home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2596 2597 [2598] 2599 2600 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954972 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38955: 31 Jan 2013, 16:30 »

Er stortset ligeglad hvem der kommer ind som investere, bare der sker noget!

Hvis spillerne ikke får deres løn inden mandag kan andre klubber skrive kontrakt med dem.

FÅ NU FINGEREN UD FORHELVEDE!

Zone 43
Manager

« Svar #38956: 31 Jan 2013, 17:05 »

Schmeichel med en seriøs og fornuftig investeringsgruppe ville da være fint. Men hvis Aldo, Amalies onkel, Erik Damgaard m.fl. (gruppen fra 07) er en del af det, så er det stramt!

Nu har han jo lært fra dengang, siger han selv. Så man kan kun gisne om hvorfor han var forbi tidligere på dagen. Men sammenholdt med Aldo' (alt for lave) bud på enkelte spillere er tanken da ikke utænkelig på nogen måde.

Det lader til at flere gerne vil smide/låne penge, men kun hvis man kommer til en aftale med Spillerforeningen, på deres betingelser selvfølgelig. Det er bare irriterende at begge parter stiller hårdt mod hårdt i den forbindelse, det kommer der intet ud af. Begge må give og tage lidt, og så få lavet en tilfredsstillende aftale for begge parter. Øland og Spillerforeningen har også et vist ansvar for at Brøndby IF ikke går konkurs.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38957: 31 Jan 2013, 17:07 »

Problemet er jo ganske enkelt at spillerforeningen, intet har at forhandle om, med mindre de får en bank garanti, uden en sådanne vil henstand, samt stoppe med at tilskrive renter, betyde at feriepengene ved konkurs, ikke dækkes af feriefonden.

Derfor er det bedste de kan tilbyde, ikke at begære konkurs.

Edit: Ledelsen indbringer konkurs begæring idag, hvis en løsning ikke opnås.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 17:10 af Sunbao » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #38958: 31 Jan 2013, 18:18 »

Edit: Ledelsen indbringer konkurs begæring idag, hvis en løsning ikke opnås.
I følge hvem? EB?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38959: 31 Jan 2013, 18:22 »

DeBuur
Manager

« Svar #38960: 31 Jan 2013, 18:45 »

Brøndby R.I.P  Forlegen sådan kan det ende idag - Per B og ledelsen i Brøndby har manipuleret og om gået begrebet sandhed meget kreativt.

Alt Alt for sent forlod Per B Brøndby.... spørgsmålet der bør stilles.... havde han reelt interesse og vilje til at redde klubben ?

De næste timer bliver afgørende og jeg håber på at miraklet skal ske... en sheik på vestegnen... men selv ikke en Casrsten Ree ville turde smide penge i Brøndby..... sådan er det og sådan slutter det Græder

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38961: 31 Jan 2013, 18:53 »

Det paradoksale er jo at vi angiveligt rent faktisk har penge til at betale løn nu og her og dermed sikre os ekstra tid til at løse det.

Zone 43
Manager

« Svar #38962: 31 Jan 2013, 19:56 »

Problemet er jo ganske enkelt at spillerforeningen, intet har at forhandle om, med mindre de får en bank garanti, uden en sådanne vil henstand, samt stoppe med at tilskrive renter, betyde at feriepengene ved konkurs, ikke dækkes af feriefonden.

Derfor er det bedste de kan tilbyde, ikke at begære konkurs.

Fair nok, så meget er jeg heller ikke inde i alle detaljer o.l.. :-)

Ingen aftale, ingen løn.
http://brondby.com/article.asp?aid=72675&id=145

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38963: 31 Jan 2013, 20:05 »

Det paradoksale er jo at vi angiveligt rent faktisk har penge til at betale løn nu og her og dermed sikre os ekstra tid til at løse det.

tja det tvivler jeg stærkt på at vi har jeg er sikker på at Brøndby har en lang liste af kreditorer som ikke har fået deres penge og netop idag orienterer Brøndby kommune så offentligheden om at Brøndby ikke har betalt regninger helt tilbage fra 2010..... det er kun et eksempel på en ledelse og en administration som handler helt uforsvarligt... ingen kan drive virksomhed på den måde.

Nyt krise møde med spillerne.... http://sporten.tv2.dk/2013-01-31-br%C3%B8ndby-ingen-aftale-i-aften-og-krisem%C3%B8de spændende om Brøndby betaler løn uagtet at de ikke har en aftale med SF....
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 20:09 af DeBuur » Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38964: 31 Jan 2013, 20:38 »

Well vi har vel wekeenden med når vi skriver de kommende dages i vores pressemeddelelse.

Men sælg nu bare dem vi kan vi rykker jo anyway ned og resten af truppen er free til sommer, så kan vi bygge op med talenter i 1 div.

Håbløst at gå konkurs, frem for at sælge sine aktiver.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 20:44 af Sunbao » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #38965: 31 Jan 2013, 21:02 »

Well vi har vel wekeenden med når vi skriver de kommende dages i vores pressemeddelelse.

Men sælg nu bare dem vi kan vi rykker jo anyway ned og resten af truppen er free til sommer, så kan vi bygge op med talenter i 1 div.

Håbløst at gå konkurs, frem for at sælge sine aktiver.

Hvilke aktiver er det du vil sælge ?

Spillerne falder i værdi som følge af en evt. konkurs vil fritstille dem... Skulle der laves regnskab PT. ville de have en værdi på ca. 0, især hvis de ikke har fået løn på Onsdag.

Stadion... hvem sku købe?

Gymnasie bygningen.... hvem skulle købe, når kommunen nu ikke må?

Hvad har i derudover af aktiver?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Zone 43
Manager

« Svar #38966: 31 Jan 2013, 21:13 »

Mener det var denfri.dk, der skrev forleden at DBU kunne være interessede. Ved dog ikke hvor seriøst det måtte være, såvel mediet som en evt. interesse fra deres side.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #38967: 31 Jan 2013, 21:30 »

Jeg kan simpelthen ikke fatte at det her er ved at ske Skuffet Omvendt har jeg de sidste par dage forsøgt at affinde mig med tanken om at vi kan gå konkurs, og at det nok sker.

Men jeg havde en længere snak med min træner i dag om emnet og han er ligesom jeg kæmpe Brøndby fan. Han sagde noget interessant som jeg dog ikke har kilder eller anden viden om. Here it comes.

Han kender en af storaktionærene i Brøndby gennem sit arbejde, og snakkede i den forbindelse med ham omkring situationen i Brøndby. Da han spurgte ind til om de ville gå konkurs fik han bare et lusket smil tilbage. Det spurgte han selvfølgelig ind til, og fik så en lidt uddybende forklaring.

Brøndby kommer til at blive begæret konkurs. Men fra vi bliver begæret konkurs til at vi officielt er gået konkurs, og er blevet smidt ud af ligaen går der et stykke. I den periode har en masse af vores store aktionære planlagt at slå til og købe sig historisk billigt ind i klubben uden at nogen kan gøre noget ved det. De venter med andre ord på Brøndbys dødsdom for så i 11 time at redde klubben fra det alligevel.

Jeg ved ikke om det her scenarie er realistisk, eller lovligt. Men jeg ved at min coach har meget indsigt og er et meget troværdigt menneske. Så lyttede selvfølgelig, og jeg krydser alt hva jeg har for at det er sandt Skuffet !!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38968: 31 Jan 2013, 21:35 »

Verdenskrig, en ting er at der går en rum til fra begæring til dekret, det er skam helt rigtigt. Men når klokken har slået 00.00 og klokken bliver tirsdag, så er samtlige spillere fritstillet. Og vi har derfor intet hold at spille med, ud over amatører. Derfra går der nok stadig en rum tid før konkurs dekret ja, men vi har ingen spillere på kontrakt etc. Vi har kun menigt personale tilbage.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38969: 31 Jan 2013, 21:38 »

Hvilke aktiver er det du vil sælge ?

Spillerne falder i værdi som følge af en evt. konkurs vil fritstille dem... Skulle der laves regnskab PT. ville de have en værdi på ca. 0, især hvis de ikke har fået løn på Onsdag.

Gymnasie bygningen.... hvem skulle købe, når kommunen nu ikke må?

Hvad har i derudover af aktiver?

Var nu også ment som en undren at folk ikke er solgt fra.

DBU burde stærkt overveje at købe stadion, det ville være en god investering for dem, som ville bidrage til et forstærket overskud hvert år, da man så slap for at betale ublu pris for at leje parken.

Gymnasiet ender kommunen uden tvivl med at købe uanset hvad der sker, det er jeg ret sikker på de har jo også anket, de fik jo ja første gang.

Sider: 1 ... 2596 2597 [2598] 2599 2600 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010