home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2550 2551 [2552] 2553 2554 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956726 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38265: 18 Nov 2012, 00:45 »

Np.
Jeg er dog svar skyldig om citatet, det nærmeste jeg kommer det, er citatet om, at hans 'anden berøring som oftest er en tackling'. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #38266: 18 Nov 2012, 01:01 »

For satan hvor jeg dog glæder mig til i morgen! Det er muligvis sæsonens vigtigste kamp! Håber og tror på, at der kommer en god stemning.  Opstemt

FC BLOD PÅ TRØJEN

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38267: 18 Nov 2012, 08:48 »

Huh Ikke for noget, men er du seriøs?

Der skal virkelig mere til end som så, hvis Brøndby skal tilbage i toppen. Nu går jeg groft til værks, for ellers bliver jeg ikke færdig inden kl. 3.

• Vi skal have nogle penge i kassen. En hovedsponsor skal ind. Ingen topklubber render rundt på røven af konkurs. I hvert fald ikke dem der vinder.
  • Vi skal have ændret aktiestrukturen og ophævet aktieklassen. Fansene skal have indflydelse i beslutningerne. Gør evt. ligesom i Tyskland hvor fansene skal eje mindst 51%. Dette vil øge interessen for Brøndby IF. Se bare hvordan pengene ruller ind selv i de små tyske klubber. Jaa, det er måske urealistisk, men på længere basis altså.
  • Vi skal have en træner der ved hvad pokker han laver, og hvordan man vinder fodboldkampe. Auri ved ingen af delene.
  • Brøndby skal levere mere stabilt på banen. Brøndby skal ikke være kendt som holdet der bare skuffer gang på gang. Særligt i Europa skal vi levere bedre end vi har gjort, når vi har været der
  • Indkøbene skal gøres bedre. Hvis man vil spille med i toppen går det ikke at man gang, på gang, på gang laver skodkøb. Brøndby er muligvis Danmarks dårligste hold til at købe ind, og det skal der ændres på.
  • Al åndemaneri om "Brøndby-ånden" skal afskaffes omgående. Man vinder ingenting, ved at sidde med hænderne i skødet og håbe på at en eller anden "ånd" fra en svunden tid redder en.

Først når alle disse ting plus en million andre ting er sket, kan Brøndby komme tilbage...

Kan ikke helt se, hvor langt vi ligger fra hinanden her? Jeg snakker om, at en kapitalindsprøjtnin g er livsnødvendigt, hvilket du også siger. Og samtidig skriger jeg efter en træner, der ved, hvad han laver, og hvordan man skraber points sammen ... lidt ligesom du også gør. Det eneste, du rigtig har tilføjet udover det jeg sagde, var en ændring af aktiestrukturen, som jeg også har foreslået i en af mine forgangne beskeder.

Det her skal ikke ses som troll eller noget andet, for jeg synes egentlig vi er meget enige. Der skal sindssyge mange ting i stand til, før Brøndby kan komme tilbage, men det må da helt klart være målet, at få stabilitet både på bestyrelsesgangene og på trænerbænken, så alle spillerne kan koncentrere sig om at spille og ikke koncentrere sig om, hvorvidt de får udbetalt deres løn når det bliver den 1.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Anfield Road
Manager

« Svar #38268: 18 Nov 2012, 09:38 »

Kan ikke helt se, hvor langt vi ligger fra hinanden her? Jeg snakker om, at en kapitalindsprøjtnin g er livsnødvendigt, hvilket du også siger. Og samtidig skriger jeg efter en træner, der ved, hvad han laver, og hvordan man skraber points sammen ... lidt ligesom du også gør. Det eneste, du rigtig har tilføjet udover det jeg sagde, var en ændring af aktiestrukturen, som jeg også har foreslået i en af mine forgangne beskeder.

Det her skal ikke ses som troll eller noget andet, for jeg synes egentlig vi er meget enige. Der skal sindssyge mange ting i stand til, før Brøndby kan komme tilbage, men det må da helt klart være målet, at få stabilitet både på bestyrelsesgangene og på trænerbænken, så alle spillerne kan koncentrere sig om at spille og ikke koncentrere sig om, hvorvidt de får udbetalt deres løn når det bliver den 1.

Okay. Ja så er vi vel meget enige i bund og grund. Men når du skirver sådan her
Kom nu, Brøndby. Få ansat en ordentlig træner, som vi skal have de næste 5-10 sæsoner, som kan skabe stabilitet og en ordentlig rygrad på vores unge hold. Så kommer vi tilbage i toppen.
så får du det altså til at lyde som om at en ny træner er nøglen, og hvis vi får klaret det skal vi nok komme tilbage i toppe  Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38269: 18 Nov 2012, 09:49 »

Okay. Ja så er vi vel meget enige i bund og grund. Men når du skirver sådan herså får du det altså til at lyde som om at en ny træner er nøglen, og hvis vi får klaret det skal vi nok komme tilbage i toppe  Peace

Ja, det har du nok ret i. Men i sidste ende var vi nok enige   Peace

Lålålålålååååå

verdenskrig
Manager

« Svar #38270: 18 Nov 2012, 10:30 »

Hvem skal på stadion i dag Smiley ?

Jeg skal Wink Cool Djævel !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38271: 18 Nov 2012, 10:41 »

Det skal jeg, det bliver en gyser!

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38272: 18 Nov 2012, 10:44 »

www.youtube.com/v/OVdbrBJ1z4k&feature=related
KOM SÅ DRENGE! 3 POINTS I DAG!!

Lålålålålååååå

blomvikings
Manager

« Svar #38273: 18 Nov 2012, 10:50 »

Det skal jeg da, som altid Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #38274: 18 Nov 2012, 13:02 »

Man har ikke ret til at kalde sig Brøndbyfan hvis ikke man kommer på stadion, især i dag.

Det er, sammen med kampen i søndags, som var den fedeste udebanetur nogensinde i hvert fald med Alpha/Slænget, den vigtigste kamp i klubbens historie i mange år. Alle mand på stadion, 100% volume igennem både opvarmning og kamp. Ses i Hytten fra kl. 14:30, hvis nogen af jer kommer derud...
« Seneste Redigering: 18 Nov 2012, 13:05 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #38275: 18 Nov 2012, 16:30 »

Synes dagens opstilling ser rigtig spændende ud! Glæder mig til makkerskabet mellem Maki og Quincy.
Men fordi at jeg ikke valgte at bruge gårsdagen på at lave lektier, står jeg pludselig med et hav af slagsen, og kan derfor ikke være på stadion i en kamp der helt sikkert bliver altafgørende for sæsonen. Hvis vi ikke tager alle tre point i dag, har jeg svært ved at se os holde fast i 10./9. pladsen.

Der SKAL tre point på kontoen i dag! - Håber i kan høre mig jubel helt til stadion Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #38276: 18 Nov 2012, 16:42 »

Man har ikke ret til at kalde sig Brøndbyfan hvis ikke man kommer på stadion, især i dag.

Jeg elsker når andre skal påpege, hvornår man er fan og hvornår man ikke er.

Det er så ægte!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38277: 18 Nov 2012, 17:23 »

Jeg er så fake...

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38278: 18 Nov 2012, 20:11 »

Uafgjort i dag er...bedre end et nederlag. Men i dag skulle vi meget gerne have haft en sejr. Både pointmæssigt og mentalt.  Skuffet

Vi gjorde rigtigt mange ting godt i dag. ESBJERG HAR KRAFTEDME IKKE HVAD DER MINDER OM EN CHANCE. Hvordan fanden kan de få point i dag?  ticked off Det er satme for ulækkert... Vi styrer alt og vinder samtlige nærkampe og andenbolde. Vi viser at denne her kamp var vigtigt at vinde, men alligevel giver vi dem uafgjort. Det er bare for dumt  ticked off

Jeg forstår simpelthen ikke hvad Auri laver. Når han ser en spiller spille som en pose lort, så hiv ham dog ud mand. Han skifter jo ingenting, selvom alle kan se at vi har brug for nye kræfter. Hvordan helvede kan det være at vi skal ind og spille småt, når vi har et ordentligt brød gående rundt inde i boksen? Så få den dog for helvede ud på kanten og slå nogle indlæg.  ticked off Jeg fatter det ikke og lærer aldrig at forstå Auris fuldkommen random tankegang
k
Romme han kan fandme da ikke tæmme en bold. Han jokker rundt i lortet, og rammer ikke en skid i dag. UD, UD, UD!!! Fissen ramte heller ikke noget, men lagde en fin vilje for.

Positivt er bestemt at Frederik Holst virker som en permanent løsning frem for Randru(håber aldrig jeg ser ham igen). Han vinder alle nærkampe og kommer fint med frem. Ud over det kan han tæmme en bold. Han må sgu få en thumbs up  Thumbs Up Simon kan man jo ikke andet end at elske ham når han scorer både mål og point til os i dag.  Kys Fedt nok at han nåede at score før de havde tændt uret  Grin Nogen der ved hvem de egentlig jumpede ved 2-1 målet. For det har ikke været for hyggeligt at få 102 kg, sveddryppende Simon Makienok ned over sig  Grin

Brøndby til jeg dør!!
« Seneste Redigering: 18 Nov 2012, 20:15 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38279: 18 Nov 2012, 20:23 »

En udskiftning? Come on Auri!

Mcgrath gjorde det faktisk rigtig godt, hvis han havde fået flere minutter havde han puttet en ind.

#Makienok på landsholdet

Sider: 1 ... 2550 2551 [2552] 2553 2554 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010