home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2684 2685 [2686] 2687 2688 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4944045 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40275: 22 Aug 2013, 19:35 »

Han har også været alt for lille og spinkel. Bernburg skulle have hevet ham med i træningsrummet! Han have kontrakt udløb ved vinter, så nok småpenge det drejer sig om.

Andrew Hjulsager har forlænget til 2017, og overtager vel bare Gehrts plads på holdet. Fint, fint fint!

Zone 43
Manager

« Svar #40276: 22 Aug 2013, 19:48 »

Jeg kan ikke huske hvem der nævnte det, men beløbet for Gehrt skulle ligge omkring den halve mio. kroner. Omstændighederne i betragtning er det et fint salg, af en, i mine øjne, halvdårlig marginal spiller.
Samtidig fornuftigt at forlænge med vores aktuelle topscorer, Hjulsager. Han har været en af de bedste indtil videre, en spændende mand for fremtiden.

Omkring Szymanoski, så skulle der nu også være interesse fra hollandsk side. Twente skulle have budt 1 mio euro, men fået nej. Recreativo skulle istedet have tilbudt dem at de kan leje ham for 500K euro, men vi skulle være villige til at byde op imod 1.5 mio euro for et permanent køb. Han bliver svær, og meget dyr, at lande.

Edit:
Fandt det:
@MadsWehlast
@lassefrom ifølge min informationer koster han i omegnen af en halv Mille. Udløb til vinter. De kan Ikke kræve mere for ham.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 20:00 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40277: 22 Aug 2013, 20:01 »

læste et sted at han har en frikøbs på 11millioner, hvordan fanden kan de så få 15 for ham ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

JG7
Gæst

« Svar #40278: 22 Aug 2013, 20:04 »

læste et sted at han har en frikøbs på 11millioner, hvordan fanden kan de så få 15 for ham ?

En norsk La Liga-ekspert skrev et indlæg om det, dengang Diego Costa blev rygtet til Liverpool:

Citat
"En utkjøpsklausul kan kun utløses av spilleren selv som et bevis på at han ønsker å kjøpe seg ut av kontrakten med arbeidsgiver. Diego Costa må altså selv betale €25M til LFP (den spanske serieforeningen). At brasilianeren selv sitter på slike summer er utopi, så praksisen er at kjøpende klubb overfører penger til Diego Costa, som igjen betaler seg ut av kontrakten. Problemet i så måte er at med en gang disse pengene havner på Diego Costas konto, regner staten dette som skattbar inntekt. Legger man til at slike avtaler/transaksjoner er momspliktige, skjønner man fort at "overgangssummen på €25M" ikke lenger er €25M - men langt mer."
- http://petter-veland.blogspot.dk/2013/08/diego-costa-where-to-begin.html

Zone 43
Manager

« Svar #40279: 24 Aug 2013, 00:37 »

@TwiterTossen 22. aug
“@Niklas_Lind: “@PeterThorup: @EBschroder Ankersen Perfect fit for Brøndby. Og der ender han. Vent og se” Er også dét jeg kan meddele.

@Tweetegnen 56m
Både Esbjerg og Huelva har accepteret Brøndbys bud

Damn. Det tegner til at blive dét vildeste vindue siden vi hentede Haiti og Sigurdinho, hvis der er hold i lortet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #40280: 24 Aug 2013, 02:50 »

@TwiterTossen 22. aug
“@Niklas_Lind: “@PeterThorup: @EBschroder Ankersen Perfect fit for Brøndby. Og der ender han. Vent og se” Er også dét jeg kan meddele.

@Tweetegnen 56m
Både Esbjerg og Huelva har accepteret Brøndbys bud

Damn. Det tegner til at blive dét vildeste vindue siden vi hentede Haiti og Sigurdinho, hvis der er hold i lortet.

Ankersen tror jeg ikke på efter hans udtalelse om at det enten er FCK eller udlandet. Så skulle det da lige være at han laver samme nummer som Hradecky Opstemt

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Zone 43
Manager

« Svar #40281: 24 Aug 2013, 03:22 »

Ankersen tror jeg ikke på efter hans udtalelse om at det enten er FCK eller udlandet. Så skulle det da lige være at han laver samme nummer som Hradecky Opstemt

Så er han heller ikke mere afvisende..

Så den hedder Esbjerg, FCK eller udlandet?
- Ja umiddelbart, men ellers må vi sætte os ned og kigge på det, hvis der kommer noget andet end det.
http://onside.dk/superligaen/ankersen-fck-den-eneste-interessante-klub-i-danmark

- Daniel Agger.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #40282: 24 Aug 2013, 11:04 »

Ja okay, må indrømme jeg kun lige skimmede artiklen. Så kan man lære at en overskrift ikke altid er lig med artiklens sande indhold Opstemt

Håber han kommer til Vestegnen!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40283: 24 Aug 2013, 11:15 »

Der er ingen tvivl om at der er mulighed for at han kan komme til Brøndby. Den stil i kører ude hos jer nu, hvor der igen er penge, tror jeg rent økonomisk er tilbage som tidligere, med højere lønninger end hvad godt er. Men i øjeblikket er der penge og i har fået nye til, så er det ikke noget problem.

Det i kan tilbyde spillerne er visioner og lønkroner, som ikke er muligt i f.eks. Esbjerg. Det er fornuftige køb i har foretaget jer med Ørnskov og Kahlenberg og Zohore, mens Hradecky var dumt, da han kun stod godt på baggrund af et super godt forsvar. Så stærk er han ikke, når forsvaret ikke hjælper.

Derfor vil det også være en god ide for jer at skaffe en god forsvarsspiller som Ankersen, mens jeg tror Almebäck ikke har den kvalitet som skal til, ligesom Albrectsen og jeres andre forsvarer ikke har kvaliteten. Før det er på plads, så tror jeg ikke i får det fulde ud af Hradecky.

Men i har fået et meget spændende hold, og det bliver interessant at se hvad Kahlenberg kan gøre fremadrettet i jeres spil. Det er jo en anden klub og spilkoncept end da han var der sidst. Christian Nørgaard er også et spændende køb, men om han kan slå til allerede nu, det er svært at sige. Unge spillere som ham skal jo helst tilføres i fremgang og ikke i modgang, så han skal virkelig have mentaliteten, hvis han skal hjælpe jer på kort sigt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

bøvle
Manager

« Svar #40284: 24 Aug 2013, 11:43 »

Hvis vi fantaserer lidt om Ankersen kunne lokkes men at Symanovski bliver for dyr, så kunne jeg meget godt se os stille op således, måske på sigt med en anden midterforsvar.

http://lineupbuilder.com/?sk=1772

Det vil give os det optimale ud af begge backs efter min opfattelse, hvad siger i ?
Tænk lige over den inden i blot stempler den som alt for defensiv ! Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40285: 24 Aug 2013, 11:56 »

Tvivler sgu på at TF vil ændre på det nuværende spilsystem, og da slet ikke så drastisk. Jeg bliver godt nok imponeret hvis det lykkes at få P. Ankersen til klubben. Szymanowski virker derudover som en spiller der virkelig vil tilføre holdet noget i offensiven, af hvad jeg har set ihf.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40286: 24 Aug 2013, 12:17 »

Hvis vi fantaserer lidt om Ankersen kunne lokkes men at Symanovski bliver for dyr, så kunne jeg meget godt se os stille op således, måske på sigt med en anden midterforsvar.

http://lineupbuilder.com/?sk=1772

Det vil give os det optimale ud af begge backs efter min opfattelse, hvad siger i ?
Tænk lige over den inden i blot stempler den som alt for defensiv ! Smiley

Jeg tænker at den taktik du stiller op der er alt alt for offensiv. Jeres midtbane tænker ikke på at forsvarer jeres tre-mands midtforsvar, da de typer ikke er deciderede midtbaner, som dækker begge veje. Samtidig sender du jeres backs frem og åbner for kantspillerne. Det vil være guf for for hold som spiller via kanterne tror jeg.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

-KNM-
Manager

« Svar #40287: 24 Aug 2013, 12:18 »

Jeg tror heller ikke helt på den. Så tror jeg mere på noget lignende: http://lineupbuilder.com/?sk=177t

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #40288: 24 Aug 2013, 14:19 »

http://www.youtube.com/v/NvA67IWjtjE
fandt lige denne, kom hid! jeg håber de henter ham, han virker ret skarp, og ikke mindst hurtig!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #40289: 24 Aug 2013, 14:42 »

http://www.youtube.com/v/NvA67IWjtjE
fandt lige denne, kom hid! jeg håber de henter ham, han virker ret skarp, og ikke mindst hurtig!

Han virker rigtig dygtig, og lige noget vi kunne bruge Smiley Han er ikke bange for at udfordre modstanderens forsvar på egen hånd, og det ser ud til det vir.er ret godt med den hurtig hed han har

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: 1 ... 2684 2685 [2686] 2687 2688 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010