home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4727157 gange)
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3555: 07 Jan 2007, 12:21 »

Skal man tro dagens BT, så har ledelsen spurgt Allofs (Werder' sportsdirektør) om prisen på Zidan..

..den er, ifølge selvsamme avis, på mellem 12-15 mio.

Det kunne være et superb køb, hvis det skulle ske. Thumbs Up
ja det kunne være lækkert at få ham til klubben Thumbs Up

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3556: 07 Jan 2007, 12:52 »

Hvad fanden skal vi bruge flere angribere til??? Lige nu har vi 6 angribere eller sådan noget. Det er fint nok at man signer Zidan, hvis man så samtidig ophæver eller sælger Sigurdinho, Rector, og får Ruben Bagger ansat som dæktryksansvarlig.

Zone 43
Manager

« Svar #3557: 07 Jan 2007, 12:58 »

Hvad fanden skal vi bruge flere angribere til??? Lige nu har vi 6 angribere eller sådan noget. Det er fint nok at man signer Zidan, hvis man så samtidig ophæver eller sælger Sigurdinho, Rector, og får Ruben Bagger ansat som dæktryksansvarlig.

Hannes bliver nok, uanset hvad.. Rector kunne jeg forestille mig lejes ud, da han næsten ingen spilletid har fået, mens Bagger kører på sidste år Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #3558: 07 Jan 2007, 13:10 »

De eneste ordentlige angribere må vel siges at være Duncan, Williams og så kunne Peguero evt. være en lottokupon der er gevinst på.

Zidan ville være en super sign, han kan bidrage med noget kreativitet, han er målfarlig, bestemt noget vi har savnet.

Zone 43
Manager

« Svar #3559: 07 Jan 2007, 13:23 »

De eneste ordentlige angribere må vel siges at være Duncan, Williams og så kunne Peguero evt. være en lottokupon der er gevinst på.

Zidan ville være en super sign, han kan bidrage med noget kreativitet, han er målfarlig, bestemt noget vi har savnet.

Peguero vil jeg ikke helt kalde en lotto kupon.. Han er nok mere en keno kupon crazy

Han viste lovende takter inden han blev skadet, og inden han kom til var han, ifølge mig, i top 3 over angriberne i MLS, som lige nu pt. er en tand stærkere end her hjemme Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #3560: 07 Jan 2007, 13:39 »

Hvad fanden skal vi bruge flere angribere tilHuh Lige nu har vi 6 angribere eller sådan noget. Det er fint nok at man signer Zidan, hvis man så samtidig ophæver eller sælger Sigurdinho, Rector, og får Ruben Bagger ansat som dæktryksansvarlig.

Kan godt være BIF har mange angribere, men der mangler sgu' noget kvalitet.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #3561: 07 Jan 2007, 13:48 »

synes der er noget speget ved sagen om Meulensteen, det siges jo at det er fordi han og familien ikke trives i Danmark. Jamen fred være med det, hvis det er det reele problem. Jeg troede vel egentlig også på den - lige indtil jeg fik læst kommentaren fra december måneds "Fodbold i Brøndby"

"Det går faktisk meget godt. Børnene er glade i skolen, de har fået nye venner og virker tilfredse med at være her. Knægten spiller fodbold med nogle skolekammerater i den lokale klub, og datteren står en del på skøjter med veninderne. Konen blender fint ind og spiller lidt tennis, så der sker lidt, smiler han

Det ikke ligefrem fordi det får Brøndby pressemeddelse til at virke troværdig. Eller er det bare mig?

Jeg synes også det er noget mistænkeligt. Jeg kunne sagtens forestille mig at Per Bjerregaard er kommet med nogle små hentydninger til Meulensteen, om at han skulle stoppe.

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #3562: 07 Jan 2007, 13:54 »

Peguero vil jeg ikke helt kalde en lotto kupon.. Han er nok mere en keno kupon crazy

Han viste lovende takter inden han blev skadet, og inden han kom til var han, ifølge mig, i top 3 over angriberne i MLS, som lige nu pt. er en tand stærkere end her hjemme Smiley

Hver gang jeg hører Pegueros navn tænker jeg på afbrænderen i Randers.  funny funny

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst

« Svar #3563: 08 Jan 2007, 21:42 »

Nicolai Stockholm på vej?? Hvad mener I om det? Jeg synes det ville være en fin handel, men jeg vil hellere have spillere, som kan gå direkte i en start 11'er, det mener jeg ikke, at Nicolai kan. Jeg kan i hvert fald ikke se, hvem han skulle erstatte.

Zone 43
Manager

« Svar #3564: 08 Jan 2007, 21:46 »

Nicolai Stockholm på vej?? Hvad mener I om det? Jeg synes det ville være en fin handel, men jeg vil hellere have spillere, som kan gå direkte i en start 11'er, det mener jeg ikke, at Nicolai kan. Jeg kan i hvert fald ikke se, hvem han skulle erstatte.

Kunne være i orden .. Hvis man så kom af med f.eks. Lantz. Smiley

Skal man tro Østenstad, Vikings sportsdirektør, var han træning i det norske i dag..

..er Stockholm sej, klarede han begge dele! Wink

- Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #3565: 08 Jan 2007, 21:53 »

Jeg ved sgi ikke helt med Stockholm.. Har aldrig været den store beundre af ham! crazy

En anden spiller der rygtes på vej, er Zidan! Dét synes jeg tilgengæld er sindssyg fedt, men der er nok mange der er uenige Opstemt

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3566: 08 Jan 2007, 21:54 »

Hver gang jeg hører Pegueros navn tænker jeg på afbrænderen i Randers.  funny funny
Hver gang jeg hører Pegueros navn, tænker jeg tilbage på den augustaften, hvor jeg stod på FAXEtribunen, og så det store bovlamme fjols til robbie russel, tæske ind i Pegueros knæ, som lige havde scoret et fantastisk mål...

Zone 43
Manager

« Svar #3567: 08 Jan 2007, 21:56 »

Jeg ved sgi ikke helt med Stockholm.. Har aldrig været den store beundre af ham! crazy

En anden spiller der rygtes på vej, er Zidan! Dét synes jeg tilgengæld er sindssyg fedt, men der er nok mange der er uenige Opstemt

Enig! Med Zidan altså Wink

Uden tvivl et godt køb vi kan lave med Werder, med mindre han da vælger en anden tysk klub Ubeslutsom

Hver gang jeg hører Pegueros navn, tænker jeg tilbage på den augustaften, hvor jeg stod på FAXEtribunen, og så det store bovlamme fjols til robbie russel, tæske ind i Pegueros knæ, som lige havde scoret et fantastisk mål...

Det samme her.. Ærgeligt at miste en spiller, der så ud til at scorer et par kasser for os Thumbs Up

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #3568: 08 Jan 2007, 21:59 »

Robbie Russel er = super god spiller Cool

Eller som vi kalder ham nu hver gang han smadere igennem: Peguero

Det er sku god humør  funny

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #3569: 08 Jan 2007, 22:01 »

En ting er at han er grim, men når han så samtidig har mindre teknik end Hannes Sigurdsson, og mindre kontrol over sine ben end Elanga, så er det sgu ved at være slemt!

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010