home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2586 2587 [2588] 2589 2590 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955670 gange)
KyleBrotzman
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38805: 04 Jan 2013, 17:32 »

plutonium
Manager

« Svar #38806: 04 Jan 2013, 17:43 »

Uden ellers at kommentere på det der skete den dag, så er det, undskyld jeg siger det, hamrende uprofessionelt at videoovervågningen ikke virker. Og især til en kamp, man på forhånd har kunnet klassificere som højrisiko.

Det er trist, at sådanne ting bare vælter frem. Det gør det jo ikke nemmere at skaffe investorer, når ALT der omhandler Brøndby (sågar noget så simpelt som videokameraer!) virker uprofessionelt. Hvor jeg dog ville ønske, at der kom en stærk type ind i Brøndby, der kunne få styr på det hele.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #38807: 04 Jan 2013, 17:54 »

Uden ellers at kommentere på det der skete den dag, så er det, undskyld jeg siger det, hamrende uprofessionelt at videoovervågningen ikke virker. Og især til en kamp, man på forhånd har kunnet klassificere som højrisiko.

Det er trist, at sådanne ting bare vælter frem. Det gør det jo ikke nemmere at skaffe investorer, når ALT der omhandler Brøndby (sågar noget så simpelt som videokameraer!) virker uprofessionelt. Hvor jeg dog ville ønske, at der kom en stærk type ind i Brøndby, der kunne få styr på det hele.
Det er nok liiiige at forlange for mange. En person kan ikke lede hele klubben. Det har vi prøvet før uden succes.

Men ja jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det , andet end at det jo er en skandale af rang. Flot Emil!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager

« Svar #38808: 04 Jan 2013, 17:58 »

Nu var min tanke også mere, at én person skulle til, og så få trukket kompetente mennesker med sig crazy

Men det kræver jo at den øverste top er stærk og kompetent, for at det kan smitte videre ned i systemet! Men enig, jeg burde have formuleret mig mere tydeligt Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #38809: 04 Jan 2013, 18:10 »

Jeg er meget mere optimistisk end jeg var for bare 2-3 uger siden.

http://www.sporten.dk/superligaen/soendag-afgiver-bjerregaard-sin-magt
Er der hold i BTs bud på den kommende bestyrelse i fonden, ryger den optimisme lidt, da minimum fire af dem er pro-Per. Nuvel, a-aktionærerne har skrevet under på at de er for en sammenlægning af aktieklasserne ifm. emissionen, hvorefter fondens reele magt vil være mindre end i dag, hvor den er alt bestemmende. But still..
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 20:11 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #38810: 06 Jan 2013, 20:20 »

Ingen skriverier om dagens ændringer i fodboldfondens bestyrelse. Ærgerligt, for det er ellers vigtigt at se hvem der er valgt ind i denne, hvorfor kan ses i ovenstående indlæg. Forhåbentlig kommer der noget frem ifm. den første arbejdsdag i morgen efter vinterferien.

Edit:
http://brondby.com/article.asp?aid=72558&id=145
Well, fuck. Fire, måske fem endda, pro-Per i bestyrelsen. Forhåbenlig står den uden megen magt efter en emission.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 15:36 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #38811: 08 Jan 2013, 10:49 »

God nyhed at starten dagen med.
Et af FBA-gruppens krav, ifl. BT forleden, om en lønnedgang er nu en realitet. Og med resten af meddelelsen oven i hatten, så lugter det unægteligt af en økonomisk redning indenfor kort tid. Jeg glæder mig til at se den fulde plan.
http://brondby.com/article.asp?aid=72591&id=145

Edit:
"- Jeg har netop talt med Frank Buch, og han afviser, at han er en del af fremtiden i Brøndby. Ikke desto mindre er det hans værktøjer, som Brøndby nu alligevel har taget i brug."
Wow. Den havde jeg ikke set komme!

"- Er der nogen kreditorer, der tør fastholde deres krav? Spillerforening kan ikke tillade sig at lukke Brøndby, og Nordea VIL ikke. Det vil banken ikke være kendt for, som en central kilde fortalte mig forleden.

- Indtil videre er Brøndbys plan meget ufuldstændig. Men presset er så tungt, at det begynder at ligne noget. I det mindste en snarlig afgørelse af enten-eller."
http://www.sporten.dk/superligaen/redaktoer-broendby-laegger-gigantisk-tryk
« Seneste Redigering: 08 Jan 2013, 11:32 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38812: 08 Jan 2013, 10:51 »

http://brondby.com/article.asp?aid=72591&id=145

Fornuftig plan og ikke urealistisk. Dog er 25 % er meget, selvom det kun er i 3 måneder.
Håber at det betyder spillere som Dumic, Stryger og Albrechtsen får forlænget deres aftaler.
Jan K. og Rommedahl er nok alt for dyre, så hvis de ikke går væsentligt ned i løn, må de nok smutte.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #38813: 08 Jan 2013, 10:55 »

Synes også planen ser ganske okay ud, og dette er nok en nødvendighed for klubbens overlevelse. Tror ligeledes Brøndby må skille sig af med et par af de løntunge spillere. Jan K og Romme er heller ikke uundværlige imo. De bliver nødt til at satse på deres udmærkede ungdomsafdeling, indtil skuden forhåbenlig vender.

LFC & OB!!!

Zone 43
Manager

« Svar #38814: 08 Jan 2013, 11:48 »

Romme må gerne forlænge, da han er blevet bedre og mere vigtig med tiden. Hvis jeg ikke husker helt forkert har han involveret i 1/3-del af scoringerne i Suppen i efteråret. Det skal naturligvis dog ikke være for enhver pris.
Romme, Stryger, Dumic og Albrechtsen er dem der skal forlænges med, evt. Semou også.

Jeg har i øvrigt editet mit forrige indlæg, da BT har mere nyt om planen.

- Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #38815: 08 Jan 2013, 11:54 »

Jeg har desværre meget svært ved at forstille mig, at ALLE vil acceptere at gå ned i løn Skuffet
Som jeg ser det, så hænger klubbens overlevelse i en meget tynd tråd...

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #38816: 08 Jan 2013, 11:58 »

Jeg har desværre meget svært ved at forstille mig, at ALLE vil acceptere at gå ned i løn Skuffet
Enig.

Og skulle vi redde livet i denne sæson så ryger vi ud næste år med alle de spillere som forsvinder og med tanke på de MASSIVE økonomiske problemer vi er i, så vil der være ingen penge at hente erstatninger for.
Så hellere gå konkurs og starte helt forfra.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38817: 08 Jan 2013, 12:43 »

Jeg håber, at de fleste medarbejdere vil gå med til lønnedgangen. Jeg kan godt se for den administrative del, så er det svært. Det er fandeme meget at gå ned i løn - og især så vil den bide i røven, hvis vi alligevel ender ud i en konkurs. Det vil betyde at de får mindre penge af LG ligeså.
Førsteholdet tjener de fleste vel en fin løn og de bør gå med til den.

Det er et fællesprojekt og alle bør stå sammen.

Ledelsen bør gå med og der burde ligeledes skrues ned på honorar for bestyrelsen. Man skal stå sammen om det her.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38818: 08 Jan 2013, 13:09 »

Læg mærke til at det ikke nødvendigvis er alle der skal gå ned i løn. Det er den SAMLEDE lønudgift der skal sænkes.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38819: 08 Jan 2013, 13:20 »

Endelig kom de med en plan! Men er det nok? Vi har stort underskud på mange mange millioner og kan det reddes med en lønnedgang?

http://www.sporten.dk/fodbold/bif-ansat-afviser-krav-saa-lukker-vi

Farvel og tak til dig, håber de finder ud af hvem det er!

Sider: 1 ... 2586 2587 [2588] 2589 2590 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010