home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2691 2692 [2693] 2694 2695 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4513103 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40380: 04 Sep 2013, 12:40 »

Hvad er kilden på det?

verdenskrig
Manager

« Svar #40381: 04 Sep 2013, 12:59 »

Så har ledelsen angiveligt givet Frank 4 kampe til at vende skuden.
Så nu er pistolen ladt og sat for panden

150913    19:00    Brøndby IF - OB    Liga
220913    17:00    AGF - Brøndby IF    Liga
280913    16:00    Brøndby IF - F.C. København    Liga
061013    19:00    FC Nordsjælland - Brøndby IF    Liga

Hvilket giver de følgende 4 kampe, der skal vel mindst 6 point ud af disse, ellers må det være farvel og tobak.
Men omvendt vindes nogen af de næste to heller ikke, kan en fyring vel også udemærket falde allerede før kampen mod skraldet.
12 point !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #40382: 04 Sep 2013, 13:07 »

I rykker ned, hvis I fyrer Thomas Frank. Det er tydeligt, at han har en plan med jeres hold, men holdet er desværre ikke specielt meget bedre, end det I viser lige nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #40383: 04 Sep 2013, 13:23 »

I rykker ned, hvis I fyrer Thomas Frank. Det er tydeligt, at han har en plan med jeres hold, men holdet er desværre ikke specielt meget bedre, end det I viser lige nu.

Han har selvfølgelig også lavet sine fejl, og mener ikke holdet ikke er bedre. Det er bare ikke bedre sammenspillet end vi viser.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #40384: 04 Sep 2013, 13:32 »

Han har selvfølgelig også lavet sine fejl, og mener ikke holdet ikke er bedre. Det er bare ikke bedre sammenspillet end vi viser.
Rom blev ikke bygget på en dag. Det gør Brøndbys projekt heller ikke. Men I må da gerne fyre Frank og så starte fra scratch igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #40385: 04 Sep 2013, 14:12 »

Alle ved at Frank har skulle starte fra absolut 0. Der har ikke været nogen som helst grundstamme, han har fået nye spillere efter hver uge, som skulle finde sig plads i truppen, både personligt og spillemæssigt.

Han har skulle implementere et spilsystem, som vi ikke har haft i flere år, fordi vi har spillet på tilfældigheder, nu er der da i det mindste taktik indenover det vi laver, hvilket de fleste ( Minus dem der ikke vil se det ) kan se

Hvis vi får en ny træner er det jo ikke givet vi får succes, så skal vi til at starte forfra igen. Hvilket heller INGEN mening giver Rullende Øjne

Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #40386: 04 Sep 2013, 14:22 »

Jeg fatter på ingen som helst måde, at Frank kan være et tema. Jeg ser mindst 15-20 andre spillere/ledere der står foran ham i den kø.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2013, 14:43 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #40387: 04 Sep 2013, 14:26 »

Fuldkommen enig. Det er over min fatteevne. Han er den første træner vel siden Køhlert som faktisk er kommet med et koncept og en taktisk tilgang til fodbold. Havde vi nu været røv og nøgler alle kampe ku jeg forstå det, men vi har været på rette vej i størstedelen af vores kampe, og er ikke i tvivl om at når den første sejr kommer mod OB så bliver det en dominoeffekt resten af efteråret.

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40388: 04 Sep 2013, 14:50 »

Hvad hjælper det at manden ved hvad han vil og har et koncept, hvis han ikke formår at sætte sit hold ind i det og vindene nogle fodbold kampe ?.

Nu har du længe sagt at første sejr kan give en domino effekt. Men hvor længe vil du vente på den sejr VK ?

Anfield Road
Manager

« Svar #40389: 04 Sep 2013, 14:54 »

Tror jeg at vi kan finde en træner der kan få mere ud af vores spillermateriale end Thomas Frank kan? Svaret må ganske entydigt være nej.

Vi er på vej frem og er mere uheldige at stå med tre point end jeg kan sætte ord på. Vi har i flere kampe skabt MASSER af chancer, og jeg har meget svært ved at bebrejde Thomas Frank at vores spillere kikser i afslutningerne hver gang der forventes bare en lille smule teknik i den sidste berøring. At Antipas høvler bolden langt over mål mod Randers, Albrecthsen mod Esbejrg og utallige andre chancer spildt, det er bare ikke godtnok, så det er spillerne der skal kigge sig selv i øjene og lære at ramme målet. Hvis vi kunne putte kuglen i kassen ville vi have en hel dem flere point end vi har nu.

At fyre Thomas Frank nu ville være idioti på linje med at udnævne HB Køge til guldfarvoritter. Vi vinder intet på det, vi sætter kun os selv yderligere tilbage hvilket ikke siger så lidt endda.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40390: 04 Sep 2013, 15:09 »

Det kan da kun være en kæmpe and! Aldo Petersen udtalte ved ansættelsen, at han ikke bliver fyret, om så det må koste en nedrykning.

Det giver absolut ingen menin, at fyrer ham, så skal vi starte helt forfra igen, og muligvis nogle spillere vil søge andre græsgange, da mange har valgt klubben pga af Thomas Frank.

In Thomas Frank we trust!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #40391: 04 Sep 2013, 15:13 »

Hvad hjælper det at manden ved hvad han vil og har et koncept, hvis han ikke formår at sætte sit hold ind i det og vindene nogle fodbold kampe ?.

Nu har du længe sagt at første sejr kan give en domino effekt. Men hvor længe vil du vente på den sejr VK ?
Jeg hopper sku ikke på den der med, at det udelukkende er manageren der skal sætte sine spillere op. Lad nu vær! De tjener alt for mange penge, har en trofast og loyal fanskare samt et fokus fra hele Danmark mv. Dette bør efter mening være nok til at sætte sig selv op. Kræver du, at Frank står som en anden gladiator og råber dødsgloser nedover spillerne?

Thaurat al Shabab

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40392: 04 Sep 2013, 15:13 »

Det kan da kun være en kæmpe and! Aldo Petersen udtalte ved ansættelsen, at han ikke bliver fyret, om så det må koste en nedrykning.

Aldo siger så meget

"At hente ekstra 100 millioner og hente syv ekstra spillere ville måske have givet mesterskab, men gentaget tidligere tiders fejltagelser"

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40393: 04 Sep 2013, 15:23 »

Aldo siger så meget

"At hente ekstra 100 millioner og hente syv ekstra spillere ville måske have givet mesterskab, men gentaget tidligere tiders fejltagelser"

Og det samme gør kilden med rygtet.

Vi har efterhånden fyret mange trænere de senere år, og det har ikke hjulpet os ud af krisen, så giv ham nu tid. Du lyder lidt som en forkælet fck fan...

Når den første sejr kommer, kommer der mange af dem. Esbjerg vandt heller ikke i starten af sidste sæson, og se hvor de endte.

Zone 43
Manager

« Svar #40394: 04 Sep 2013, 15:43 »

Hvad er kilden på det?

"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger .."
http://ekstrabladet.dk/ekstra/sportogspil/article2085260.ece

Ganske rettet mod VK, men jeg er sikker på at vi er på linje her. Han skal som minimum have til vinterpausen, hvor det bør først bør komme på tale - og det i tilfælde af, at situationen er minimum lige så slem som det var tilfældet sidste år.

Auri sagde det også meget godt forleden, Franks arbejde kan først måles efter 2-3 transfervinduer. Det tager tid, lang tid. Husk også at ca. halvdelen af førsteholds truppen i dag er nye ift. dem der var der i sidste sæson, og mange af dem skal spilles sammen og udgøre stammen på holdet.
At fyre Thomas Frank efter så kort tid, vil være et decideret selvmål.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2691 2692 [2693] 2694 2695 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010