home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2545 2546 [2547] 2548 2549 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956855 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38190: 10 Nov 2012, 22:30 »

Nu har Antipas godt nok karantæne i morgen( ØV ), men udover det synes jeg vi skal stille med samme hold som sidst.

Vores spil fungerede bedre end længe i midtugens kamp, og efter en solid 3-0 sejr og gode præstationer hele vejen rundt fortjener alle genvalg. I front synes jeg Brent fortjener chancen ovenpå sit gode mål, men omvendt tror jeg Oke vil kunne tilpasse sig samme rolle som Antipas gjorde. Den er svær.
Synes dog kampen viste at Makienok som type ikke er anvendelig som det ser ud nu. Han er dog en god joker, og en angriber med et potientiale.

En ting er sikkert og det er at Holst skal spille frem for Randrup. Alt andet ville simpelthen ikke være fair overfor Holst, som jeg ser det. Han leverede virkelig varen mod Silkeborg, og det kan man ikke påstå Randrup har gjort længe.

Personligt tror jeg på de tre point. Utroligt hvor optimistisk man kan blive af en sejr Opstemt

TheX er gay

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #38191: 10 Nov 2012, 22:32 »

Jeg kan godt læse hvad du skriver nederst crazy

I øvrigt vinder i ikke.
Keld har en plan, og den er genial.

Anfield Road
Manager

« Svar #38192: 10 Nov 2012, 22:35 »

Nu har Antipas godt nok karantæne i morgen( ØV ), men udover det synes jeg vi skal stille med samme hold som sidst.

Vores spil fungerede bedre end længe i midtugens kamp, og efter en solid 3-0 sejr og gode præstationer hele vejen rundt fortjener alle genvalg. I front synes jeg Brent fortjener chancen ovenpå sit gode mål, men omvendt tror jeg Oke vil kunne tilpasse sig samme rolle som Antipas gjorde. Den er svær.
Synes dog kampen viste at Makienok som type ikke er anvendelig som det ser ud nu. Han er dog en god joker, og en angriber med et potientiale.

En ting er sikkert og det er at Holst skal spille frem for Randrup. Alt andet ville simpelthen ikke være fair overfor Holst, som jeg ser det. Han leverede virkelig varen mod Silkeborg, og det kan man ikke påstå Randrup har gjort længe.

Personligt tror jeg på de tre point. Utroligt hvor optimistisk man kan blive af en sejr Opstemt

TheX er gay

er du klar over at man ganske tydeligt ser hvad der står til sidst?  Hævet Øjenbryn Men du har så evigt ret...

Men ja jeg er enig. Vi får vores første sejr i et par måneder, og så skal de selvfølgelig spille igen. Alt andet er idioti på allerhøjeste Auri-plan. Makienok er en man smider ind til sidst hvis vi skal bruge et mål, men ellers er han helt ubrugelig. Hans teknik rækker ikke til 2.Division Øst. Oke skal ikke spille på kanten, og Randrup skal ikke spille back. Hvis det holder stik er jeg glad  Smiley Så længe Gehrt spiller....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #38193: 10 Nov 2012, 22:36 »

Jeg kan godt læse hvad du skriver nederst crazy

I øvrigt vinder i ikke.
Keld har en plan, og den er genial.

Mere genial end den i Onsdags?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #38194: 10 Nov 2012, 22:42 »

Så 10 mand og uden en angriber? Well, så har Silke måske også en chance for at være med i kampen.

Jeg så gerne Makienok på toppen, nu hvor Antipas er ude. Jeg efterlyste ham også i pausen i midtugen, for Antipas trak ud for at slå indlæg, men der var ingen i feltet. Det ændrede sig efter pausen, hvor der kom flere indlæg fra de øvrige spillere, hvorfor han imo vil være at foretrække fremfor Brent eller Oke.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #38195: 10 Nov 2012, 22:46 »

Mere genial end den i Onsdags?

Jaja.
Vi tabte med vilje i onsdags for at narre fjenden. Nu tror i det bliver en walk in the park. Men i bliver overrasket gør i. Vi er klar. Hold kæft vi er klar.

Så 10 mand og uden en angriber? Well, så har Silke måske også en chance for at være med i kampen.

Vent nu med at spille smart til efter kampen skatter.

Zone 43
Manager

« Svar #38196: 10 Nov 2012, 22:51 »

Never!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #38197: 10 Nov 2012, 22:53 »

Jaja.
Vi tabte med vilje i onsdags for at narre fjenden. Nu tror i det bliver en walk in the park. Men i bliver overrasket gør i. Vi er klar. Hold kæft vi er klar.

Jamen så glæder jeg mig da til at se den plan. Siden hvornår har Keld nogensinde lavet noget som helst der minder om genialt? I har statistikken i mod jer.  Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #38198: 10 Nov 2012, 22:54 »

Jamen så glæder jeg mig da til at se den plan. Siden hvornår har Keld nogensinde lavet noget som helst der minder om genialt? I har statistikken i mod jer.  Wink

Pjat med den statistik.
Keld har intet genialt lavet. Men en gang skal jo være den første.

Anfield Road
Manager

« Svar #38199: 10 Nov 2012, 22:55 »

Pjat med den statistik.
Keld har intet genialt lavet. Men en gang skal jo være den første.

Næppe. det er jo trods alt Keld vi taler om...

Ariana Grande
Manager

« Svar #38200: 10 Nov 2012, 22:58 »

Det værste er jo næsten at vi ikke fyrer Keld, hvis vi taber fordi Kent Madsen er en stor fed nar.

Hvis vi da så bare gjorde det ville jeg næsten hellere have vi taber i morgen. Men det gør vi ikke. Keld sidder minimum til vinterpausen uanset hvor håbløst det ser ud.

Noget andet der er slemt er at vi måske bliver nødt til at skille os af med Pourié. Marvin har udtalt at han føler han løb og løber men at der intet kommer til ham. Og jeg er enig. Manden er for god til holdet. Problemet er vi ikke rigtigt kan få noget for ham til vinter. Manden er stadig glad i klubben, men det kan sgu hurtigt ændre sig.

Anfield Road
Manager

« Svar #38201: 10 Nov 2012, 23:00 »

Det værste er jo næsten at vi ikke fyrer Keld, hvis vi taber fordi Kent Madsen er en stor fed nar.

Hvis vi da så bare gjorde det ville jeg næsten hellere have vi taber i morgen. Men det gør vi ikke. Keld sidder minimum til vinterpausen uanset hvor håbløst det ser ud.

Noget andet der er slemt er at vi måske bliver nødt til at skille os af med Pourié. Marvin har udtalt at han føler han løb og løber men at der intet kommer til ham. Og jeg er enig. Manden er for god til holdet. Problemet er vi ikke rigtigt kan få noget for ham til vinter. Manden er stadig glad i klubben, men det kan sgu hurtigt ændre sig.

Såså. Smut du bare ind i din egen lille Silkeborg tråd og lal med dig selv  Kys

Ariana Grande
Manager

« Svar #38202: 10 Nov 2012, 23:00 »

Der sker jo intet i den tråd Grin

Zone 43
Manager

« Svar #38203: 11 Nov 2012, 16:43 »

Tørnes; Holst, Stenderup, Goodson, Albrechtsen; Mike, Jan K, Thygesen; Stryger, Oke, Gehrt.

Jeg glæder mig til at se hvordan Oke klarer sig oppe foran i dag, for det har været et pose blandede bolsjer fra hans side i denne sæson. Forhåbenlig har han sat støvlerne ordenligt på i dag, når han skal afslutte, ellers passer han fint typemæssigt med Antipas, som så pisse lækker ud i onsdag.

3 point!

- Daniel Agger.

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #38204: 11 Nov 2012, 16:56 »

Oke har været meget svingende! Han har en god fysik, og til tider også god teknik, men jeg har aldrig set ham ramme bolden på midten! Det bliver altid sådan nogle skud hvor han rammer den halvt med hælen, og så er det endda ydersiden af bolden.  Grin

FC BLOD PÅ TRØJEN

Sider: 1 ... 2545 2546 [2547] 2548 2549 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010