home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2537 2538 [2539] 2540 2541 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956972 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38070: 28 Okt 2012, 23:13 »

Vi har naturligvis også det koncept at vores anfører konsekvent skal være piv ringe.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38071: 28 Okt 2012, 23:15 »

Jeg har faktisk også lige en anden ting.

En fra min klasses storebror var indtil for to år siden et stort talent hos FCK, og selvom han nu er klubløs var han blandt andet med 1.holdet i Østrig. Det betyder at han bla. har spillet sammen med Franck Semou og flere af spillerne. Han snakker stadig lidt med Semou, og han fik så at vide at flere spillere af og til kommer med inputs omkring hvad de skal gøre taktisk og andre ting. f. eks kom Romme med forslag om at man skulle prøve en 4-3-3 ala landsholdet. Men nej. tilsyneladende bliver samtlige forslag fejet af bordet lige så snart de lander. Jeg synes alene at det faktum at spillerne føler sig nødsaget til at komme med inputs er rystende, men det er da også idioti at det ikke bliver taget op. Auri må da kunne se at det nuværende koncept(har vi overhovedet et?) ikke virker.

Kunne være vi skulle fyre Auri og bare lade være med at ansætte nogen. Sidste vinter skulle anføreren sætte holdet, og så vidt jeg husker vandt vi den kamp  Grin

Nu studerer jeg idræt og at spillerne kommer med forslag og lignende, er der sådan set intet i vejen med ud fra et idrætsfagligt synspunkt. Det lyder som om de har teamudviklingsmøder, hvilket er ret nyt i fodbold, så at have den tilgang i en sport så dybt forankret i traditioner er tegn på et ønske om udvikling.
Hvis alt så kommer til at blive skudt ned på møderene, så er det naturligvis et problem, da de så ikke rigtig benytter sig af fordelene ved sådanne møder.

Kunne også godt tænke mig et tydeligere koncept fra hans side, for jeg ser en anderledes tilgang end den der var i de første kampe efter vinterpausen. Backs står ikke lige så højt og selvom jeg synes at Stryger gør det godt på venstre back, så kan vi ikke gøre Makienok farlig fra den side, da Antipas trækker ind og JSL skal slå indlæg med hvad der er hans kolde venstreben. Savner rent faktisk Norouzi derude, da han ville kunne bidrage med bedre indlæg og så skal man ikke bare lukke højre side ned, for at bringe Simon "Manycock" ud af spillet.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38072: 28 Okt 2012, 23:16 »

Hej Anfield vi har da et koncept, vi bibeholder fra kamp til kamp! Mike tager alle dødbolde, så kom ikke og sig vi ikke har et koncept.

Jan K. tog et frispark lige over midten i venstre side før han blev taget ud, så selv det har vi mistet. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38073: 29 Okt 2012, 08:21 »

Hej Anfield vi har da et koncept, vi bibeholder fra kamp til kamp! Mike tager alle dødbolde, så kom ikke og sig vi ikke har et koncept.

Vi er fucked når Mike smutter til Nytår.

Jan K? Så kan han tage dem indtil sommer, da han smutter der. Hvem så? Vi er færdige. Døde. Borte!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38074: 30 Okt 2012, 08:15 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1854585.ece

Jeg forstår godt at man gør det, men for satan hvor jeg hader den her slags aftaler.

Overvej, hvis vi får en ordentlig træner, Simon går målamok, katjing! 15-20 millioner salg.

Sørgelig udvikling i klubben. Ny ledelse på alle fronter, please. Ud med Bjur, bestyrelsen og adm.direktør. Ophæv de satans aktieklasser. Så kommer resten af sig selv... vel! Tunge

edit: selvfølgeig, kan EB jo tage fejl! Men med de ting der sker derude, så kunne Makienok-scenariet godt stemme.

edit2: venter bare på at det afsløres at Antipas ejes af Anders Bjerregaard.

edit3: Bjur har tidligere udtalt at der hentes 2-3 spillere til vinter og endnu flere hvis vi ligger nr. 12. Bliver disse amatør eller hvor finder man pengene? Sælg Rommedahl og Goodson for +10 millioner til Anders?
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 08:25 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #38075: 30 Okt 2012, 09:03 »

Hvor er det dog et uambitiøst forsøg på at skrabe nogle penge i kassen. Synes virkelig det viser hvilken presset situation vi står i rent økonomisk, da videresalg er noget af det klubben har tjent aller bedst på, gennem lang tid.

Selvom nogle millioner kunne lune på givne tidspunkt, så håber jeg altså ikke at der ligger noget i det rygte.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38076: 30 Okt 2012, 09:16 »

alternativet har vel formentligt været betalingsstandsning i morgen...

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38077: 30 Okt 2012, 12:14 »

alternativet har vel formentligt været betalingsstandsning i morgen...

Tænkte jeg også.

Ellers er det for at få lukket hullet til Madsen, Ericsson og Rasmussen, så vi kan få den feriepenge sag ud af verdenen.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38078: 30 Okt 2012, 12:36 »

Først og fremmest tror jeg simpelthen ikke på det her. Bjerregaard ville ALDRIG tillade sådan en slags aftale. Dernæst bliver Brøndby efterhånden bare nødt til at indse, at de bliver nødt til at modtage enhver hjælpende hånd, de kan få. Goddag til Frank Buch og 150 mio. kroner, og goddag til en ændret aktiekommission.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

patrick J
Manager

« Svar #38079: 30 Okt 2012, 12:43 »

Brækker mig snart... Få nu Buch og co ind.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38080: 30 Okt 2012, 13:05 »

selv hvis man vil ha dem ind så er det først muligt i det nye år. det tager tid at lave en emission

Zone 43
Manager

« Svar #38081: 30 Okt 2012, 14:30 »

http://www.onside.dk/superligaen/brondby-top-afviser-okonomisk-hjaelp
Well then.. Rullende Øjne

Helt, helt enig med Meulensteen. Og det kan kun gå for langt langsomt med den emission. Lån evt. lidt i Nordea til handler i januar, inden emissionen vil være på plads efter januar måned. Med mindre at den, og jeg citerer Bjerregaard, 'økonomiske doping' alligevel er vejen frem?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Swizz CataR
Manager

« Svar #38082: 30 Okt 2012, 15:27 »

Er den artikel ikke fra tilbage i juni?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Zone 43
Manager

« Svar #38083: 30 Okt 2012, 15:40 »

Jo, sidste år endda. Men situationen er stort set den samme, hvor man dengang afviste en sådan hjælp.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38084: 30 Okt 2012, 15:44 »

den gang havde vi råd til at sige nej. det har vi ikke mere. og nordea vil da ikke låne os så meget som en krone

Sider: 1 ... 2537 2538 [2539] 2540 2541 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010