home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2692 2693 [2694] 2695 2696 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4513069 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40395: 04 Sep 2013, 16:10 »

Men hvor længe vil du vente på den sejr VK ?

Så længe det tager før vi har marginalerne med os og ikke mod os. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så uretfærdig en sæsonstart og vi vinder mod ob. Det er jeg 300 % sikker på !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #40396: 04 Sep 2013, 16:11 »

Så længe det tager før vi har marginalerne med os og ikke mod os. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så uretfærdig en sæsonstart og vi vinder mod ob. Det er jeg 300 % sikker på !

Haha  funny  I kommer da bare an  Cool

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #40397: 05 Sep 2013, 11:01 »

Thomas Frank begynder jo efterhånden at ligne en Keld Bordinggaard 2. Al respekt for bestyrelsen for at prøve at gå en anden vej end "han har tidligere været i BIF=succes"-tankegangen, som man prøvede siden Meulensteen, men det må alt andet lige siges at være et sats at tage en ung træner, der aldrig før har arbejdet på klubplan, og det et der ikke har fungeret indtil nu. Man kan jo kun håbe at han er opgaven moden på den lange strækning, men det er ikke sikkert klubben har tid til at vente på det. Jeg vil gerne give ham tid, men jeg vil også gerne undgå nedrykning, så et eller andet sted derimellem må svaret findes. Som fan kan man kun håbe at resultaterne begynder at komme, eftersom det i sidste ende er det, og ikke hvor flot og godt holdet spiller på banen, der afgør hvordan sæsonen går...

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #40398: 05 Sep 2013, 11:35 »

Det er alligevel noget af en tilgang, at have til tingene når det ser sådan ud for BIF lige i øjeblikket.. meen man skal selvfølgelig tro på tingene før det kan lade sig gøre..

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Ariana Grande
Manager

« Svar #40399: 05 Sep 2013, 11:38 »

En dag skal den første sejr jo komme.

verdenskrig
Manager

« Svar #40400: 05 Sep 2013, 12:31 »

Det er alligevel noget af en tilgang, at have til tingene når det ser sådan ud for BIF lige i øjeblikket.. meen man skal selvfølgelig tro på tingene før det kan lade sig gøre..

Men hvad hjælper en ny træner så? Ja ny træner der kommer ind uden at have haft mulighed for at sætte sit præg på holdet, og som gør at vi kan starte forefra det vi er i gang med. Fedt. Det har vi jo også kun prøvet 6 gange siden Laudrup. Kunne det tænkes man skulle prøve noget andet snart, uanset hvor svært det er?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #40401: 15 Sep 2013, 16:07 »

Nogen der ved om kampen bliver sendt andre steder end på TV3+?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40402: 15 Sep 2013, 16:27 »

Det er squ en del, vinder I så over dem 3 gange på en kamp? Huh

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager

« Svar #40403: 15 Sep 2013, 17:57 »

http://brondby.com/article.asp?aid=75102&id=145

Hvorofr har jeg ikke hørt noget om en ekstraordinær generalforsamling på tirsdag? Er i andre bekendt med en, og gider i, i så fald forklare årsagen?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #40404: 15 Sep 2013, 18:03 »

http://brondby.com/article.asp?aid=75102&id=145

Hvorofr har jeg ikke hørt noget om en ekstraordinær generalforsamling på tirsdag? Er i andre bekendt med en, og gider i, i så fald forklare årsagen?
er det ikke de der warrans halløj der skal stemmes om?

Vi skal alle være her.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40405: 15 Sep 2013, 18:11 »

Start XI:

L. Hradecky

M. Almebäck - D. Dumic - M. Albrechtsen - R. Durmisi

M. Ørnskov - T. Kahlenberg

M. Thygesen - Q. Antipas - A. Szymanowski

S. Makienok

Glæder mig utrolig meget til at se Szymanowski i aktion - han kan muligvis være netop den målfarlige kantspiller vi søger. Derudover SKAL der point på tavlen i dag! Hvis det skal hedde Superliga næste år, skal sejrene altså snart begynde at tikke ind...

DeBuur
Manager

« Svar #40406: 15 Sep 2013, 18:17 »

Start XI:

L. Hradecky

M. Almebäck - D. Dumic - M. Albrechtsen - R. Durmisi

M. Ørnskov - T. Kahlenberg

M. Thygesen - Q. Antipas - A. Szymanowski

S. Makienok

Glæder mig utrolig meget til at se Szymanowski i aktion - han kan muligvis være netop den målfarlige kantspiller vi søger. Derudover SKAL der point på tavlen i dag! Hvis det skal hedde Superliga næste år, skal sejrene altså snart begynde at tikke ind...

Hvis vi kan holde Falk under kontrol og ellers undgå de sædvanlige fejl defensivt så er OB til at tale med - de har et forsvar som er tung og det vil give os muligheder - den her kamp vinder vi 2-0  Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #40407: 15 Sep 2013, 21:02 »

Opstemt Sådan - der var så meget positivt I denne kamp som vi nu kan bygge videre på - Q. Antipas, Szymanowski, Hasani, Durmisi og Hradecky var IMO suveræne.

Emil Larsen fik oprejsning og den dag idag undrer jeg mig over at vi ikke fik hentet ham - når han og Falk sætter fart på så ser vores defensiv skidt ud - det er ikke kun i forsvaret det kikser men også vores midtbane der svigter - det skal rettes.

Men en god sejr nu kan vi kigge fremad Thumbs Up

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #40408: 15 Sep 2013, 21:25 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA!!!! SÅ FUCKING DAN MAND!! Opstemt Opstemt Opstemt

Igen spiller vi en glimrende kamp, og igen, igen burde vi have lavet et par kasser mere. Vi har flere tilbud i løbet af anden halvleg der bare skal ende i nettet. Men vi hiver den hjem til sidst, mere kunne jeg ikke ønske mig.

Lidt sjovt at det lige er i aften at Ørnskov scorer, for han ser virkelig ikke ud til at blive den stabilisator jeg havde håbet på. Det går så laaaaaaangsomt når han har bolden og han skal jo bruge fem gange så mange boldberøringer, som resten af holdet tilsammen for at SKUBBE bolden fucking halvanden meter videre.

Ellers er der ikke meget negativt at sige. Hradecky står en bundsolid kamp for første gang ca. og selvom han nok skulle have puttet kuglen i kassen på sin friløber, så får Sczymanovski en ganske god debut. Især i løbet af første halvleg har han flere gode forsøg.

Første sejr er altid den vigtigste og nu skal der bygges på. Der er masser af positive tegn, så jeg glæder mig til endnu tre point i næste uge mod AGF.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #40409: 15 Sep 2013, 21:37 »

Mesterskabet kommer hjem.

Sider: 1 ... 2692 2693 [2694] 2695 2696 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010