home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2635 2636 [2637] 2638 2639 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4951890 gange)
bøvle
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39540: 21 Maj 2013, 16:27 »

Kan Ole Bjur så få lov til at belønne Stryger med en værdig kontrakt og overtale Rommedahl til at løbe billigt rundt i næste sæson, for ikke at tale om at hente Kasper Risgård ind på en fri transfer !!

SÆT IGANG !! Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39541: 21 Maj 2013, 16:42 »

Bare rolig.
Vi kommer ikke til at sidde fast i 1 division som jer.

Næppe!

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=13390.0

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=13393.0

Kan Ole Bjur så få lov til at belønne Stryger med en værdig kontrakt og overtale Rommedahl til at løbe billigt rundt i næste sæson, for ikke at tale om at hente Kasper Risgård ind på en fri transfer !!

SÆT IGANG !! Opstemt

"Four more years!"

Kan ikke lige se hvad vi skal bruge Risgård til... Thygesen og Phiri styrer midtbanen!

Nogen der ved hvornår kampen bliver genudsendt?

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #39542: 21 Maj 2013, 16:43 »

SÆT IGANG !! Opstemt

Ja tak! Forlængelse med Stryger må være første prioritet lige nu. Dernæst forlængelse med Lebogan Phiri, og som du nævner, en mulig forlængelse med Rommefar for billige penge.

Udover indkøb af Risgård, er jeg så den eneste, der så en Martin Spelmann tilbage i Brøndby trøjen?? Kunne være frækt!

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Zone 43
Manager

« Svar #39543: 21 Maj 2013, 16:47 »

Nogen der ved hvornår kampen bliver genudsendt?

Kl. 13 i dag. Men prøv at tjekke Tv3 sports side, ikke helt utænkeligt med endnu en genudsendelse en af de kommende dage, nu sæsonen er ovre. :-)

Risgård og Spelmann, nej tak.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

bøvle
Manager

« Svar #39544: 21 Maj 2013, 16:50 »

@ Benja:
Angående Thygesen og Phiri, så til dels enig, og så alligevel ikke.
Jeg ser stadigvæk Thygesens bedste plads som værende på højrekanten som da han spillede i FCM. Han har ikke længere helt samme speed, men vil stadigvæk kunne løbe fra langt de fleste backs i ligaen. Det er blot et spørgsmål om tilvænning før han igen kan og vil brillere på den højre kant Smiley
Desuden mener jeg ikke han udnytter sit potentiale inde på den centrale midt (jf. foregående argument), men jeg mener heller ikke han udfylder pladsen godt nok. Der mener jeg Risgård ville være meget bedre til at ligge og fordele boldene og sætte spillerne foran ham i scene. Thygesens kvaliteter må helt klart siges at være i det fremadrettede spil, hvor han desværre langt fra kan siges at have brilleret i det stationære spil i denne sæson. Hans lange indkast og dødbolde vil man jo stadig få og drage nytte af i samme omfang som hidtil, hvis han spiller højre kant.

Desuden er Risgård transferfri og har en enorm rutine trods hans blot 29 år. I mine øjne klart en spiller, der som minimum vil være medvirkende til at konsolidere os midt i tabellen. Plus jeg desuden synes vi mangler en vis bredde på den centrale midtbane.

Håber det var bare lidt brugbar og holdbar argumentation for mit synspunkt Wink

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39545: 21 Maj 2013, 17:06 »

SÆT IGANG !! Opstemt

Risgård?? Forhåbentlig ikke! Og heller ikke Spelmann, for den sags skyld!
Men Stryger og Lebo skal der altså for alt i verden forlænges med!! Lebo bliver der 100% også forlænget med, men jeg tvivler på Stryger kan overtales, hvis franske og hollandske klubber står klar... Skuffet

Aldrig alene!

bøvle
Manager

« Svar #39546: 21 Maj 2013, 17:08 »

Hvorfor er folk så negative omkring Risgård, er der nogen, der reelt har set hans sæson og i særdeleshed hans forår ? Han har set over hele sæsonen været bedre end alle vores centrale midtbanespillere. Phiri undtaget, da han kun har spillet 5 kampe her sidst på sæsonen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39547: 21 Maj 2013, 17:50 »

Har intet imod Risgård, jeg mener bare at vi bør gå efter spillere fra øverste hylde á la en Albæk (ikke nødvendigvis ham), som kan gå ind og løfte holdet. Det tvivler jeg på at Risgård vil. :-)

Edit:
https://twitter.com/MadsWehlast/status/336822464103448577
Pt. en lidt længere debat om den fremtidige stil, som fremtiden forhåbentlig vil byde os. Bestemt et læs værd. Debatten ender dog næppe foreløbig..
« Seneste Redigering: 21 Maj 2013, 19:51 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

bøvle
Manager

« Svar #39548: 21 Maj 2013, 17:53 »

Okay, jamen helt fair Smiley

Så er vi bare uenig om hvilke spillere vi har mulighed for at tiltrække lige pt. såvel økonomisk som sportsligt, men det er selvfølgelig en helt anden diskussion Smiley

Dermed ikke sagt at jeg mene vi kun er i stand til at hente transferfrie 1. div spillere Wink
LANGT FRA !

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39549: 22 Maj 2013, 08:48 »

BT erfarer, at Brøndby har indledt en dialog med Dennis Rommedahl, Jens Stryger Larsen og Jan Kristiansen om forlængelse, mens Riza Durmisi, Anders Randrup, Brent McGrath, Jannik Skov Hansen og Mathias Larsen ikke får forlænget. http://www.bold.dk/nyt/Broendby-direktoer-Vi-er-i-et-vakuum

Så godt forleden at det blev ment at vi havde indledt forhandlinger med Jan Kåå.
Eneste som kan forsvare det er, at manden er god til at råbe op og jeg er ikke i tvivl om at han har hjertet med i det han laver. Evnerne rækker ikke, men han er samtidig en god allrounder at kunne smide ind. Som før sagt, så tror jeg, at under den rette træner og spilsystem, at han vil ku' blomstre op.
Jeg kan godkende en forlængelse såfremt at pengene er små. Husk, han skal ikke have en sign-on fee og pengene er noget andet end i 2008!

Jens, behøver ingen videre uddybelse. Forlæng.

Rommedahl, omklædningsrummets mand. Ligesom Jan K, så vil han fungere bedre i det rigtige system. Blomstrede op til sidst, efter han har fået den mere i dybden (UH!).

Forstår dem som ikke bliver forlænget. Forvirret spiller, skadesplaget, skadesplaget og en som aldrig får udbytte af sit talent og er på vej til Australien. Så er der Durmisi tilbage. Han har formentlig meldt ud at han vil videre til Holland, nærmere betegnet Vitesse som var tæt på ham i vinters. Rygterne går på at Brøndby er i tvivl om, hvorvidt om han er professionel nok til at blive en kommende stjerne.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39550: 22 Maj 2013, 09:50 »

BT erfarer, at Brøndby har indledt en dialog med Dennis Rommedahl, Jens Stryger Larsen og Jan Kristiansen om forlængelse, mens Riza Durmisi, Anders Randrup, Brent McGrath, Jannik Skov Hansen og Mathias Larsen ikke får forlænget. http://www.bold.dk/nyt/Broendby-direktoer-Vi-er-i-et-vakuum

Så godt forleden at det blev ment at vi havde indledt forhandlinger med Jan Kåå.
Eneste som kan forsvare det er, at manden er god til at råbe op og jeg er ikke i tvivl om at han har hjertet med i det han laver. Evnerne rækker ikke, men han er samtidig en god allrounder at kunne smide ind. Som før sagt, så tror jeg, at under den rette træner og spilsystem, at han vil ku' blomstre op.
Jeg kan godkende en forlængelse såfremt at pengene er små. Husk, han skal ikke have en sign-on fee og pengene er noget andet end i 2008!

Jens, behøver ingen videre uddybelse. Forlæng.

Rommedahl, omklædningsrummets mand. Ligesom Jan K, så vil han fungere bedre i det rigtige system. Blomstrede op til sidst, efter han har fået den mere i dybden (UH!).

Forstår dem som ikke bliver forlænget. Forvirret spiller, skadesplaget, skadesplaget og en som aldrig får udbytte af sit talent og er på vej til Australien. Så er der Durmisi tilbage. Han har formentlig meldt ud at han vil videre til Holland, nærmere betegnet Vitesse som var tæt på ham i vinters. Rygterne går på at Brøndby er i tvivl om, hvorvidt om han er professionel nok til at blive en kommende stjerne.

Jeg ville virkelig ikke kunne holde ud, at se Durmisi smutte! Det ville være forfærdeligt, at lade landsholdets fremtidige førstevalg på venstrebacken smutte. Men omvendt kan jeg godt forstå begge parter...  Skuffet
Brent skal der også forlænges med, mens jeg ser frem til, at Randrup smutter hjem til serie 2, og kronisk skadede Jannik Skov og Mathias Larsen er dr vel ikke så meget at sige til.

Romme og Jan Kålålålålå skal godt nok være villige til, at gå ned i løn, før de er interessante! Stryger er der vel ikke så meget at sige til, udover: FORLÆÆÆNG!! Thumbs Up

Aldrig alene!

DeBuur
Manager

« Svar #39551: 22 Maj 2013, 21:04 »

Brøndby skal have løn niveauet ned og det betyder IMO et farvel til Rommedahl og Stryger.

At vi overhovedet overvejer Jan K forstår jeg ikke en meter så langt hellere at vi gid efter spillere uden kontrakt og her så jeg gerne Risgård hentet til klubben.

Hvis Makienok ryger afsted så skal vi ud og hente en kvalitets afslutter.... ellers kan vi godt begynde at forberede en overlevelses kamp af de større!

Rønnow overvejer at sige farvel måske skulle vi kigge lidt hans vej og så er Vingaard på vej ud i FCK.... ham kunne jeg godt se i en gul trøje  Peace

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #39552: 22 Maj 2013, 21:20 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Den fedeste away nogensinde, hold kæft der var gang i den!

Jeg havde regnet med en stille kamp, da jeg havde billet til langsiden, men da jeg så at folk havde joinet udeafsnittet ved hegnet, tænkte jeg bare helt sikkert! Så fedt at vinke farvel til Horsens fansene da LEGOGANG scorede igen ogen!

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv da Phiri scorede, det gik helt amok! Alle krammede alle! Fantastisk!

Togturen var mega fed! Der var godt gang i den i toget på vej hjem, som VK siger buggi buggi wuggi igennem toget.

VI HAR DEN BEDSTE MIDTBANE I DK, VI HAR PHIRI, PHIRI OG PHIRI OG PHIRI!

Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
+1 til dig Benja Opstemt Fuldstændigt samme syn jeg har på dagen, dejligt man ikke er den eneste med sådan en rosenrød opfattelse Grin

Var så vildt overrasket over hvor sindsyg en stemning der var på vores side af afsnittet Grin Og som du siger - Perfekt at der ikke var hegn mellem os og Horsens fans !

Hvor på tribunen stod du? Selv stod jeg helt nede ved "hegnet" lige ved trappen Smiley

Rønnow overvejer at sige farvel måske skulle vi kigge lidt hans vej og så er Vingaard på vej ud i FCK.... ham kunne jeg godt se i en gul trøje  Peace

Hvad skal vi med ham? Vi har Falkesgaard vis potentiale er mindst lige så stort? Manden er ung, er og blevet kastet ind på målet, i den klub i DK hvor der nok er mest pres på grundet situationen.
Han har haft usikkerhedsmomenter, men hans indsats mod Horsens er jeg dybt dybt dybt imponeret af. Hold kæft hvor stod han godt og autoritært. Han vandt virkelig mit hjerte i den kamp, og har også haft mange andre gode indgreb i andre kampe.

Stor og stærk, frygtløs, enormt stærk i sin kommunikation med forsvaret, og en god shotstopper. Samtidigt en vaskeægte Brøndby dreng. Falkesgaard er vores mand de næste mange mange år !  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #39553: 22 Maj 2013, 21:21 »

Forlænger de med Jan K. er det helt katastrofalt, og de må ikke have forstand på fodbold overhovedet !!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #39554: 22 Maj 2013, 21:41 »

Stor og stærk, frygtløs, enormt stærk i sin kommunikation med forsvaret, og en god shotstopper. Samtidigt en vaskeægte Brøndby dreng. Falkesgaard er vores mand de næste mange mange år !  Thumbs Up
Synes faktisk at en af hans helt store svagheder er netop hans evner til at komme ud i feltet. Han ligner virkelig en forskræmt lille skoledreng når han går ud, og det bliver farligt næsten hver eneste gang. Synes ikke han kommer ordentlig op til de indlæg der kommer og får dem næsten aldrig bokset ordentligt ud. Derudover går han jo  ud på ALT. Helt vildt langt ud i feltet, og så har han en uvane med at forsøge at bokse den væk med flad hånd. Jeg sidder og tager mig til hovedet af skræk hver gang.

Men ja. Imponerende som han er gået ind på holdet, og jeg er ligesom dig dybt imponeret af hans indsats i Horsens, han stod en fantastisk kamp og var i særklasse banens bedste. Han skal sgu nok blive til noget  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 2635 2636 [2637] 2638 2639 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010