home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2664 2665 [2666] 2667 2668 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4948531 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39975: 17 Jul 2013, 16:04 »

Rigtig gode billeder!

Hvordan var dit første indtryk af de nye spillere?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39976: 17 Jul 2013, 16:09 »

Men her er der en mindre update af dagens træning:

Alle mand i truppen var klar til dagens træning. Det var kun Stenderup og Norouzi som af gode grunde ikke var der.
Oke, MikeE, Semou og Antipas passede sig selv og spillede forskellige småspils øvelser sammen.

Resten af truppen startede med opvarmning af Aaron Thode. Her lavede de forskellige slags øvelser.

Derefter gik de igang med opspils øvelser, denne gang faldt Thyge ikke tilbage i banen, det var mere opspil fra backen, frem til angriberen, som så skulle lægge den af til en offensiv midt som så skulle sætte tempo.
Her virkede Makienok igen uskarp, synes der mangler koncentration ved hans afslutninger. Man kan også sige at det er backen som spiller op til en offensiv midt som så lægger den af til en MC som skal sætte tempo. Det var bare mere Makie, Bern og Kalle der f.eks blev brugt her.

Efter det blev der spillet til to mål, dog ikke på en hel 11 mands bane. Og mit indtryk af de nye spillere her var at Ørnskov virker som en god spilfordeler som er god for et sideskift eller ti i løbet af en kamp, de gode sideskift har vi savnet siden Wiggo var her, så lad os håbe Ørnskov kan det skidt. Ellers virker han desværre en smule langsom ved vendinger, Riza og Da Silva viste et par gange med deres fart, og der så det lidt sløvt ud, men et fint indtryk af ham.
Vores kære svensker midterforsvar var sgu lidt mere svær at læse, han virker som en stabil stærk mand som følger sin mand tæt, svært at bedømme hurtigheden, men synes ikke der var de store sværhedstegn der, han er en forstærkning til vores forsvar. Han er også udmærket med bolden.
Værd at bemærke ved de to hold, så var Dumic og Martin A på samme hold, håber dog ikke man skal lægge så meget i det.

Til slut blev der spillet interval hvor Makienok var klart bedre med hans afslutninger, det blev til nogen kasser fra ham.
Mit positive indtryk af dagens træning var Kristian Andersen (Krille) som er en spiller med godt overblik og kan finde ud af at lægge en aflevering ellers var det dejligt at se Kalle tilbage på vestegnen.

Det har jeg skrevet på SSO

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #39977: 18 Jul 2013, 17:35 »

Hvad laver Kalle med det skæg!!!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Yessir
Manager

« Svar #39978: 18 Jul 2013, 17:51 »

Hvad laver Kalle med det skæg!!!

Tilsyneladende ikke så meget.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #39979: 18 Jul 2013, 18:16 »

han ser sku konge nok ud med det, en ren jens viking, ærgeligt han ikke gider Danmark eller Brøndby for tiden, det kunne sku ellers være frækt.

Vi mål vel nøjes... selvom, intet ondt herfra, de indkøb der er lavet i år er allerede langt større og mere tiltalende end mange vinduer jeg kan huske tilbage på.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2013, 18:19 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39980: 19 Jul 2013, 13:36 »

Husk Superligaspil!

http://www.holdet.dk/da/superliga-manager-fall-2013

Hedder selv Trodsige Storke.

Selvfølgelig ingen FCK'ere på holdet.
http://bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=490710

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #39981: 21 Jul 2013, 15:11 »

Puha, så starter vi op igen. Den her kamp SKAL give 3 point. Der er ingen vej udenom. Lad os håbe at TF starter med 3 point, for ellers er det ikke utænkeligt at det bliver op ad bakke i den nærmeste fremtid.

Der er ikke startopstillinger endnu, men jeg forventer at man spiller med både Hradecky og Ørnskov. Om Almebäck spiller er mere tvivlsomt, men jeg håber det, for alternativet er Dario. Antipas har karantæne, så det giver formengentlig plads til Gehrt. Durmisi regner jeg med får debut idag. Jeg forestiller mig noget i denne retning.

Hradecky
Holst - Dario - Albrechtsen - Da Silva
Phiri - Ørnskov
Gehrt - Thyge - Durmisi
Makienok

Lad os så få den sejr.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39982: 21 Jul 2013, 15:31 »

Tror nu at vi starter med Almebäck sammen Albrechtsen med i dag, og så har jeg lidt en fornæmmelse af at Kristian Andersen måske starter inde. Men nu må vi jo se hvad den kære Frank hiver op af ærmet. Kan ikke vente til kampstart! Smiley

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #39983: 21 Jul 2013, 16:23 »

Start XI

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #39984: 21 Jul 2013, 16:39 »

Spændende med Hjulsager som jeg aldrig rigtig har set, og dejligt durmisi får chancen.
Generelt et meget meget ungt hold, så spændende at se om det holder

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #39985: 21 Jul 2013, 18:02 »

Tja, Hjulsager har vel ikke ligefrem skuffet :p

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Enzo
Manager

« Svar #39986: 21 Jul 2013, 19:07 »

Har været på arbejde, så jeg har slet ikke fået set kampen - Hvad siger folk om vores spil kontra resultatet?  Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #39987: 21 Jul 2013, 19:08 »

Har været på arbejde, så jeg har slet ikke fået set kampen - Hvad siger folk om vores spil kontra resultatet?  Smiley

Det så meget norsk ud.

Thaurat al Shabab

Enzo
Manager

« Svar #39988: 21 Jul 2013, 19:08 »

Det så meget norsk ud.

Uddyb venligst?  Huh

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #39989: 21 Jul 2013, 19:13 »

Uddyb venligst?  Huh

Begge hold spillede med lange bold. Jeres gameplan så meget Stoke-agtig ud. Op på Makie, og så tog man den derfra. Alle dødbolde på midterlinjen eller over blev sparket ind i feltet.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 2664 2665 [2666] 2667 2668 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010