home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4724865 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3540: 05 Jan 2007, 21:47 »

Ericsson gik jo i stå dengang han kom til Brøndby..Smiley I aab var han jo crazy..Opstemt
Ej , jeg syntes nu også han har gjort det okay i brøndby. Men ja, han spillede for sygt i Aab, men hvem siger han ikke kan komme til at gøre det i Brøndby også?

søgaard
Gæst

« Svar #3541: 05 Jan 2007, 21:48 »

Ej , jeg syntes nu også han har gjort det okay i brøndby. Men ja, han spillede for sygt i Aab, men hvem siger han ikke kan komme til at gøre det i Brøndby også?
Kan han sikkert også.. men i Aab, var han jo stjernen.. han havde en fri rolle på holdet.. i brøndby synes jeg han er blevet sat mere i bås...

Zone 43
Manager

« Svar #3542: 05 Jan 2007, 21:49 »

Synes sku det var synd vi mistede Meulensteen...men hvis det skulle være så var Køhlert det bedste valg....håber han får øjnene op for hvor mange dårlig spillere der er i klubben. Der tænker jeg på Thomas Rytter, Stefan Schmidt, Trond Andersen, Mark Howard, Elanga, Martin Ericsson og tildels Thomas Rasmussen

Schmidt og Trond er jo ofte skadet, dog forventer jeg Trond stopper inden længe pga. hans skade Skuffet

Rytter, Elanga og Howard har ikke været så gode igen, mon ikke de bliver det under Køhlert?

Ericsson og TR svinger måske i deres spil, men de får lavet mål og assist, hvilket er vigtigt for offensiven Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #3543: 05 Jan 2007, 21:53 »

Kan han sikkert også.. men i Aab, var han jo stjernen.. han havde en fri rolle på holdet.. i brøndby synes jeg han er blevet sat mere i bås...

Tja, tror det har noget at gøre med at der er flere spillere med højt niveau end i Aab, og at der er flere spillere der SKAL spille hver gang, derfor er han mindre vigtig hvis man kan sige det sådan, og har derfor ikke så meget frihed som i Aab.

Bademesteren
Manager

« Svar #3544: 05 Jan 2007, 22:24 »

Så meget uro skaber det vel næppe, mange har været under Tom Køhlert før, kender han fodboldfilosofi o.s.v. - Han er jo i forvejen en del inde omkring holdet med talenter, samtidig med nogle spillere har været nede og runde 2DØ holdet efter en skade.

Når nu der skal være uro omkring trænerposten, så er Køhlert nok den der skaber mindst ja, men havde da hellere været foruden...

Bademesteren
Manager

« Svar #3545: 05 Jan 2007, 22:26 »

Både Ericsson og Rasmussen er en smule svingende, synes jeg. I den ene kamp gør de det rigtigt godt, mens det er knap så godt i næste. Men lige netop de to, kan sagtens gå hen og blive uhyr vigtige spillere i foråret.

De er nogle af vores bedste spillere, så de har bare at blive i truppen.

kup
Juniorspiller
**

« Svar #3546: 05 Jan 2007, 23:24 »

Rytter skal bare smides for porten da Kildentoft er over dobbelt så god og der er også fremtid i ham

kup
Juniorspiller
**

« Svar #3547: 05 Jan 2007, 23:39 »

Martin Ericsson leverer kun på hjemmebane og Thomas Rasmussen har spillet godt en halvsæson ud af tre. Jeg mener klart at der er muligt og få bedre spillere til de pladser. Evt. Marc Olsen og Kasper Lorentzen. Mike Jensen er også et emne til de to pladser

søgaard
Gæst

« Svar #3548: 05 Jan 2007, 23:59 »

Vil sige at de unge spillere svinger meget mere end de ældre.. Marc Olsen har fået en kanonstart, men tror ikk han er klar til og gå ind få en fast plads på holdet.. Lorentzen har været inde omkring holdet i lang tid, så ham tror jeg mere på.. men han har været meget skadet, så han er måske helller ikk så stabil..

absalonsen
Gæst

« Svar #3549: 06 Jan 2007, 00:02 »

Marc Olsen har jo heller ikke spillet mere, end det man kan kalde 'at snuse til førsteholdet'. Okay, han starter inde i Parken, men ellers har det ikke været meget mere. Grunden til, at Lorentzen er så svingende er jo netop på grund af skader, jeg tror på ham, og når han bliver klar, kan han blive en vigtig spiller.

Zone 43
Manager

« Svar #3550: 06 Jan 2007, 00:12 »

Marc Olsen har jo heller ikke spillet mere, end det man kan kalde 'at snuse til førsteholdet'. Okay, han starter inde i Parken, men ellers har det ikke været meget mere. Grunden til, at Lorentzen er så svingende er jo netop på grund af skader, jeg tror på ham, og når han bliver klar, kan han blive en vigtig spiller.

Marc spillede også mod OB i pokalen Smiley

kup: Det er godt, du ikke er efter spillerne Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #3551: 06 Jan 2007, 01:13 »

Køhlert FTW!

Manden har fostret flere talenter i Dansk fodbold end nogle andre har gjort - tilsammen! Han var manden der gav chancen til Kahlenberg tilbage efter Åge skred og se hvad det førte til.. Den eneste ting jeg måske kan se som et minus er det at udover Danmark  er han ikke kendt på nogen som helst fronter, og det kan jo godt skabe en smule problemer hvis man vil hente nogle prominente navne til klubben... Det var jo det som var en af de gode kvaliteter med Laudrup, spillerne ville jo til klubben for at spille for ham!

Men helt sikkert, stod på arbejdet da radio avisen sagde Meulensteen var smuttet.. Det kom som en bombe, men jeg blev mega glad da de sagde at Køhlerrt var blevet ansat på 2½ år!

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #3552: 06 Jan 2007, 01:17 »

før jeg hørte det med to år, troede jeg han var ansat på kort tid ligesom da Åge Hareide skred. Men det er han heldigvis ikke, han har heldigvis fået en to-årig kontrakt.

N17
Manager

« Svar #3553: 06 Jan 2007, 09:35 »

synes der er noget speget ved sagen om Meulensteen, det siges jo at det er fordi han og familien ikke trives i Danmark. Jamen fred være med det, hvis det er det reele problem. Jeg troede vel egentlig også på den - lige indtil jeg fik læst kommentaren fra december måneds "Fodbold i Brøndby"

"Det går faktisk meget godt. Børnene er glade i skolen, de har fået nye venner og virker tilfredse med at være her. Knægten spiller fodbold med nogle skolekammerater i den lokale klub, og datteren står en del på skøjter med veninderne. Konen blender fint ind og spiller lidt tennis, så der sker lidt, smiler han

Det ikke ligefrem fordi det får Brøndby pressemeddelse til at virke troværdig. Eller er det bare mig?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #3554: 07 Jan 2007, 12:15 »

Skal man tro dagens BT, så har ledelsen spurgt Allofs (Werder' sportsdirektør) om prisen på Zidan..

..den er, ifølge selvsamme avis, på mellem 12-15 mio.

Det kunne være et superb køb, hvis det skulle ske. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010