home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2601 2602 [2603] 2604 2605 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954565 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39030: 04 Feb 2013, 23:03 »

hvor spillede han før og er der nogle der ved om han ville være en forstærkning??

http://www.transfermarkt.co.uk/en/zoran-milutinovic/profil/spieler_63937.html - Der er lidt info her.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #39031: 04 Feb 2013, 23:13 »

Tillykke med jeres etablering for fortsat drift her i foråret, indtil I får jeres kapitaludvidelse. Det er ubeskriveligt vigtigt for jeres klub. Jeg kunne forestille mig, at de dybt passionerede Brøndby-fans ikke har kunne sove ordentligt de seneste dage. Der har været ubeskriveligt meget på spil siden i fredags, og jeg har selv siddet klistret til skærmen, for at følge processens udfald. Den klub, jeg hader mest, kunne gå konkurs. Der skulle festes og hånes, men inderst inde havde jeg en fornemmelse af, at I ville finde en nødløsning i sidste sekund, - det skete, og nu går jeg - sikkert ligesom mange af jer - spændt og venter på en fremlægning af klubbens langsigtede strategiske handleplan/redningsplan. Der sidder stadigvæk et par inkompetente hoveder på direktionsgangen, som måske ikke er i stand til at tænke innovativt og dermed fremme virksomhedens udvikling. Endvidere har I - i min optik - indiskutabelt den mest inkompetente træner i historien i Superliga-regi. Rent fodboldfagligt har han ikke meget at byde ind med, men han har selvfølgelig noget af den 'Brøndby-ånd', der måske kan redde jer for nedrykning i sidste ende. En nedrykning, som I helt utvivlsomt er nødsaget til at undgå, hvis Brøndby I.F. skal genoprejses. Kampen starter for alvor nu!

Jeg kan ikke sætte ord på, hvor meget jeg hader jeres klub, og det ville være så tårefremkaldende smukt, hvis vi sendte jer endegyldigt ned i 1. division, når vi gæster betonen d. 5. maj i år. Helvedet skal slippes løs den aften, hvis vi vel og mærke overhovedet må komme på stadion, efter hændelsen ved sidste Derby.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2013, 00:25 af Daniel Nordentoft » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39032: 04 Feb 2013, 23:22 »

Whatever dude... vi vinder pokalen og slog jer ud undervejs.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #39033: 05 Feb 2013, 00:39 »

Whatever dude... vi vinder pokalen og slog jer ud undervejs.
Lad os nu se, mr. Nove.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39034: 05 Feb 2013, 07:39 »

DKs største klub!!!1

Elsker PER. Hans skyld at vi vinder hele lortet. Gennemtænkt plan.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #39035: 05 Feb 2013, 10:52 »

Rent fodboldfagligt har han ikke meget at byde ind med, men han har selvfølgelig noget af den 'Brøndby-ånd', der måske kan redde jer for nedrykning i sidste ende. En nedrykning, som I helt utvivlsomt er nødsaget til at undgå, hvis Brøndby I.F. skal genoprejses. Kampen starter for alvor nu!
Enig her. Auri er den klassiske assistent(hvilket jeg i øvrigt tror han er ganske udmærket som), der ikke har den helt store taktiske indsigt men som er god til at skabe stemning i truppen. Men selv han er kommet på prøve på den front, og man må sige at han er dumpet med et brag.

Dog kan jeg stadig ikke se hvad pokker vi vi med den pokkers Brøndby-ånd. De sidste fire trænere vi har haft har været indbegrebet af Brøndby-ånd og tre af dem har floppet big time. Den ene værre end den anden. Den sidste havde så god succes selvom det holdt hårdt det første år eller to. Tiden er inde til at komme videre fra den pokkers ånd.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #39036: 05 Feb 2013, 11:19 »

Enig her. Auri er den klassiske assistent(hvilket jeg i øvrigt tror han er ganske udmærket som), der ikke har den helt store taktiske indsigt men som er god til at skabe stemning i truppen. Men selv han er kommet på prøve på den front, og man må sige at han er dumpet med et brag.

Dog kan jeg stadig ikke se hvad pokker vi vi med den pokkers Brøndby-ånd. De sidste fire trænere vi har haft har været indbegrebet af Brøndby-ånd og tre af dem har floppet big time. Den ene værre end den anden. Den sidste havde så god succes selvom det holdt hårdt det første år eller to. Tiden er inde til at komme videre fra den pokkers ånd.
Men de forhenværende trænere har ikke skuffet så fælt, at man nu for alvor er spået som en seriøs nedrykningsaspirant . Auri er som sagt uhyggelig inkompetent, hvis vi kigger rent fodboldfagligt og taktisk på hans dispositioner, men som du selv nævner, kan han skabe en tro i omklædningsrummet. Som du ved, så kan tro flytte bjerge. Det er den indstilling, man skal have i Brøndby I.F., hvis man skal forblive i Superligaen i næste sæson.

'Brøndby-ånden' er en uhåndgribelig størrelse, men som jeg definerer den, så er det den passion og lidenskab, der for alvor skal tændes på tribunerne, lige såvel som på banen.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39037: 05 Feb 2013, 11:34 »

Af en eller anden årsag er det kun Tom Køhlert der har kunne redde os gang på gang, og endda efterlade os på en stensikker 1.plads ved vinterpausen 07 da Kent Nielsen tog over.
Vil dog til de andre trænere give dem at de har haft urimelige forhold at arbejde med, der har jo været konstant uro i ledelsen og alt for meget fokus på hvad der skete udenfor banen. De har slet, slet ikke fået ro og chancen for at arbejde sig ind med de ting de gerne ville bidrage med. Og inden de så sig om så var de fyret.
Jeg er ked af at skulle sige det, men jeg gad altså godt man gjorde som FCK og hentede en udefra, som intet kendskab har til truppen og skal ind og blande kortene og få chancen for at bygge noget helt op igen, uden at vide at forbi man har været i Brøndby hele sin karriere så starter du altså ikke inde og er sikker på spilletid.
Et godt eksempel er jo Meuleensteen som allerede indså problemer dengang han var her og var klar til at lave store ændringer i truppen og dens sammensætning, som f.eks da han ville sætte Per Nielsen af og hvor alle folk tænkte "Er du idiot?" Inkl. mig selv. Men han så sikkert nogle problemer med de efterfølgende kliker der opstod, med de gamle og de unge, men hvor han så fik hård besked fra Hr. Bjerregaard at P. Nielsen sætter man ikke af... Den slags ånd ser jeg gerne væk.
Åge Hareide gjorde det samme dengang han var på posten, ingen var sikre.
Et stort ønske kunne være en hel ny ledelse, som ansætter en hel ny træner udefra, INGEN med fortid i BIF.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39038: 05 Feb 2013, 13:16 »

Jeg kan ikke sætte ord på, hvor meget jeg hader jeres klub, og det ville være så tårefremkaldende smukt, hvis vi sendte jer endegyldigt ned i 1. division, når vi gæster betonen d. 5. maj i år. Helvedet skal slippes løs den aften, hvis vi vel og mærke overhovedet må komme på stadion, efter hændelsen ved sidste Derby.
Spugt?

Er helt enig med dig TMazz, vi kan håbe at der sker noget når vi får lidt penge. Tror også godt at ledelsen er klar over at Auri ikke har de kompetencer som det kræver at være træner i Brøndby. Få ham degraderet til assistent, hvis han har interesse i det.

Zone 43
Manager

« Svar #39039: 05 Feb 2013, 20:04 »

Til dem der endnu ikke har fået læst dagens udmelding fra BST, få det gjort. Den er anbefaleles værdig og spot-on.
http://www.brondbytrust.dk/succesfuld-emission-i-brondby-if-kraever-en-ny-start-med-en-ny-ledelse/

Få ham degraderet til assistent, hvis han har interesse i det.

Med det Brøndby hjerte han har, er jeg ikke i tvivl om at sagtens ville gå med til det, hvis det scenarie skulle komme. Jeg har selv tidl. skrevet om dette ønske, at Auri (og Faxe) skal være assisterende trænere for Lars Olsen. Ønsketænkning fra min side.
Apropos Brøndby hjerte, så er glædeligt at se mange de unge vise deres frem på de socialemedier i disse dage.

Edit:
@GisleThorsen
Har på fornemmelsen, at Daniel Agger bliver endnu mere populær blandt Brøndby-folket i morgen. Bare en fornemmelse

@JorgensenKasper
Rygtet om, at han har spyttet i pengekassen og forlod Brøndby Stadion umiddelbart før FBM, løb i går. Han er en fin mand!
« Seneste Redigering: 05 Feb 2013, 21:48 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39040: 06 Feb 2013, 10:02 »

Smukke ord

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #39041: 06 Feb 2013, 21:25 »

Nå - Så røg Mike Jensen til Rosenborg - Link http://www.rbk.no/news/article/1j77eflzfum5n1i697nq7bb6sz/title/mike-jensen-klar-for-rosenborg

Det er et interessant skifte, som jeg ikke helt kan forstå, for jeg mener ikke Mike Jensen er stærk nok til Rosenborg, men det må han jo selv om, og drømmen om en udenlandskarriere må have trukket.

Men hvad værre er for Jer (Brøndbyfans) så skal der nu virkelig meget til for at i kan få forstærke jeres hold tilstrækkeligt. Jeg havde faktisk troet at i på et tidspunkt ville sikre jer hans underskrift og dermed ikke have så stort et hul på den centrale midtbane.

Hvad er så Brøndby's plan, der kan kun skrives med transferfrie spillere, og mig bekendt skulle de også være transferfrie på dagen hvor transfervinduet lukkede. Det bliver svært.

Min indsigt i Brøndby er ikke særlig stor, så jeg ved ikke hvilke talenter i renter rundt med, men jeg har altid elsker Thygesens spillestil. Selv ville jeg mener at Jan Kristiansen og Thygesen ville kunne være grundstenene på en rigtig stærk midtbane konstelation, med Romme dahl på den ene fløj og. ?Jens Stryger? på den anden?

Men hvad er jeres egen vurdering af jeres optimale midtbane opstilling?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39042: 06 Feb 2013, 21:28 »

Meget kommer anpå hvad system vi vil spille, men umildbart ud fra vores 4-5-1 ting i efteråret må den vel hedde Antipas - Thygesen - Jan K - Holst/Semou - Rommedahl

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39043: 06 Feb 2013, 21:32 »

Selvom Mike er en ægte Brøndby mand, så var hans niveau i efteråret ikke overbevisende. Men vil dog stadig give ham at han sendte FCK ud af pokalen, det var vigtigt det lige var ham der gjorde det, så han sluttede da på en god måde efter et mindre dårligt efterår.
Jeg er overhoved ikke fan af Jan Kristiansen på nogen måde, men jeg tror den centrale midtbane godt kunne som du skriver bestå af Jan K og Thygesen. Vi har så Franck Semou der nok vil presse på til den plads, udover det kan Holst begå sig der også. Men vi har ingen på niveau med Mike når han er på sit bedste.

Jeg håber den kommer til at hedde: Gerht - Jan K - Thygesen - Rommedahl

ronnie_1989
Juniorspiller
**

« Svar #39044: 06 Feb 2013, 21:42 »

Udfra den nuværende trup ville jeg nok spille en flad 4-4-2.

Makienok og Antipas på top, Stryger og Rommedahl på kanterne, Thygesen og Fede-Jan som midtbane sliderne på den centralemidt.

Det ville nok være det bedste bud uden at skulle ta' for mange chancer med uprævede spillere.

Sider: 1 ... 2601 2602 [2603] 2604 2605 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010