home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2533 2534 [2535] 2536 2537 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957087 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38010: 22 Okt 2012, 21:43 »

http://onside.dk/superliga/bjur-mange-vinterindkoeb-hvis-vi-ligger-sidst 

Så sker der noget derude  Thumbs Up Men øhhh, hvad med at starte med at forlænge med Mike Jensen?  Huh

Nu er det bestemt ikke for at være nedladende, men hvordan får i pludselig råd til det?

Jeres økonomi er jo ikke den bedste, og til tider kæmper klubben åbenbart med at få råd til lønningerne.
Så må jeg indrømme at jeg har lidt svært ved at se hvordan i så pludselig har råd til at købe stort ind.

Kommer der en pludselig penge indsprøjting eller vad sker der?
FBA og hans mission vil jo først være udført efter januar vinduet er lukket så pengene skal jo komme andet steds fra  Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #38011: 22 Okt 2012, 21:43 »

Der tager du så fejl.

Sikker?  Hævet Øjenbryn  Dine kommentarer taget i betragtning; Don´t think so  Kys

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #38012: 22 Okt 2012, 21:44 »

Det tror jeg også han fortrød Smiley

Det var så fedt. Og især fordi hans mor stod lige ved siden af ham Grin

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38013: 22 Okt 2012, 21:45 »

Så sker der noget derude  Thumbs Up Men øhhh, hvad med at starte med at forlænge med Mike Jensen?  Huh

Hvorfor forlænge med en mand hvis han ikke indgår i strategien? eller hvis han forlanger kassen? Lidenskaben er der, men ikke niveauet.

btw ... team VK'! Hey

@jkj
Eksterne investorer som med Antipas eftersigende skulle være købt på.
Ellers har Bjur et budget til rådighed.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #38014: 22 Okt 2012, 21:45 »

Der tager du så fejl.

.... gab

Anfield Road
Manager

« Svar #38015: 22 Okt 2012, 21:46 »

Nu er det bestemt ikke for at være nedladende, men hvordan får i pludselig råd til det?

Jeres økonomi er jo ikke den bedste, og til tider kæmper klubben åbenbart med at få råd til lønningerne.
Så må jeg indrømme at jeg har lidt svært ved at se hvordan i så pludselig har råd til at købe stort ind.

Kommer der en pludselig penge indsprøjting eller vad sker der?
FBA og hans mission vil jo først være udført efter januar vinduet er lukket så pengene skal jo komme andet steds fra  Peace

Forstår jeg faktisk heller ikke, men det er vel ikke utænkeligt at det er en satsning. Enten rykker vi ned og går konkurs, eller også bliver vi oppe og må "nøjes" med en risiko  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #38016: 22 Okt 2012, 21:47 »

.... gab

Hvor mange Brøndby fans skal der til at skifte en pærer?

Det er fuldstændig ligegyldigt - De ser alligvel aldrig lyset!

Anfield Road
Manager

« Svar #38017: 22 Okt 2012, 21:47 »

Hvorfor forlænge med en mand hvis han ikke indgår i strategien? eller hvis han forlanger kassen? Lidenskaben er der, men ikke niveauet.

btw ... team VK'! Hey

@jkj
Eksterne investorer som med Antipas eftersigende skulle være købt på.
Ellers har Bjur et budget til rådighed.

Manden har ikke Niveauet?  Shockeret Han er den eneste der rent faktisk har niveauet og som vil give sin højre arm for et mesterskab. Ham skal vi i den grad have forlænget med og det skulle gerne ske RIGTIGT hurtig  Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #38018: 22 Okt 2012, 21:48 »

Har dine venner i 5. lært dig den?  Grin  Kys

verdenskrig
Manager

« Svar #38019: 22 Okt 2012, 21:48 »

Sker der for de to der åbnede altanen og gav fingeren til os.

Det var da et rent mirakel af vinduet i deres lejlighed ikke gik i tu med alle de øl der blev smidt på Shockeret

I øvrigt var det fedt da vi forrest i marchen efter en del vanskeligheder, endelig fattede at gå i takt og holde banneret strakt. Det føltes bare så pisse godt, og jeg elsker at gå march for man føler sig virkelig som en stor familie der går gennem byen hvor alle ser måbnede og imponeret til Opstemt.. Elsker vestegnen <3

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #38020: 22 Okt 2012, 21:49 »

Den er spritny !! Fedt skrevet !!

blomvikings
Manager

« Svar #38021: 22 Okt 2012, 21:49 »

Har dine venner i 5. lært dig den?  Grin  Kys

5?? Så må det være fra nettet.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38022: 22 Okt 2012, 21:52 »

Manden har ikke Niveauet?  Shockeret Han er den eneste der rent faktisk har niveauet og som vil give sin højre arm for et mesterskab. Ham skal vi i den grad have forlænget med og det skulle gerne ske RIGTIGT hurtig  Opstemt

Mike Jensen blomstrede for 2-3 år siden. Men er slet ikke boksen værd.
Man vinder ikke mesterskab på vilje og fight.
Nu er vi ikke mesterskabsaspirant er, men vi skal have spillere som et fremtidigt BIF, skal vi have spillere i øverste klasse.
Her er MJ ikke. Ej heller i 2. lag.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #38023: 22 Okt 2012, 21:53 »

Hannes tilbage! Og klon ham gerne, så vi kan få en hel hær, så skal bare i løjer. Cool

@ptrN: Sammenligner du også folk der slår ihjel, med folk der cykler uden cykellygter i vinter halvåret? Meget mærkelig sammenligning tbh.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Legenden
Manager

« Svar #38024: 22 Okt 2012, 21:58 »

Det var da et rent mirakel af vinduet i deres lejlighed ikke gik i tu med alle de øl der blev smidt på Shockeret

I øvrigt var det fedt da vi forrest i marchen efter en del vanskeligheder, endelig fattede at gå i takt og holde banneret strakt. Det føltes bare så pisse godt, og jeg elsker at gå march for man føler sig virkelig som en stor familie der går gennem byen hvor alle ser måbnede og imponeret til Opstemt.. Elsker vestegnen <3

Kunne du holde dig bag banneret?  crazy

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 2533 2534 [2535] 2536 2537 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010