home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2699 2700 [2701] 2702 2703 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4511775 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40500: 27 Okt 2013, 01:13 »

Tager også turen til Odense, når jeg har overstået en serie kamp. Jeg har lidt bange anelser for i morgen må jeg indrømme, da ob virker til at være godt kørende. Specielt Emil Larsen er jeg en smule urolig ved, men mon ikke han får en kærlig behandling af Kannibalen?  Cool Det tegner i hvertfald godt for Kannibalen, når man tænker på både Emil Larsen og Falk har glasben.
Abdellaoue er ligeså talentløs, som de resterende angribere de har tilbage i fck, så ham behøves vi næppe bekymrer os om. Peace
Et hattrick imod SønderjyskE får i hvertfald ikke mig til at ryste i bukserne. Hvis vi lukker ned for deres kanter har vi en rigtig god chance for at få point med hjem til Vestegnen.

Zone 43
Manager

« Svar #40501: 27 Okt 2013, 02:02 »

Hvis vi lukker ned for deres kanter har vi en rigtig god chance for at få point med hjem til Vestegnen.

Generelt bare deres midtbane, der imo er i top 3. Med Kalle ude, håber jeg, at man går over til en mere decideret 4-3-3, hvor Ørnskov, Thyge og Nørgaard udgør midtbanen. Det ville ideelt til sådan en kamp, og så Szymanowski, Antipas og Zohore oppe foran, der skal fodres med masser af dybdeløb.

Mon ikke vi snupper årets tredje 2-1 sejr mod dem? Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #40502: 27 Okt 2013, 22:45 »

Et point i Odense er vel ikke at kimse af! Jeg vil ikke kommentere på dommeren, da alle vist er enige om dennes præstation...

Kannibalen får en god debut synes jeg. Virker sikker i sine indgreb og rolig på bolden, noget jeg har savnet ved Dumic. Tror han bliver en kæmpe gevinst!
Vi stiller med tre 19-årige og to 18-årige i startopstillingen, så må folk da stoppe med at sige Brøndby ikke satser på de unge!
Phiri og Nørgaard gør det godt synes jeg, viser virkelig hvilken fantastisk bredde der er på midten nu. Ørnskov er ligeledes godkendt i dag.

Eneste kritikpunkt i dagens kamp er Zohore. Det er muligt han ikke har nemme betingelser i dag, men det er dælme heller ikke meget han skaber da... Makienok må meget gerne komme tilbage nu!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40503: 28 Okt 2013, 00:02 »

Et point i Odense er vel ikke at kimse af! Jeg vil ikke kommentere på dommeren, da alle vist er enige om dennes præstation...

Kannibalen får en god debut synes jeg. Virker sikker i sine indgreb og rolig på bolden, noget jeg har savnet ved Dumic. Tror han bliver en kæmpe gevinst!
Vi stiller med tre 19-årige og to 18-årige i startopstillingen, så må folk da stoppe med at sige Brøndby ikke satser på de unge!
Phiri og Nørgaard gør det godt synes jeg, viser virkelig hvilken fantastisk bredde der er på midten nu. Ørnskov er ligeledes godkendt i dag.

Eneste kritikpunkt i dagens kamp er Zohore. Det er muligt han ikke har nemme betingelser i dag, men det er dælme heller ikke meget han skaber da... Makienok må meget gerne komme tilbage nu!

Enig i dine betragtninger. Super god debut til Boularouz, som viser at han virkelig også er god med fødderne. Han lagde dejlig mange hårde aflevering op på bla. Nørgaard, som man virkelig også må sige er vokset med opgaven.
Zohore var igen utrolig sløv, og gjorde ikke mange ting korrekt.
Hjulsagers præstation var også til diskussion imo... Har det lidt på samme måde med ham, som jeg har med Quincy, og havde med Stryger dengang han spillede for os. God speed, masser af løbevillighed og en fin teknik, men han tager simpelthen alt for mange dumme beslutninger. Drengen er dog stadig ung, og har stadig oceaner af tid til at udvikle sig til en rigtig dygtig spiller! Smiley

Men ser man på kampen som helhed, er 1 point vel egentlig fint tilfredsstillende, for hold da op et tryk OB fik lagt til sidst... Vi viste perioder af rigtig flot spil, men vi må simpelhen snart få puttet kuglen i kassen. Det er dog blot marginalerne der mangler, og det skal sgu nok snart komme!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40504: 28 Okt 2013, 00:35 »

Jeg er egentlig også ganske tilfreds med et point på udebane imod OB.
Nørgaard var fremragende igen i dag, hans førsteberøring er eminent og sidder lige i skuffen hver gang. Dertil lavede han en flot frispilning til Ørnskov, som desværre misbrugte muligheden. Det var ellers et flot opspil de to havde der.
For mig at se, laver Zohore ikke de rigtige løb. Tit og ofte søger han væk fra mål. Jeg vil mene han skal være lidt mere direkte i hans spil og løbe lidt mere  imod modstanderens mål. Sommetider virker det til at han nærmest er bange for at få bolden. Forståeligt, når man tænker på den behandling han har fået fra en del af tribunen. Desværre er han ikke ligeså god med hovedet som Makienok, i første halvleg kom der en fin bold ind i feltet, hvorefter han nærmest dukkede hovedet? Det havde faktisk været en god mulighed, hvis han ellers havde turde støde til bolden.
Som I andre nævner, så får Kannibalen en superfin debut. Han var her og der og alle vegne, når OB var i offensiven.
Endnu en nullert, nu mangler vi såmænd bare at banke nogle kasser ind.

DeBuur
Manager

« Svar #40505: 28 Okt 2013, 10:32 »

Det var dejligt at se Kanibalen, han skal nok få vores defensiv til at blive stabil.

Resultatet er vel ok - men havde drømt om 3 point i den her kamp.

Nørgaard og Ørnskov virker til at have fundet melodien og vigtigts af alt - de kampe vi tabte sidste år får vi nu point i - men vi skal altså til at vinde fodbold kampe igen og skal det ske så skal der ske noget i angrebet, hvor Zohore IMO bliver være og være... han løb virker som om der er sat en tung DC op i angrebet - intet virker timet og han virker tung og uskarp - Mak har sgu bare at blive klar hurtigst muligt Peace

Alt i alt så er vi på rette vej og nu mangler vi så bare 3 point i et par kamp så vi kan komme væk fra de nedre regioner i tabellen - hvis ellers ledelsen kan styre økonomien så virker det til at vi har holdet der kan komme langt og det er sgu længe siden vi har været der!

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #40506: 28 Okt 2013, 11:16 »

Forstår simpelthen ikke at man kan blive ved med at spille med Zohore, nu han er så ringe som han er, han laver jo INGENTING, og da slet ikke noget godt. Så kom da ind med Bernburg, det kan næppe blive så meget ringere at han ikke skal have chancen, og alternativt Dario, som spillede forrest sidste efterår led jævn succes. Dét ville dog være noget af en falliterklæring i forhold til Bernburg. Og ellers så har Makieboy jo bare at blive klar.

OB ude er en svær kamp, så vi skal vi tilfredse med et enkelt point, selvom jeg da helst ser at vi begynder at vinde nogle fodboldkampe igen.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40507: 28 Okt 2013, 11:40 »

Oke. 'Nough said.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40508: 28 Okt 2013, 12:13 »

OB ude er en svær kamp, så vi skal vi tilfredse med et enkelt point, selvom jeg da helst ser at vi begynder at vinde nogle fodboldkampe igen.

I sigter efter den gode 9. plads igen! Grin

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40509: 28 Okt 2013, 12:50 »

Hader ODENSE!

Nå, synspunkter på kampen:
- Zohore har en god aktion. That's it. Men set på minutter har han spillet noget der minder knap 4 kampe og det har båret 2 mål af sig. Han sparker som en hest (positivt ment), men skal være bedre til at udnytte sin fysik og så skal der trænes på hans løb.
- Der burde der være dømt straffe ved Szy.
- Christoffersen er en nar.
- Kannibalen virker enormt sikker og laver vel kun en fejl. Håber at det varer ved, men umiddelbart ser det godt ud.
- Ruud skulle være vist ud.
- Christoffersen er et fjols.
- Durmisi er vanvittig, men hænger en enkelt gang, hvor Falk burde have fået straffe.
- Christoffersen er en idiot (dog til vores fordel denne her gang)
- Phiri skal have tid og ikke spille fast endnu. Løbende indhop kun, tak.
- Nørgaard er fantastisk når Kalle ikke er med. Sidstnævnte manglede man ikke, i forhold til Viborg-kampen hvor man manglede ham. Gad godt at se dem på banen samtidig, med Nørgaard i 10'er rollen.
- Spillerne er ikke helt i form. Men det ser ud til at kun være dem som har haft skader eller skavanker.
- Er træt at at se på Antipas - han var god i sidste sæson, nu er der lidt for meget hovedløst spil. Håber han kan komme i sving igen, for han er en god spiller, så længe han ikke afslutter.
- Christoffersen er en spade, som efter kampen godt kan se at han skylder.

Øv, øv og atter øv! Skuffet
« Seneste Redigering: 28 Okt 2013, 12:54 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40510: 28 Okt 2013, 12:56 »

For at opsummerer for Skovlyst.

Christoffersen er en KÆMPE TORSK!

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40511: 28 Okt 2013, 15:48 »

Dommerstandarden i Danmark er også alt for lav, det er simpelthen ikke godt nok, at Ruud slipper med en henstilling, når han nærmest slagter Szymanowski. I mine øjne kunne hans stempling sagtens være takseret til et rødt kort, men han fik ikke engang et gult kort.
Men det er langt fra første gang vi er blevet snydt i Odense. Udover de episoder der udspillede sig i går mindes jeg, at Demba Nyren ikke fik et rødt kort efter en albue i hovedhøjde. Derudover fik Krohn Dehli et direkte rødt kort for noget som ikke engang lignede et frispark. 3-4 hændelser i løbet af tre år det er ikke godt nok, hvis du spørg mig. Så tit spiller vi altså heller ikke i Odense.

Anfield Road
Manager

« Svar #40512: 28 Okt 2013, 16:01 »

Jovist dommeren var ikke imponerende, men han dømmer som han dømmer og så må vi vel bare gøre vores eget arbejde nemlig at lave mål. Det formår vi ganske enkelt ikke. Et mål i tre kampe er bare ikke nok. Vi havde strengt taget ingen store chancer i går(bortset fra Ørnskov, som for gud ved hvilken gang, brænder en kæmpe chance inde i foran mål), så vi kan ikke være utilfredse med et point, uagtet at dommeren dømte som han gjorde.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40513: 28 Okt 2013, 17:12 »

Et mål i tre kampe er bare ikke nok.

Vi scorede samme antal mål efter de første tre kampe også. Yderst bekymrende med disse korte perioder uden mål, vi er for afhængige af Makienok og hans målnæse.

Jeg er med på at der er vil blive skabt et nyt hold med nye idéer, nye, unge spiller og alt det der, men 15 mål efter 13 kampe (heraf fem uden vi har scoret), er bare ikke godt nok. Der må noget ekstra skudtræning til, til de offensive spillere i første omgang.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #40514: 04 Nov 2013, 12:20 »

Kamp mod Vestsjælland i dag. Håber så ufatteligt inderligt på 3 points, men frygter lidt endnu en uafgjort. Målene er udeblevet de sidste par kampe, og uden en Makienok i omdrejninger så er vores udsigter til mål ikke særlig overbevisende. 3 points vil resultere i, at vi kravler op på en delt 6. plads, hvilket kunne være så sindsygt lækkert. Kampen bliver højst sandsynligt en omgang forsigtig defensiv fodbold fra Vestsjælland med storsats på kontrachancerne. Her håber jeg, at Boulahrouz og Albrechtsen er skarpe i dag og får afvist. Håber Szymanowski får tur i den, og vi kan få scoret et par kasser. Kom så, Brøndby!

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Sider: 1 ... 2699 2700 [2701] 2702 2703 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010