|
B-rock
|
|
Kunne være dejligt med ham tilbage i den gule trøje ! Han har i hvertfald en masse erfaring de unge kan sig op af
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Ifølge min kilde skulle Emil larsen have skrevet under med os for 1 time siden 
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Vi trak Hvidovre i pokalen 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Kahlenberg er klar 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Oli
|
|
http://www.bold.dk/nyt/-Broendby-dropper-Emil-LarsenØv!...  Havde virkelig gerne set ham tilføje noget ekstra til vores offensiv. Nu skal vi jo så ud og finde en ny kantspiller, da vi er meget tyndt besatte derude. Kunne man håbe på en Thomas Kahlenberg? Jakob Ankersen, som jo ellers også var rygtet, finder jeg dog usansynligt, nu hvor Esbjerg allerede har solgt en stor profil i Braithwaite. EDIT: Jeg er da virkelig langsom på tasterne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Jeg ved ikke om det er en dårlig undskyldning fordi man har fået muligheden for at hente Kalle i stedet. Ser dog stort potentiale i Emil L både sportsligt og økonomisk så det lignede en super handel. Dog skal man ikke rende ind i en ny Bernburg, så hvis lægetjekket er dumpet er det sådan det er.
Så håber jeg meget på Kalle nu, da en kantspiller virkelig er manglet
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Hmm pænt dårlig kilde jeg har mig Hvem går vi så efter Kalle måske Kusk ??
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hmm pænt dårlig kilde jeg har mig Hvem går vi så efter Kalle måske Kusk ?? Din kilder er vel blot alle de danske medier der har meldt skiftet tæt på. I kan ikke hente Kusk, det vil jeg gerne garantere.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Nej så vil jeg have linket til det Og hvorfor kan Kusk så ikke hentes ??
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Nej så vil jeg have linket til det Og hvorfor kan Kusk så ikke hentes ?? 1. Han er AaB-fan. 2. Han er oprindeligt fra Nordjylland og hans familie har hjemme der. 3. Han spiller for at komme til udlandet. 4. Han havde allerede i vinters tilbud fra udlandet. 5. Han har selv lige udtalt at han har godt af et år mere i AaB. Desuden vil jeg mene at AaB er, rent sportsligt, mere interessant end Brøndby, når man tager i betragtning at Kusk allerede er at finde i AaB.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Det var da noget af en bombe. Satans!
Jeg håber de har en anden spiller klar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freakstar
|
|
Hey Tommy, Tommy Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Kahlenberg!
ONE FUCKING TIME. skrid udland!
|
|
|
|
|
|
Hej alle mine venner
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Synes det er tåbeligt hvis de vælger at skodde Emil L. Fordi Kahlenberg er klar. Hvem siger kalle stadig har niveauet? Han ku blive en ny Peter Madsen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|