Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 813 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2567
2568
[
2569
]
2570
2571
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4956154 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #38520:
29 Nov 2012, 22:37 »
Citat af: Notorious B.IV 29 Nov 2012, 22:24
Men havde det ikke været federe hvis vi kunne fejre sejren med spillerne? I stedet for de skulle skynde sig ind? Man kunne måske have håbet det havde været en City-vinder-mesterskabet-like-pitchinvasion, men man ville vel hellere håne end at fejre drengene
Set i bakspejlet så havde det nok ja.
Men i situationen hvor man står med den eufori, så føltes det bare rigtigt at håne de sataner som man jo har drømt om i så mange år
Det sjove er at jeg ikke havde fået en øl, men følte mig fuld så glad og fjern fra virkeligheden var jeg da vi kom ind på den bane. Det var så vildt at vi vandt den kamp, fatter det stadig ikke
Jeg havde det i hvert fald ligesom Patrick rigtig sjovt og fedt. Så kan det være det nok ikke var smart set i bakspejlet, men det var altså en vanvittig oplevelse.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #38521:
29 Nov 2012, 22:44 »
Set i bakspejlet har det nok ikke være så smart på mange punkter, men hold kæft hvor er det også bare en kamp og efterkamp, jeg aldrig kommer til at glemme! De første 15 minutter var der pyroshow på Sydsiden! En vanvittig glæde, da Fisse Mike scorer, blandt alle på Sydsiden. Og 2 minutter før slut på ekstratiden er det endnu engang et vanvittig flot pyroshow! Og da kampen bliver fløjtet af, oplever jeg en glæde, passion og jeg ved snart ikke hvad hos alle omkring mig. Bare ærgerligt at festen ikke blev på vores banehalvdel sammen med spillerne...
verdenskrig
Manager
«
Svar #38522:
29 Nov 2012, 22:44 »
Citat af: JKJ 29 Nov 2012, 22:32
Jeg skal nok lade være med at kalde di disse ting, noget andet er hvad jeg tænker
Men i gør jo i den grad klubben en kæmpe bjærnetjeneste.
I kan blive dømt som taber af kampen, i kan blve dømt til ikke at må komme på stadion i et X-antal kampe, i kan blive tvunget til spille på et andet stadion i et X-antal kampe og stadig uden tilskuer, i kan få en mega-bøde som jeres i forvejen dårlige økonomi kan være svær at at håndtere osv osv
Hvordan man kan mene det er at støtte sin klub og hold er mig en gåde
Det kan da godt være at i på en eller anden måde fik stå-pik over jeres lille aktion, men er det en måde at støtte klubben på når man bringer den i miskredit som i har gjort nu?
Med alt repsekt - og nu skal jeg nok lade være med at kalde jer alverdens underlige ting - men forstår i slet ikke at IKKE har støttet og hjulpet klubben?
Imo virker i til at være helt ligeglade med Brøndby men bare leve efter jeres egen regler og have jeres egen fest uden nogen tanke på Brøndby overhovedet.
Hvem har sagt at vi gjorde de ting fordi vi ville støtte klubben?
Det drejer sig om at man er så euforisk glad og lettet, hvorefter man ser en masse der krydser hegnet og bliver grebet af stemningen og vil med. Så krammer man en masse spillere, og ser at folk fortsætter, for at håne noget af det man hader allermest indenfor fodbold.
Jeg kan godt se at det på ingen måde er smart, eller gavnligt for klubben, men at man ikke kan sætte sig ind i at euforien kan få en til at droppe at tænke klart det forstår jeg ikke.
Det ændrer stadig heller ikke på at det sammen med kampen var en aften jeg aldrig glemmer.
Anfield Road
Manager
«
Svar #38523:
29 Nov 2012, 22:47 »
Hold nu kæft hvor er det til grin så langt denne her sag bliver kørt ud. Alt handler om at Brøndby skal idømmes bøder, fratages tilskuerrettigheder og suspenderes fra pokalturneringe. Hold kæft hvor er det til grin. Så laver man et indslag i sport-nyt, hvor man selvfølgelig spørger om den mest iditotiske, hellige og provokerende direktør til Anders Hørsholt om han vil medvirke. Jeg har satme aldrig hørt den mand udtale bare ét eneste fornuftigt ord om noget som helst og jeg har aldrig hørt ham ytre ét eneste selvkritisk ord. Nogen beskylder Emil for ikke at gøre noget ved sagen, men bare sige "vi tager afstand fra det". Det er da bedre end at sige at man tager afstand fra det de andre har gjort. Han er sgu mere til grin end Per efterhånden. Smart træk af DR, der endnu en gang giver Brøndby en ordentlig lortetur, mens hele den danske befolkning hopper i med begge ben.
Jeg brækker mig snart i lårtykke stråler over al den helligdom alle andre fans kaster over sig, og jeg brækker mig over at folk mener Brøndby er forkælede. "DBU ligger i Brøndby". Dårligste argument i hele den her diskussion. Så meget desto mere grund for dem til at hade os, når vi i næste uge raserer deres lokaler, fordi de endnu en gang har leget FCKs bedste venner og givet dem nul og niks, mens vi får fratrukket vores velfortjente semifinaleplads. Det ligger bare så meget i luften. Og undskyld mig men kommetarer som den her
Citat af: ptrN 29 Nov 2012, 21:57
Nej havde det været i Aalborg, Aarhus eller Odense; så havde det været en helt anden sag, og straffen havde været markant hårdere.
får mig virkelig op at ringe. Det er muligt at i tror det er sandt, men sådan er virkeligheden bare ikke. Ligeså vel som begivenhederne i går gik over stregen er begivhederne i dag det i den grad også.
Jeg har ikke lyst til at diskutere noget af ovenstående med nogen herinde fra, for det er nogen højst usaglige argumenter, hvis overhovedet nogen, jeg kommer med. Ikke desto mindre er det hvad jeg mener.
Tak det var bare det. Efter fingrene fløj rundt er jeg nu faldet lidt til ro igen
Men det der indslag i sport-nyt og diverse andre steder har virkelig fået mit pis i kog. Med ovenstående indlæg vil jeg på ingen måde støde nogen eller svine dem til. Jeg hader ingen herinde, men jeg havde altså bare en ordentlig omgang galde jeg skulle have fyret af der. Hele eftermiddagen har vreden ligeså stille hobet sig op, og kulminerede altså her til aften
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #38524:
29 Nov 2012, 22:49 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 22:37
Set i bakspejlet så havde det nok ja.
Men i situationen hvor man står med den eufori, så føltes det bare rigtigt at håne de sataner som man jo har drømt om i så mange år
Det sjove er at jeg ikke havde fået en øl, men følte mig fuld så glad og fjern fra virkeligheden var jeg da vi kom ind på den bane. Det var så vildt at vi vandt den kamp, fatter det stadig ikke
Jeg havde det i hvert fald ligesom Patrick rigtig sjovt og fedt. Så kan det være det nok ikke var smart set i bakspejlet, men det var altså en vanvittig oplevelse.
Uden tvivl, skal da heller ikke kunne sige mig fri fra selv lige at have været inde på banen. Men følte mig godt nok også som en idiot bagefter, da det ligesom går op for mig hvad det er der foregår. Det var bare så fedt lige før der bliver fløjtet af.
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #38525:
29 Nov 2012, 22:51 »
Citat af: Notorious B.IV 29 Nov 2012, 22:49
Uden tvivl, skal da heller ikke kunne sige mig fri fra selv lige at have været inde på banen. Men følte mig godt nok også som en idiot bagefter, da det ligesom går op for mig hvad det er der foregår. Det var bare så fedt lige før der bliver fløjtet af.
Ja, fristelsen var da helt bestemt, jeg valgte så at blive nede i Brøndbys ende, da jeg vidste, at politiet/fuckerne ville komme på et eller andet tidspunkt, og skulle man ellers have benene på nakken!
verdenskrig
Manager
«
Svar #38526:
29 Nov 2012, 22:54 »
Citat af: Kris2625 29 Nov 2012, 22:51
Ja, fristelsen var da helt bestemt, jeg valgte så at blive nede i Brøndbys ende, da jeg vidste, at politiet/fuckerne ville komme på et eller andet tidspunkt, og skulle man ellers have benene på nakken!
Det siger du ikke
Jeg havde lige vendt mig om et sekund, og da jeg så vender mig om igen så kommer der policia og medfans løbende fra alle sider direkte mod en
Jeg har ALDRIG tilbagelagt en fodboldbane så hurtigt, hvis i på billederne ser en mørk skygge, så er det bare mig som flygter for mit liv
Crillae
Ynglingespiller
«
Svar #38527:
29 Nov 2012, 22:59 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 22:54
Det siger du ikke
Jeg havde lige vendt mig om et sekund, og da jeg så vender mig om igen så kommer der policia og medfans løbende fra alle sider direkte mod en
Jeg har ALDRIG tilbagelagt en fodboldbane så hurtigt, hvis i på billederne ser en mørk skygge, så er det bare mig som flygter for mit liv
Jeg må indrømme, selvom jeg synes ALT med igår var skandaløst... Det så satme sjovt ud da alle i sigøjnere (Sorry, det lyder bedre end brøndby fans - intet personligt) fik benene på nakken, og politiet i hælene!!
"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #38528:
29 Nov 2012, 23:01 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 22:54
Det siger du ikke
Ja, synes Brøndbys bestyrelse skal kigge videoerne igennem. Der må mindst kunne findes 100 kandidater til at overtage højrewingen fra Rommedahl!
Et sådant adrenalinkick oplever man ikke være dag!
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #38529:
29 Nov 2012, 23:02 »
Citat af: Crillae 29 Nov 2012, 22:59
Jeg må indrømme, selvom jeg synes ALT med igår var skandaløst... Det så satme sjovt ud da alle i sigøjnere (Sorry, det lyder bedre end brøndby fans - intet personligt) fik benene på nakken, og politiet i hælene!!
Har nu aldrig lagt mærke til, at der skulle være specielt mange østeuropæere på Sydsiden
verdenskrig
Manager
«
Svar #38530:
29 Nov 2012, 23:05 »
Citat af: Crillae 29 Nov 2012, 22:59
Haha havde jeg været fck'er havde jeg også begået mord efter kampen tror jeg. Først taber man pivuheldigt kampen, og så kommer vi derned og skaber os
Det må virkelig have tændt fråden om munden
Tilgengæld så synes jeg det var fedt hvordan folk hjalp hinanden da vi kom tilbage mod sydsiden. Løb godt nok selv ud mod den ene langside ved sponsorerne, men i stedet for kun at tænke på eget ve og vel havde folk utroligt travlt med at hjælpe deres medfans over hegnet. Det var rigtig god stil synes jeg.
(Ja nu prøver jeg med noget positivt, kom så skyd mig
)
verdenskrig
Manager
«
Svar #38531:
29 Nov 2012, 23:06 »
Citat af: DeBuur 29 Nov 2012, 23:03
Helt ærligt - Brøndby og deres fans har sgu stået en del igennem - så endelig slår vi FCK og naturligvis skal det fejres..
Det endte så som det gjorde og sådan er det når indestængt energi frigøres på engang.
Jeg må altså bare indrømme at jeg er totalt enig. Jeg synes det er den mest naturlige reaktion i verden, og havde klubben beskyttet banen som de vel som arrangører burde, så var det jo aldrig sket..
Og nej jeg frikender ikke os fans for vores del af ansvaret. Men vi bør jo aldrig have muligheden
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #38532:
29 Nov 2012, 23:06 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 23:05
Haha havde jeg været fck'er havde jeg også begået mord efter kampen tror jeg. Først taber man pivuheldigt kampen, og så kommer vi derned og skaber os
Det må virkelig have tændt fråden om munden
Tilgengæld så synes jeg det var fedt hvordan folk hjalp hinanden da vi kom tilbage mod sydsiden. Løb godt nok selv ud mod den ene langside ved sponsorerne, men i stedet for kun at tænke på eget ve og vel havde folk utroligt travlt med at hjælpe deres medfans over hegnet. Det var rigtig god stil synes jeg.
(Ja nu prøver jeg med noget positivt, kom så skyd mig
)
Sammenholder gir' mig håb!
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #38533:
29 Nov 2012, 23:08 »
Citat af: Anfield Road 29 Nov 2012, 22:47
Hold nu kæft hvor er det til grin så langt denne her sag bliver kørt ud. Alt handler om at Brøndby skal idømmes bøder, fratages tilskuerrettigheder og suspenderes fra pokalturneringe. Hold kæft hvor er det til grin.
Så laver man et indslag i sport-nyt, hvor man selvfølgelig spørger om den mest iditotiske, hellige og provokerende direktør til Anders Hørsholt om han vil medvirke. Jeg har satme aldrig hørt den mand udtale bare ét eneste fornuftigt ord om noget som helst og jeg har aldrig hørt ham ytre ét eneste selvkritisk ord. Nogen beskylder Emil for ikke at gøre noget ved sagen, men bare sige "vi tager afstand fra det". Det er da bedre end at sige at man tager afstand fra det de andre har gjort. Han er sgu mere til grin end Per efterhånden. Smart træk af DR, der endnu en gang giver Brøndby en ordentlig lortetur, mens hele den danske befolkning hopper i med begge ben.
Hvorfor er det til grin, når i har lavet sådan noget lort? Det kræver en straf, og den kommer forhåbentlig også. Og tag dog lige at fald lidt ned, selvfølgelig bliver i ikke taberdømt, det ville være helt hen i vejret. Men der skal fandme ske et eller andet på fanfronten. Ja, man kunne i det mindste prøve.
Jeg så selv Hr. Hørsholt derude, han var med fra hovedbanen, videre på marchen og så ved jeg ikke hvad der mere skete. Men i hvertfald har han jo ret langt henad vejen. Det er jer der forsager balladen. Vi har også en aktie i det, og derfor er det forkert når han siger at vi er helt hellige, som det lidt kan lyde som, for det er vi ikke. Men i går, der var det fandme bifferne der trak det læs der.
Jeg brækker mig snart i lårtykke stråler over al den helligdom alle andre fans kaster over sig, og jeg brækker mig over at folk mener Brøndby er forkælede. "DBU ligger i Brøndby". Dårligste argument i hele den her diskussion. Så meget desto mere grund for dem til at hade os, når vi i næste uge raserer deres lokaler, fordi de endnu en gang har leget FCKs bedste venner og givet dem nul og niks, mens vi får fratrukket vores velfortjente semifinaleplads. Det ligger bare så meget i luften. Og undskyld mig men kommetarer som den herfår mig virkelig op at ringe. Det er muligt at i tror det er sandt, men sådan er virkeligheden bare ikke. Ligeså vel som begivenhederne i går gik over stregen er begivhederne i dag det i den grad også.
Sjovt du siger det, jeg synes altid det virker som om at det er Brøndby der har hele Danmark med sig, netop fordi der er mere klubfølelse eller et eller andet bras over det de gør, og så den status de har som hele Danmarks klub, som de nok ikke vil miste før en evt. nedrykning eller konkurs. Jeg er dog fuldkommen enig i at denne her sag snart er kørt helt af sporet, for det er ikke 3. verdenskrig der er brudt ud, selvom det er fedt når Derby-hadet nærmer sig de højder
Og for anden gang, det ligger overhovedet ikke i luften at i ryger ud af turneringen. Hvorfor skulle i det? DBU forfølger jer absolut på ingen måde, og det har ingen sammenhæng med det der er sket at straffe jer ved at smide jer ud. I skal have en økonomisk og en fan-mæssig straf, og vi slipper heller ikke udenom, omend vores skal være mindre.
Jeg har ikke lyst til at diskutere noget af ovenstående med nogen herinde fra, for det er nogen højst usaglige argumenter, hvis overhovedet nogen, jeg kommer med. Ikke desto mindre er det hvad jeg mener.
Tak det var bare det. Efter fingrene fløj rundt er jeg nu faldet lidt til ro igen
Men det der indslag i sport-nyt og diverse andre steder har virkelig fået mit pis i kog. Med ovenstående indlæg vil jeg på ingen måde støde nogen eller svine dem til. Jeg hader ingen herinde, men jeg havde altså bare en ordentlig omgang galde jeg skulle have fyret af der. Hele eftermiddagen har vreden ligeså stille hobet sig op, og kulminerede altså her til aften
Det må du selv om, men så synes jeg bare det er mrækeligt at smide et indlæg op på et debatforum. Jeg hader heller ikke nogen herinde(udover Nichlas Gaarde fordi han er en abe) fra, vi diskuterer jo bare en kæmpe sag, hvor sindene kan komme i kog, fordi meningerne er så spredte, og hadet er så stort.
Anfield Road
Manager
«
Svar #38534:
29 Nov 2012, 23:18 »
Citat af: Ghertesteas 29 Nov 2012, 23:08
Det må du selv om, men så synes jeg bare det er mrækeligt at smide et indlæg op på et debatforum. Jeg hader heller ikke nogen herinde(udover Nichlas Gaarde fordi han er en abe) fra, vi diskuterer jo bare en kæmpe sag, hvor sindene kan komme i kog, fordi meningerne er så spredte, og hadet er så stort.
Grunden til at jeg ikke har lyst til en debat er såmænd ikke fordi, jeg ikke kan lide det for jeg ELSKER en god debat
Men det er simpelthen fordi jeg ingen fornuftige argumenter har, og jeg har ikke lyst til at indlede en debat uden nogen argumenter
Citat
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Sider:
1
...
2567
2568
[
2569
]
2570
2571
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »