home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2689 2690 [2691] 2692 2693 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4513549 gange)
Meulensteen
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40350: 01 Sep 2013, 21:05 »

Er uden ord. 80 minutter hvor vi, som Anfield Road skriver, gør det nødvendige. På sammenlagt 5 minutters godt spil af AaB formår vi at tabe kampen. Det er godt nok en endeløs stime, vi er kommet ud i. Godt det ikke er mig, der skal motivere spillerne til en ny kamp til træning i morgen - Stakkels Thomas Frank. En fyring er fuldstændig indiskutabelt. Thomas Frank skal have tid til at sætte sit præg på dette Brøndby hold, og det skal nok komme. Synes til dels at spillet er der, men er der ikke snart en der enten vil kyle Ørnskov ud på bænken, eller fortæller ham, hvordan man sætter sig igennem i en tackling og slår en aflevering, der BÅDE er præcis og hurtig. Den mand er godt nok en skandale at følge på en fodboldbane. Savner godt nok fisse Mike og Jens Strygers flow i spillet efter sådan en kamp her.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

DeBuur
Manager

« Svar #40351: 01 Sep 2013, 21:09 »

80 gode minutter og 5 dårlige. Så koster det bare ved kasse et. Ligesom mod Esbjerg. Det er kraftedme også hjerteløst.

Vores spil er ikke godt nok - indimellem ser vi at det offensive lykkes, men vores defensiv er så piv ringe at hvis der ikke sker noget vildt så rykker vi ned - AaB løber jo bare lige igennem og vores forsvarer står konsekvent forkert.

Hvem har ansvaret - det er helt enkelt - det har Træneren og enten er han uduelig eller også formår han ikke at forklare spillerne hvordan det taktiske oplæg er - det er helt enkelt for ringe.

Jeg tror ikke vi skal smide Frank væk for hvem kan og vil løfte træner opgaven?

Vi skal bruge de kommende uger klogt på træningsbanen og så skal defensiven løftes... uha hvor har jeg svært ved at se det positive i vores spil

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #40352: 01 Sep 2013, 21:52 »

Man kan da håbe de offensive kræfter der er blevet hentet ind kan lave en 3 mål i snit pr kamp for ellers ser det godt nok svært ud mht overlevelse. Det er mig en ufattelig gåde at man ikke har forstærket defensiven istedet for kun at fokusere på offensive spillere. Brøndby har superligaens ringeste forsvar og jeg tror desværre dette bliver sæsonen hvor det endegyldigt ender med en nedrykning, da offensiven ikke kan magte den opgave at skulle lave de nødvendige mål for at overleve under de nuværende forhold. Skuffet

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #40353: 01 Sep 2013, 22:43 »

Hold kæft hvor er jeg pisse rasende, jeg er decideret lamslået. Thomas Frank er selvfølgelig ikke uden skyld i noget af det her, som træner har man altid et ansvar. Men jeg er simpelthen så pisse rasende, jeg fatter ikke en meter af hvordan vi ikke i det mindste får et point i den kamp. I første halvleg er vi meget dårlige, og går helt væk fra konceptet og tager i mod tæv som en gammel træt bokser. I anden halvleg tager vi skeen i den anden hånd, presser op, tør holde i bolden og spiller den form for bold jeg ved vi kan. Vi kommer bedømt ud fra 2.halvleg fortjent på 1-0. HVORDAN FUCK KAN VI SÅ TILLADE AT DE SCORER PÅ EN OMSTILLING MED 8 MIN IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off

Når man fører 1-0 med så kort tid igen skal vi satme ikke have så mange folk med fremme? Hvad fanden er det der sker. 2-3 spillere med i kontrafasen resten holder sig BAG bolden. AaB havde aldrig skabt skyggen af en chance hvis vi bare havde holdt en dyb linie. De er uden pis superligaens mest elendige offensiv, de har INTET andet end Kusk, og kan kun noget i kontraspillet, som vi så forærer dem et mål på med sløjfe om.

Symptomatisk for vores coolness og held så taber vi fuldkommen hovedet i minutterne efter, og naturligvis scorer AaB på et afrettet skud. Jeg ved ikke hvem jeg skal blame. Frank for ikke at sørge for at holde er langt nok tilbage da vi er foran, Hradecky for ikke at redde en skid og komme ud af sit mål som en forvirret hund der ser sit eget spejlbillede, eller Albrechtsen for at være en fucking spade og ikke kunne ramme Hradecky med en SIMPEL TILBAGELÆGNING !!!! ticked off

Og der skred jeg omgående fra den bar jeg så kampen på. Fuck mit liv mand. Når man ikke engang kan ramme sin målmand med et hovedstød i sådan en situation så lad os da rykke ned. FUCK SPILLERNE !!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #40354: 02 Sep 2013, 06:27 »

Hold kæft hvor er jeg pisse rasende, jeg er decideret lamslået. Thomas Frank er selvfølgelig ikke uden skyld i noget af det her, som træner har man altid et ansvar. Men jeg er simpelthen så pisse rasende, jeg fatter ikke en meter af hvordan vi ikke i det mindste får et point i den kamp. I første halvleg er vi meget dårlige, og går helt væk fra konceptet og tager i mod tæv som en gammel træt bokser. I anden halvleg tager vi skeen i den anden hånd, presser op, tør holde i bolden og spiller den form for bold jeg ved vi kan. Vi kommer bedømt ud fra 2.halvleg fortjent på 1-0. HVORDAN FUCK KAN VI SÅ TILLADE AT DE SCORER PÅ EN OMSTILLING MED 8 MIN IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off

Når man fører 1-0 med så kort tid igen skal vi satme ikke have så mange folk med fremme? Hvad fanden er det der sker. 2-3 spillere med i kontrafasen resten holder sig BAG bolden. AaB havde aldrig skabt skyggen af en chance hvis vi bare havde holdt en dyb linie. De er uden pis superligaens mest elendige offensiv, de har INTET andet end Kusk, og kan kun noget i kontraspillet, som vi så forærer dem et mål på med sløjfe om.

Symptomatisk for vores coolness og held så taber vi fuldkommen hovedet i minutterne efter, og naturligvis scorer AaB på et afrettet skud. Jeg ved ikke hvem jeg skal blame. Frank for ikke at sørge for at holde er langt nok tilbage da vi er foran, Hradecky for ikke at redde en skid og komme ud af sit mål som en forvirret hund der ser sit eget spejlbillede, eller Albrechtsen for at være en fucking spade og ikke kunne ramme Hradecky med en SIMPEL TILBAGELÆGNING !!!! ticked off

Og der skred jeg omgående fra den bar jeg så kampen på. Fuck mit liv mand. Når man ikke engang kan ramme sin målmand med et hovedstød i sådan en situation så lad os da rykke ned. FUCK SPILLERNE !!!!!!
Taget in mente at "AaB ikke kan noget i angrebet uden Kusk", så synes jeg da det er rimelig godt gået at det er Thomsen og Dalsgaard der skaber begge mål.

Desuden var kampen lige på chancer, hvor AaB brænder to tidligt i første halveg, og jeres største chance kommer efter et hjørne og noget klumpspil. I havde ikke nogle store chancer foruden den som Makienok scorede på. Så jeres angreb er mindst lige så tandløst som AaB's.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #40355: 02 Sep 2013, 10:09 »

Min pointe er at jeg kan tude over at alle ved at omstillinger er det i kan. I har ikke spillerne til at nedbryde et godt organiseret hold. Derfor kan jeg lægge mig og hakke mine fingre af og hælde syre i min mund når jeg ser at vi forærer jer en omstilling med 8 minutter tilbage af en kamp, hvor vi fører 1-0.

Det er simpelthen ultigiveligt!!!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #40356: 02 Sep 2013, 10:23 »

Min pointe er at jeg kan tude over at alle ved at omstillinger er det i kan. I har ikke spillerne til at nedbryde et godt organiseret hold. Derfor kan jeg lægge mig og hakke mine fingre af og hælde syre i min mund når jeg ser at vi forærer jer en omstilling med 8 minutter tilbage af en kamp, hvor vi fører 1-0.

Det er simpelthen ultigiveligt!!!!!
Så har du tydeligvis ikke se vores kampe. Jeg medgiver dig at vores angribere ikke er af høj klasse, men holdet vandt 2-1 over FCK i premieren, og spillede FCN ud af banen på Farum Park, hvor især første halveg var spil på et mål med 3 kæmpe chancer der blev brændt på det skammeligste. I Vestsjælland tabte vi 2-1, hvor de scorede på deres to eneste reelle chancer, og hvor vi ligeledes brændte et par store chancer. I sidstnævnte kamp stillede Vestsjælland med alle bag bolden, altså det du kalder et "godt organiseret hold".

Læg dertil første halveg i går hvor der skulle have stået 2-0 efter to flotte angreb.

AaB er giftige på kontra, men de har bestemt også evnen til at sætte flotte angreb op.

welbz is dat guy

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #40357: 02 Sep 2013, 11:33 »

Jeg skal ikke sige om Aab kun kan spille på omstillingerne, men ligemeget hvem man møder er det utilgiveligt at give en omstilling væk så sent i en kamp man fører.

Det er en kæmpe taktisk brøler og lige præcis sådan en ting må falde tilbage på træneren. Spillerne skal selvfølgelig selv bruge hovedet og ikke bare spurte frem i sådan en situation.
Efter målet tror jeg de fleste allerede ved hvor det ville bære hen, og ganske rigtigt scorede Aab igen.... Det er simpelthen så sindsygt...

Det må være mentalt den er gal. Ind med en mentaltræner eller sådan en voodoo-mester som man også engang prøvede, alt må hjælpe (Y)

Og gerne en forsvarsspiller mere i dag, kom så!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

verdenskrig
Manager

« Svar #40358: 02 Sep 2013, 13:34 »

Så har du tydeligvis ikke se vores kampe. Jeg medgiver dig at vores angribere ikke er af høj klasse, men holdet vandt 2-1 over FCK i premieren, og spillede FCN ud af banen på Farum Park, hvor især første halveg var spil på et mål med 3 kæmpe chancer der blev brændt på det skammeligste. I Vestsjælland tabte vi 2-1, hvor de scorede på deres to eneste reelle chancer, og hvor vi ligeledes brændte et par store chancer. I sidstnævnte kamp stillede Vestsjælland med alle bag bolden, altså det du kalder et "godt organiseret hold".

Læg dertil første halveg i går hvor der skulle have stået 2-0 efter to flotte angreb.

AaB er giftige på kontra, men de har bestemt også evnen til at sætte flotte angreb op.

Det er jo ikke fordi i slet ikke kan. Du ser det for sort på hvidt. Men det kræver ikke en universitetsgrad i sportsknowledge at se at det i spiller primært på er omstillinger. Det har Kent Nielsen alle dage været kendt for, og det er han stadigvæk.. Kusk og Nicolai Thomsen kan selvfølgelig godt sætte et angreb op, men det er ikke i det etablerede spil man skal frygte AaB men i omstillingerne.

Det hele bunder dog i syg frusttration over at vi forærer jer 1-1 målet i går, for det var jo ikke engang fordi i skildte os ad. I laver 3 afleveringer og bum så er Dalsgaard igennem, et generelt problem for os. Alle hold pisser direkte igennem vores midtbane.

Cool

ptrN
Manager

« Svar #40359: 02 Sep 2013, 13:41 »

Det er jo ikke fordi i slet ikke kan. Du ser det for sort på hvidt. Men det kræver ikke en universitetsgrad i sportsknowledge at se at det i spiller primært på er omstillinger. Det har Kent Nielsen alle dage været kendt for, og det er han stadigvæk.. Kusk og Nicolai Thomsen kan selvfølgelig godt sætte et angreb op, men det er ikke i det etablerede spil man skal frygte AaB men i omstillingerne.

Det hele bunder dog i syg frusttration over at vi forærer jer 1-1 målet i går, for det var jo ikke engang fordi i skildte os ad. I laver 3 afleveringer og bum så er Dalsgaard igennem, et generelt problem for os. Alle hold pisser direkte igennem vores midtbane.
Du skrev tidligere at vi "kun kan noget i kontraspillet".

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #40360: 02 Sep 2013, 13:53 »

Du skrev tidligere at vi "kun kan noget i kontraspillet".

Beklager mine frustrationer, jeg tror godt du ved hvad jeg mener.

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #40361: 02 Sep 2013, 14:59 »

Nå, men fra kampen i går og til det, der tæller i dag - transfers! Der har været masser af rygter i dag; Ferhan Hasani og Peter Nymann, mens Alexander Fischer blev nævnt i går. Ikke just nogle, der enten er behov for (Hasani) eller som jeg ser som deciderede forstærkninger (Nymann, Fischer).
Jeg glæder mig meget til at se hvad Per Rud disker op med. Husk at Quincy Antipas først kom til mod slutningen af vinduets lukning for et år siden, så ingen grund til panik endnu.

I øvrigt er der reserveholdskamp lige nu, Nørgaard er blandt starterne. Kanalsport.dk viser kampen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40362: 02 Sep 2013, 15:07 »

Alexander Fischer og Peter Nymann er vel for at give os noget mere bredde på højrebacken, som Holst næsten har siddet lidt for solidt på (Almebäck er ikke optimal på backen). Drømmetænkning er dog stadig Peter Ankersen, selvom hans pris er lige i overkanten af hvad vi skal ud og smide efter en spiller lige nu.
Med købet af Szymanowski, kan jeg dog ikke helt forstå hvad vi skal bruge ham Hasani-fyren til, da han, af hvad jeg kan læse mig til, også er kantspiller.

Zone 43
Manager

« Svar #40363: 02 Sep 2013, 15:56 »

Ingen tvivl om der skal en højreback til, jeg synes dog at Almebäck har gjort det fint på pladsen. Jeg ser dog hverken Fischer eller Nymann som et ideelt køb til pladsen, jeg så hellere en á la Ankersen - ung, prøvet og med videresalgspotentia le.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40364: 02 Sep 2013, 16:51 »

2-3 nederlag til FCK i reserveligaen.

Masser af personlige fejl, og manglende afslutningskvalitet, er det første der kommer op i hovedet på mig efter kampen. Kristian Andersen brændte straffe, og kæmpebrølere af henholdsvis Da Silva og Mads Nielsen gav Pourié to 100% chancer som han udnyttede. Derudover kan det konkluderes at hverken Bernburg eller Oke er i nærheden af at have 1. holds potentiale.

Målscorere for BIF: Én eller anden HB Køge-reserveholdsspiller der spillede med (til 1-1), og Bernburg til 2-2.

Sider: 1 ... 2689 2690 [2691] 2692 2693 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010