home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2558 2559 [2560] 2561 2562 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956468 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38385: 25 Nov 2012, 22:43 »

Tja oprindeligt skulle jeg slet ikke på stadion i dag.. MEN FORHELVED HVOR JEG IKKE FORTRYDER MIT VALG ET ENESTE SEKUND Opstemt !!!!
En 1.halvleg der foregik nede ved hegnet lidt til venstre for målet..  Mega grinern, med maks gas og konstant råb efter Rønnow den lille dreng, og en anden halvleg længere oppe med vanvittig jubel og forløsning..

HOLD KÆFT HVOR ER JEG LYKKELIG ! 3 POINT !

Dagens detalje var uden tvivl da Simon bliver mejet ned i feltet og alle skriger på straffe, og så vælger han da bare at smadre lortet ind i stedet.. Gal sydsiden gik amok der, jeg fik også den vilde lufttur af to venner ved vores 1-0 mål Grin

http://www.youtube.com/v/B2gqsMD9amU

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #38386: 25 Nov 2012, 22:46 »

Rønnow!?
Det er Stenild i skal mobbe forhelvede!

Fuck Rønnow. Stenild er taberen!

Anfield Road
Manager

« Svar #38387: 25 Nov 2012, 22:48 »

Rønnow!?
Det er Stenild i skal mobbe forhelvede!

Fuck Rønnow. Stenild er taberen!

De skal mobbes hele bundtet. Også Heinze Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #38388: 25 Nov 2012, 22:50 »

Stenild får også en tur. Kan bare ikke klare Rønnow, dels fordi han er god, og dels fordi jeg er så træt af at alle vores spillere altid er så søde ved ham. Ej hvor jeg dog savner en der konsekvent bare går efter at smadre ham ind i nettet mens han hænger i luften. Manden er urutineret, han kan psykes, det formår vi slet ikke nok.

Derudover er det bare sjovt at stå dernede og råbe efter målmanden, for jeg VED han kan høre mig. alle kan høre mig når jeg råber Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #38389: 25 Nov 2012, 22:53 »

Nu er det så ikke så nemt at råbe efter folk på Brøndby Stadion på grund af larmen crazy

Men ja målmanden kan da altid høre det.

De skal mobbes hele bundtet. Også Heinze Tunge

Jeg råbte også af Heinze i går.
Idioten stod egentlig meget godt, men udspark fattede han hat af..

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #38390: 26 Nov 2012, 00:50 »

Fuck, hvor jeg dog bare elsker sejrens sødme. Det er eddermane længe siden vi har spillet to gode kampe i streg. Det har vi gjort nu - igen.
Hele holdet spillede en rigtig god kamp lige fra Tørnes til Makienok. Dejligt at se! Frederik Holst spiller kanon som højreback, forhåbentlig ser vi ikke Randrup spille fast der igen. Stenderup og Albrechtsen var også rigtig dygtige og begge var meget kontante i deres forsvarsspil. Specielt Albrechtsen imponerede mig meget. Inden startopstillingen blev offentliggjort troede jeg faktisk at Dumic og Albrectsen ville spille i det centrale forsvar, men Stenderup spillede virkelig en nærmest fejlfri kamp.
Jens Stryger vil jeg da også gerne lige rose. For hold kæft han gør det godt. I mine øjne har han været vores bedste, hvis man kigger over de sidste ti kampe, ja faktisk over hele sæsonen. Det er ligemeget om han spiller back eller wing, så præsterer han bare. Han er vokset meget!

Midtbanen såvel som angrebet gjorde det også rigtig fornuftigt. Makienok kan stortset alt lige pt. Han er fandeme gud! 
MEN FORHELVEDE HVOR ER JEG DOG BITTER OVER AT JEG IKKE KAN SE KAMPEN PÅ ONSDAG!!  ticked off Vi spiller jo faktisk en god omgang fodbold i øjeblikket, bliv endelig ved med det!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #38391: 26 Nov 2012, 01:12 »

Stenild får også en tur. Kan bare ikke klare Rønnow, dels fordi han er god, og dels fordi jeg er så træt af at alle vores spillere altid er så søde ved ham. Ej hvor jeg dog savner en der konsekvent bare går efter at smadre ham ind i nettet mens han hænger i luften. Manden er urutineret, han kan psykes, det formår vi slet ikke nok.

Går på skole med Rønnow og er gode venner med hans bror. Han er sgu' virkelig en dreng, der nemt kan psykes på alle måder og lave fejl. En sjov historie er faktisk at under hele hans debutkamp mod AaB stod målmandstræneren oppe bag mål gennem hele kampen, fordi han var ekstremt nervøs for hvordan det skulle gå. Det samme var gældende i hans første kamp på udebane mod OB, hvor Spelmann scorede et super mål i øvrigt. Han er en nervøs dreng, men hold kæft hvor er han fremragende - og jeg tror faktisk han kommer på landsholdet en dag. Vanvittig keeper, der med årene nok skal blive solgt for mange millioner! Lidt mere rutine, så bliver han alt for vigtig!

Jeg må sige, at det var fuld fortjent at BIF slog os i dag. En fremragende kamp fra deres side, og jeg synes virkelig de spillede en fed omgang fodbold. Håber I bliver oppe, for Suppen er sgu' ikke det samme uden Brøndby. Antipas er for vanvittig synes jeg, og gad virkelig godt det var ham der havde erstattet Gil i sin tid.

Men samtidig var Horsens virkelig forfærdelige - hvilket er blevet lidt en kedelig tendens fra vores side.

verdenskrig
Manager

« Svar #38392: 26 Nov 2012, 01:16 »

Går på skole med Rønnow og er gode venner med hans bror. Han er sgu' virkelig en dreng, der nemt kan psykes på alle måder og lave fejl. En sjov historie er faktisk at under hele hans debutkamp mod AaB stod målmandstræneren oppe bag mål gennem hele kampen, fordi han var ekstremt nervøs for hvordan det skulle gå. Det samme var gældende i hans første kamp på udebane mod OB, hvor Spelmann scorede et super mål i øvrigt. Han er en nervøs dreng, men hold kæft hvor er han fremragende - og jeg tror faktisk han kommer på landsholdet en dag. Vanvittig keeper, der med årene nok skal blive solgt for mange millioner! Lidt mere rutine, så bliver han alt for vigtig!

Det er virkelig tydeligt specielt når man ser spillet så tæt på ham. Hans ansigsudtryk illustrerer virkelig at han er utryg ved situationen. Han er i øvrigt også den første keeper nogensinde jeg kan huske, som har vendt sig om når man har råbt noget efter ham.
Synes han er rigtig dygtig, og god med både fødder og hænder. Men hans kropssprog siger virkelig noget komplet modsat. Forståeligt at man er nervøs som så ung keeper, og jeg tror nok han skal blive god.

Fatter bare ikke hvordan man kan blive superligamålmand med så lidt kød på kroppen. Jeg synes det er helt sindsygt, manden ligner jo en der lige er gået ud af folkeskolen i forhold til andre Opstemt

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #38393: 26 Nov 2012, 15:13 »

Smupper lige et gammelt citat fra mig selv. Og så også dette link: http://onside.dk/superliga/broendby-aandens-fremtid-efter-mike-jensen

Der skal virkelig mere til end som så, hvis Brøndby skal tilbage i toppen. Nu går jeg groft til værks, for ellers bliver jeg ikke færdig inden kl. 3.

• Vi skal have nogle penge i kassen. En hovedsponsor skal ind. Ingen topklubber render rundt på røven af konkurs. I hvert fald ikke dem der vinder.
  • Vi skal have ændret aktiestrukturen og ophævet aktieklassen. Fansene skal have indflydelse i beslutningerne. Gør evt. ligesom i Tyskland hvor fansene skal eje mindst 51%. Dette vil øge interessen for Brøndby IF. Se bare hvordan pengene ruller ind selv i de små tyske klubber. Jaa, det er måske urealistisk, men på længere basis altså.
  • Vi skal have en træner der ved hvad pokker han laver, og hvordan man vinder fodboldkampe. Auri ved ingen af delene.
  • Brøndby skal levere mere stabilt på banen. Brøndby skal ikke være kendt som holdet der bare skuffer gang på gang. Særligt i Europa skal vi levere bedre end vi har gjort, når vi har været der
  • Indkøbene skal gøres bedre. Hvis man vil spille med i toppen går det ikke at man gang, på gang, på gang laver skodkøb. Brøndby er muligvis Danmarks dårligste hold til at købe ind, og det skal der ændres på.
  • Al åndemaneri om "Brøndby-ånden" skal afskaffes omgående. Man vinder ingenting, ved at sidde med hænderne i skødet og håbe på at en eller anden "ånd" fra en svunden tid redder en.

Først når alle disse ting plus en million andre ting er sket, kan Brøndby komme tilbage...

Nu må al den snak om Brøndby-ånden snart holde op. Jeg bliver sindssyg af at Bjur og keglerne åbenbart ikke tror andet end at, den oh så store ånd, skal redde os. Det er til at få kvalme af.

Nu har man endelig sammenlagt aktieklasserne, og Bjerregaard er væk, så jeg håbede lige at åndemaneriet vile holde inde... Men nej  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38394: 26 Nov 2012, 15:23 »

Nej den må ej, naturligvis skal vi forsat satse på egen, avl og udvikle spillere der vil dø for klubben.
Blot fordi vi måske igen får lidt håndører i kassen, skal vi altså ikke ud og være big spenders, hovedvægten skal ligges på egen avl, alt andet har vi ikke råd til.  Og med egen avl følger spillere med med brøndby ånden i blodet, og den skal vi ikke af med.

Det har naturligvis være til grin at høre på vi altid har trukket den frem, men den er og bliver en stor del af vores dna.

Det er vel længe siden vi har været dårlige til at købe ind ? er jo ikke just fordi vi de sidste par år har købt spillere ind i stor stil.
Det har vi ikke haft pengene til og vi får det næppe hellere i større stil.

Anfield Road
Manager

« Svar #38395: 26 Nov 2012, 15:29 »

Nej den må ej, naturligvis skal vi forsat satse på egen, avl og udvikle spillere der vil dø for klubben.
Blot fordi vi måske igen får lidt håndører i kassen, skal vi altså ikke ud og være big spenders, hovedvægten skal ligges på egen avl, alt andet har vi ikke råd til.  Og med egen avl følger spillere med med brøndby ånden i blodet, og den skal vi ikke af med.

Det har naturligvis være til grin at høre på vi altid har trukket den frem, men den er og bliver en stor del af vores dna.

Det er vel længe siden vi har været dårlige til at købe ind ? er jo ikke just fordi vi de sidste par år har købt spillere ind i stor stil.
Det har vi ikke haft pengene til og vi får det næppe hellere i større stil.

Naturligvis skal vi fortsætte med at udvikle talenter og de vil også blive opdraget med Brøndby-ånden, men det fører bare til en frygtelig indavl. Vi er i krise og hvis man så fyrer træneren så skal man have en ind der ved hvad Brøndby ånden er for noget. Vores sidste fire træneren er altså mennesker der alle har været hårde arbejdsmænd i Brøndby og som virkelig har spillet en rolle i kulden. Køhlert er vel den eneste af dem der har haft succes.

Det virker bare for let, for man siger jo bare hver gang det ikke kører, at hvis vi finder den gamle ånd så går det alt sammen. Og det bliver øjensynligt ikke ånden der skal bære os over stregen.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38396: 26 Nov 2012, 15:33 »

Well hvis det ikke er "ånden" og de gamle brøndby dyder der har hentet 7 point i de sidste 3 kampe, så ved jeg ikke hvad det er. Seføli er det ikke en ånd osv, men vi er kommet tilbage til en spillestil med et højt prespil, som i de gode gamle dage.

Og Faxe er da bestemt indbegrebet af brøndby ånden, så pt er det da den der fører os fremad, i form af de gamle dyder på banen.

Anfield Road
Manager

« Svar #38397: 26 Nov 2012, 15:38 »

Uanset resultaterne i de sidste 3 kampe har været gode, så har denne sæson mildest talt været et mareridt. Brøndby ånden har floppet ligeså stort. Det ville selvfølgelig også være lettere hvis vi fik defineret hvad Brøndby ånden er for noget, for det har vi sikkert alle samme forskelligt syn på.

Zone 43
Manager

« Svar #38398: 26 Nov 2012, 15:38 »

Nu har man endelig sammenlagt aktieklasserne, og Bjerregaard er væk ..

Bjerregaard har aldrig været væk, og når aktieklasserne ændres vil han højest sandsynligt stå endnu stærkere end i dag.

http://dontt.dk/jeg-tror-pa-mig-selv/
Lige nogle kloge ord fra Osama. Så har vi også fået det med.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38399: 26 Nov 2012, 15:39 »

Bjerregaard har aldrig været væk, og når aktieklasserne ændres vil han højest sandsynligt stå endnu stærkere end i dag.

Så frem han har nogle til at købe aktierne, er svaret naturligvis ja, men mon dog.

Sider: 1 ... 2558 2559 [2560] 2561 2562 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010