home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2531 2532 [2533] 2534 2535 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957150 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37980: 22 Okt 2012, 00:38 »

Det laver jo ikke om på at det er hærværk at forsøge at rive det ned eller ødelægge det.

Har du nok ret i. Men det er vel også forbudt når du dag ud og dag ind snyder den offentlige transport ved aldrig at købe billet? Men du gør det alligevel, og det samme gør vi. Regler er til for at blive brudt !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #37981: 22 Okt 2012, 00:40 »

Har du nok ret i. Men det er vel også forbudt når du dag ud og dag ind snyder den offentlige transport ved aldrig at købe billet? Men du gør det alligevel, og det samme gør vi. Regler er til for at blive brudt !

Point taken.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37982: 22 Okt 2012, 08:57 »

Nå... jeg har sgu sovet godt, for hvor var jeg dog træt! Smiley

Det var det mest positive.

OK: Spillet, fornuftige udskiftninger (savnede dog Oke til fordel for Makienok* (eller anden) i de sidste 10 min) og vi kunne ligeså godt ku' ha' fået nogle point med.

*Makienok gjorde det han kunne komme til. Fik aldrig serveret den så han kan blive målfarlig, men jeg synes faktisk at han lagde den godt af til de øvrige spillere. At de ikke kunne sætte ham op er jo så bare øv. Manden har jo ingen teknik og kan ikke skabe noget selv - men det ved man jo, så man kan ikke klandre ham der.

Stenderup bør placeres på bænken i næste gang. Puha... Det var ellers så lovende med ham for nogen år siden Skuffet

Turbo Bent bør fyres og Ebbe Sand hyres. Spillerne kan jo ikke give bolden det punch der skal til for at passere Wiland. Hvorfor de bløde skud?! Dårlig angrebstræner - ny ind!

Sidst og ikke mindst - fantastisk kulisse. Både blandt FCK og BIF-fans. Nedre C var dog død hurtig - som forventet.

Godt derby, hvor jeg synes vi fortjener point.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #37983: 22 Okt 2012, 14:09 »

Det kunne vi naturligvis ikke vente på, med det resultat at noget der ligner 1000 mennesker nok pressede sig ind på få min. Fedt fedt fedt.. 

Til gengæld måtte vi andre vente på noget der føltes som 1½ år og en sommer, på at de gad åbne indgangen igen, hvorefter de kun lukkede 2-3 mand ind af gangen. At jeg nåede ind til kampstart, er nok det største mirakel der er sket i sæsonen til dato. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #37984: 22 Okt 2012, 14:14 »

Hvis i kommer ind til kampstart alligevel, hvad fanden er problemet så?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #37985: 22 Okt 2012, 14:16 »

Godt derby, hvor jeg synes vi fortjener point.

I skaber ikke en eneste chance i feltet, så kan det være nok så fint at i har bolden meget og har et par langskud.

Begge hold var rimelig dårlige, men man kan ikke pille ved Københavns sejr på nogen måde. Når København kom frem til chancer, var de større.

Hvis i kommer ind til kampstart alligevel, hvad fanden er problemet så?

Til et derby skal man jo ikke bare ind til kampstart, man skal også gerne være der med massiv opbakning allerede før spillerne kommer ud til opvarmning. Det siger jo egentlig sig selv.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2012, 14:18 af Ghertesteas » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37986: 22 Okt 2012, 15:00 »

I skaber ikke en eneste chance i feltet, så kan det være nok så fint at i har bolden meget og har et par langskud.

Begge hold var rimelig dårlige, men man kan ikke pille ved Københavns sejr på nogen måde. Når København kom frem til chancer, var de større.

Til et derby skal man jo ikke bare ind til kampstart, man skal også gerne være der med massiv opbakning allerede før spillerne kommer ud til opvarmning. Det siger jo egentlig sig selv.
Du har ret i det hele, Ghert.

Rent taktisk og organisatorisk er vi også lysår foran i går. Vores sejr var intet mindre end fortjent, omend vi ikke spiller fantastisk.

Tak for kampen!

Ariana Grande
Manager

« Svar #37987: 22 Okt 2012, 15:01 »

Nå.
Det er nok fordi jeg kommer fra Silkeborg så crazy

Der er ikke meget ved at komme tidligere end 5 minutter før kick off Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #37988: 22 Okt 2012, 16:05 »

Åh hvor får jeg mindre og mindre respekt for dig, for hver gang du udtaler dig i forbindelse med Brøndby. Regler er fanme da ikke til for at klovne som dig skal bryde dem.

welbz is dat guy

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37989: 22 Okt 2012, 16:39 »

Åh hvor får jeg mindre og mindre respekt for dig, for hver gang du udtaler dig i forbindelse med Brøndby. Regler er fanme da ikke til for at klovne som dig skal bryde dem.
VK er hooligan jo.. Han skal bryde reglerne ;-)

Men jeg synes det er hovedløst at smadre nettet, hvad skal det gøre godt for? Der er en grund til det er der - intet net viste også at en dum mand ikke kunne holde sig fra at løbe ind.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #37990: 22 Okt 2012, 17:44 »

VK er hooligan jo.. Han skal bryde reglerne ;-)

Men jeg synes det er hovedløst at smadre nettet, hvad skal det gøre godt for? Der er en grund til det er der - intet net viste også at en dum mand ikke kunne holde sig fra at løbe ind.

Vi stod og hyggede os med det, for gang på gang faldt tosserne over hinanden, sæderne og ikke mindst når de ikke kunne holde den længere... men hvad siger man ... små hjerne, små fornøjelser... Så må i selv bestemme om det var os eller dem der hev i nettet, som har de små hjerner...

De tabte til et fucking net..... Men okay, det var det eneste net de eller deres spillere kunne få til at blafre. Men fed stemning de skabte og sammen med vores egne drenge i den anden ende skabte de en fed atmosfære... fedt med romerlysene! Hvis så bare ikke der var et par enkelte tosser, som havde smidt dem på banen efterfølgende havde det stunt været gennemført... selvom det er ulovligt med pyro, kan man jo ikke fornægte at det ser fedt ud! Men hvis de bare kunne lade være med at bryde de alvorlige grænser!

Men tak for en god kamp på tribunen skal i have ! Det på banen kunne slet ikke måle sig for nogle af holdene...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager

« Svar #37991: 22 Okt 2012, 17:51 »

Åh hvor får jeg mindre og mindre respekt for dig hver gang, du skriver endnu et indlæg uden smiley, eller bare skyggen af humør. Og hver gang du hakker på alt og alle som du mener kommer med "dumsmarte kommentarer".

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #37992: 22 Okt 2012, 17:57 »

På vej hjem fra parken stod jeg af på vesterport station så var sektion 12 igang med at fjerne klistermærker. Tænkte bare god fornøjelse. Fed stemning til og under kampen.
Sker der for de to der åbnede altanen og gav fingeren til os.

Vi skal alle være her.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #37993: 22 Okt 2012, 17:58 »

Jeg synes det er okay at kaste mønter på FCK-spillere. Og synes også ptrN er sur hele tiden, heh.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37994: 22 Okt 2012, 18:16 »

Så er videoen landet med Danmarks uden tvivl bedste fans!

http://www.youtube.com/v/VcAFcxD7x2c

Sider: 1 ... 2531 2532 [2533] 2534 2535 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010