og er stadig ung. GE-Ni-ALT!

Mikkel Bischoff - Hentede på en fri transfer, og er blevet alle sine skader kvit. Spillede som en drøm i sin AB tid, og har fået en del erfaring siden det. Nice køb! Han er jo også kun til at skærpe konkurrencen om pladserne i midterforsvaret.

Katongo - Verdensklasseindkøb . Læs artiklen om indkøbet på allehaderos.dk, og du vil forstå. En journalist har været ude at sige at det er et super indkøb, og 15 mål i 15 kampe er altså ret skarpt.

6 ud af 7 indkøb er godkendte, det er altså tilfredsstillende, når alle indkøb pånær Katongo har væet billige eller gratis.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #3696: 11 Jan 2007, 22:13 »

Karsten Aabrink har udtalt at Anders Bjerregård gør et fantastisk stykke arbejde, og han har gode ting under opsejling.

Adam Eckersley - Nice lejemål, men Eckersley fik dog ødelagt det pga. skader. Anders Bjerregårds handel var super.

Mark Howard - Han er kun 20 år, og viser allerede nu at han er dygtig. Måske ikke god nok til starting eleven, men han er fremtiden. Nice køb igen af Anders Bjerregård.

Hannes Sigurdsson - Transfervinduet var tæt på at lukke, skaderne væltede ind og en angriber skulle hentes. Hannes var den eneste mulighed, og man måtte tage hvad man kunne få. Dog stadig et fejlkøb. Bommert af Anders.

Giovanni Rector - Rectors agent løj om Gio's fortid, og Gio imponerede alt og alle til sin prøvetræning i Brøndby, med saksesparksmål osv. Scorede i sin debut, men har ellers ikke rigtig fået spilletid. Manden er ikke god nok til Brøndby, men man kan ikke sætte en finger på Anders Bjerrgårds handel synes jeg.

Stephan Andersen - Genialt køb, kun 3 mio.! Han er uden tvivl en superb målmand, og han har høj international klasse, og er stadig ung. GE-Ni-ALT!

Mikkel Bischoff - Hentede på en fri transfer, og er blevet alle sine skader kvit. Spillede som en drøm i sin AB tid, og har fået en del erfaring siden det. Nice køb! Han er jo også kun til at skærpe konkurrencen om pladserne i midterforsvaret.

Katongo - Verdensklasseindkøb . Læs artiklen om indkøbet på allehaderos.dk, og du vil forstå. En journalist har været ude at sige at det er et super indkøb, og 15 mål i 15 kampe er altså ret skarpt.

6 ud af 7 indkøb er godkendte, det er altså tilfredsstillende, når alle indkøb pånær Katongo har væet billige eller gratis.

vil give dig fulgstændigt ret

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hoerby
Lilleputspiller
*

« Svar #3697: 11 Jan 2007, 22:27 »

Synes at alle indkøbene kan retfærdiggøres... Selv Hannes... Han arbejder, hvis ikke andet! Willams og Hannes har da fået et udmærket samarbejde og her til sidst hvor man har bevæget sig lidt væk fra Laudrups 4-3-3-system så har det fungeret ganske fint.

Eneste fejl jeg vil sætte på Anders Bjerregaard (og far-Per) er at de har gået udenom træneren i flere mulige handler... Det er ikke godt nok...

Samara & Dukkha...

SmokinJoe
Gæst

« Svar #3698: 11 Jan 2007, 23:18 »

Jeg syntes nu du ser lidt for lyst på det, når man tænker på at brøndby SKAL være blandt de 3 bedste i skandinavien.

1. Eckersley skal jeg ik gøre mig klog på. Vil dog gerne pointere at Anders B. højest sansynelig aldrig har set manden, så ved ik hvordan han kan få æren;)

2. Mark howard er et okay talent- ikke mere. Ligemeget hvor ung en spiller er, undskylder det ik for han's manglende koncentration. En mand der om et par år vil være klar til suppen.
I øvrigt blev han stort set ikke brugt det sidste år han spillede for united's reserver.

3. Enig. Manden kan ik scorer mål, og så er han en smule psykotisk;)

4. Endnu en spiller der bliver købt på rygter. er ikke slået igennem. kan vel kun være et dårlig køb?

5. Rigtig godt køb. ingen tvivl. Bare en underlig måde at skifte ud på holdet.

6. Kender ham ikke. Virker som et udemærket køb.

7. Heh, Verdensklassekøb ligefrem? Han er uden tvivl en farlig herrer, men skal vi nu ik se om han kan vende sig til danmark, og til 4 gange så gode forsvarspillere?

I min bog er 3-4 ud af de 7 indkøb tåbelige.
Det er ikke spillere der vil kunne hjæpe et hold i feks. Kvartfinalen i uefa cuppen.

Er det ik der i gerne vil se brøndby spille?

Håber sku jeres bestyrelse for taget sig lidt sammen, så vi kan få noget spænding igen.

Cheers Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #3699: 12 Jan 2007, 09:16 »

Jeg synes godt nok, du er lidt for positiv over for mange af indkøbene. At Karsten Aabrink siger, at Anders Bjerregård gør det godt, er da ganske udmærket, men indtil nu vurderer jeg ud fra det, jeg ved, hvilket er indkøbene.

Adam Eckersley er højst sandsynligt mere Meulensteens fortjeneste. Hans forbindelser i United har nok gjort handlen nem at få i stand, men vi må jo stadig erkende, at vi ikke fik ret meget glæde af Eckersley. Ja, han var skadet, men jeg mener stadig ikke, at handlen kan kaldes en succes på den baggrund.

Mark Howard viser efter min mening ikke, at han er dygtig endnu. Fra hvad han har vist indtil nu, kan jeg ikke sige, om det var en god handel. Jeg kan dog sige, at Howard på sit nuværende niveau ikke er i nærheden af at skulle starte inde på et Brøndby-hold. Hvorvidt han bliver det, vil være afgørende for at vurdere, om denne handel var god eller ej. Noget enormt talent har jeg endnu ikke set, men det kan jo ændre sig.

Hannes Sigurdsson er jeg enig i. Ja, vi manglede en angriber, men man skal ikke bare købe for at købe. Et desperat køb uden hovedet med.

At Rectors agent løj om Rectors fortid er ikke noget, der bør redde Anders B. Uanset hvad, så skal han gøre sin research. Det hjælper jo ikke, hvis han stoler blindt på spilleragenterne. Til gengæld har Meulensteen jo åbenbart vurderet til træningen, at Rector var god nok, hvorfor handlen fra Bjerregårds side umiddelbart ikke var nogen fejl. Det viste sig så senere, at hans niveau var noget så tvivlsomt.

Stephan Andersen er en rigtig god spiller; det er jeg helt enig i. Men det er jo ikke lige netop den plads, vi burde forstærke os på, da vi allerede havde en stærk Ankergreen. Selve handlen er flot, og tre mio. for en spiller af Andersens klasse er en fornuftig pris, men jeg forstår ikke indkøbstaktikken, når man vælger at købe ind på en af de pladser, hvor holdet i forvejen er stærkt, når der er så mange huller andre steder.

Bischoff lyder forholdsvis lovende. Man skal dog ikke glemme, at han altså har fået virkelig få kampe i sit lange ophold i udlandet, hvilket ikke lyder godt for hans niveau. Skaderne er han muligvis kommet over, men mon ikke mange af dem kommer igen? Han lyder lidt som en spiller med glasben, hvilket ikke er, hvad vi har brug for. Før jeg har set Bischoff i aktion for BIF vil jeg ikke vurdere, om købet er godt eller skidt.

At du kan kalde Katongo for et verdensklasseindkøb uden at have set ham i aktion (hvilket jeg formoder, du ikke har, og i hvert fald ikke for BIF), synes jeg, er en kraftig overdrivelse. Det er fint, at han kommer med en god statistik, og at en eller anden afrikansk journalist siger god for ham, men skal vi så ikke holde her og nøjes med forsigtig optimisme? Vi hørte også så mange gode ting om Rector, men han viste sig ikke at være så heldig igen. Jeg ville aldrig kunne kalde et sådant køb for verdensklasse, før jeg har set spilleren i aktion.

Bademesteren
Manager

« Svar #3700: 12 Jan 2007, 10:47 »

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #3701: 12 Jan 2007, 11:55 »

tja, det er en god begrundese for at vælge Brøndby, også meget godt gjort af Brøndby, jeg er dog for ung til at kunne huske noget af det.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3702: 12 Jan 2007, 14:05 »

Ved godt i garanteret er totalt ligeglade, men jeg må lige juble lidt, over mit utrolige held. Bor lidt uden for Århus, så har langt til Vilfort Park, men fra 7-9 maj skal min klasse på tur til København. Tilfældigvis opdager jeg lige at Brøndby spiller mod det hvide affald d. 9., altså dagen vi skal hjem. Jeg har en ven som kører derover og ser kampen, så alt passer perfekt med at vi kan blive der, og se kampen! JAAAAAAA!

Hader fck!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3703: 13 Jan 2007, 11:38 »

Katongo kan jo ikke være et helt skidt køb når man tænker på at en eller flere PL-klubber havde bud efter ham! Men vil give U-S ret i at vi ikke bør bedømme ham helt før han er set i aktion i BIF-trøjen, og tage det med forsigtig optimisme..

Stort af BIF! Sådan noget gør én stolt af at være BIF-fan! Dengang tror jeg ikke at BIF havde nogen anelse om at det ville give dem sportslig gevindst, jeg tror heller ikke at de havde forventet det. Virkelig stort af BIF, og dejligt at Katongo udtalte sig om det så jeg kunne blive endnu mere stolt BIF-fan.

BIF Forever!

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

absalonsen
Gæst

« Svar #3704: 13 Jan 2007, 12:14 »

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010