home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2509 2510 [2511] 2512 2513 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5169923 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37650: 16 Sep 2012, 21:33 »

X har ingenting at gøre herinde. Han har sin helt egen tråd i Silkeborg-tråden.

Tror nu han mente på hele forumet  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37651: 16 Sep 2012, 21:40 »

Der burde han såmænd også bannes fra Tunge

Anfield Road
Manager

« Svar #37652: 16 Sep 2012, 21:45 »

Der burde han såmænd også bannes fra Tunge
Helt enig  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #37653: 16 Sep 2012, 21:49 »

Skræmmende at se onside idag, hvor priserne for nogle af de mest uduelige spillere kom frem.... det viser bare hvor latterlig en klub som Brøndby har været kørt og det viser hvad der sker når en fantast som KASI slippes løs...

Men i det er Ledelsens skyld at klubben har fået lov at sejle - i den kommende uge venter der hårdt arbejde for at rede Brøndby - spørgsmålene vil være:

Kan Brønby betale spillerne deres løn?
Kan Brøndby betale kreditorer?
Kan Brøndby betalede alle afdrag på Stadion?

Er A Aktionærerne parate til at ændre adfærd og falde Per B i ryggen ?

Er der reelt en interesseret investor som har finansieringen på plads ?

Kampen idag viser hvor vi skal hente spillere og den viser også vores taktiske evner Forlegen og det er fandme ikke en ros.

Vi skulle bruge 3 point idag - vi er foran 2-0 - Horsens er ikke et klasse mandskab... men ak ak 1 fucking point... sådan er det at være bundhold.... men det kender AS jo til fra tiden i Køge.

YNWA

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37654: 16 Sep 2012, 21:50 »

Jeg tror vi har lagt os ud med de store drenge nu, Anfield... Desuden også meget off topic.

bøvle
Manager

« Svar #37655: 16 Sep 2012, 21:53 »

Så lige NFL, men ku godt tænke mig at høre priser og spillere.

Hvem, og hvilke beløb ?? Smiley

N17
Manager

« Svar #37656: 16 Sep 2012, 21:53 »

Skræmmende at se onside idag, hvor priserne for nogle af de mest uduelige spillere kom frem.... det viser bare hvor latterlig en klub som Brøndby har været kørt og det viser hvad der sker når en fantast som KASI slippes løs...

Men i det er Ledelsens skyld at klubben har fået lov at sejle - i den kommende uge venter der hårdt arbejde for at rede Brøndby - spørgsmålene vil være:

Kan Brønby betale spillerne deres løn?
Kan Brøndby betale kreditorer?
Kan Brøndby betalede alle afdrag på Stadion?

Er A Aktionærerne parate til at ændre adfærd og falde Per B i ryggen ?

Er der reelt en interesseret investor som har finansieringen på plads ?

Så ikke Onside. Kan du uddybe lidt?

Citat
Kampen idag viser hvor vi skal hente spillere og den viser også vores taktiske evner Forlegen og det er fandme ikke en ros.

Vi skulle bruge 3 point idag - vi er foran 2-0 - Horsens er ikke et klasse mandskab... men ak ak 1 fucking point... sådan er det at være bundhold.... men det kender AS jo til fra tiden i Køge.

Jeg tror primært det strander i, at spillerne ikke ved hvad de skal, når de kommer foran. Medmindre det er Auris taktik, at de skal stille sig tilbage allesammen.

Tror også, at vi er bundet af, at vores spillere er fuldstændig uden selvtillid og leder. Mener faktisk, at de fleste af vores spillere er okay spillere, men de viser det bestemt ikke!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #37657: 16 Sep 2012, 22:01 »

Tror også, at vi er bundet af, at vores spillere er fuldstændig uden selvtillid og leder.

Selvtillid tror jeg der har været lidt af, idet vi før i dagens kamp ikke havde tabt de fire foregående. Ikke meget, men lidt. At vi mangler leder-typer er jeg helt enig i, og det skal der ledes efter til de kommende transfervinduer. Og mon ikke at Albrechtsen smider Randrup ud på bænken, når han holder til 90 min.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #37658: 16 Sep 2012, 22:23 »

verdenskrig
Manager

« Svar #37659: 16 Sep 2012, 22:24 »

FUUUUUUUUUUUUUUUUUC K MIT LIV ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off

Nu kan det sgu saftsusme være nok.. Hvad i hede hulen helvede er det der foregår? Har vi lige smidt en 2-0 føring hjemme mod horsens? Hold nu kæft en skandale..

Jeg fucking hader det her hold.. Auri så skrid dog til østeuropa og bliv bartender. Du fatter jo ingenting. Vi er på hjemmebane, det er os som skal styre spillet? I stedet stiller du os midt ned på egen banehalvdel og så kan vi ellers se Horsens trille den rundt efter behag. Hvad fanden sker der? Jeg stod de sidste 16 min og råbte " PREEEES DEM" konstant, fordi vores spillere bare løber rundt som hovedløse høns i Horsens kombinationerne.. SÅ STÅ DOG SAMMEN OG PRES SOM EN ENHED! Når bolden er blevet spillet forbi en 25 gange, så går man kraftdeme ikke efter bolden ved nr.26. Så går man konsekvent efter knæene på modstanderen og sætter sig i respekt!!!!!!!!!!  ticked off ..

Hvor fanden er viljen, vreden, attituden? Vi er på hjemmebane og de andre dominerer, uden vi har NOGEN lyst til at ændre på det. Du er og bliver en amatør Auri. Og goodson.... Jeg er imponeret over dig. Jeg er imponeret over at du konsekvent kan koste to mål hver kamp..

I stedet for at cleare bolden op på 15 række skal du da spille en Horsens spiller fri. Og så står du og appelerer for offside? DET ER DIG SELV DER OPHÆVER DEN DIN FULDBLODSNARKOMAN!!!!!  ticked off

Gud fri mig vel hvor er i dog en hel samling amatøre.. Feriepenge siger i ? Start med at udfør jeres arbejde overbetalte lejesvende så kan vi snakke om det..

VI rykker ned i år !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37660: 16 Sep 2012, 22:36 »

FUUUUUUUUUUUUUUUUUC K MIT LIV ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off

Nu kan det sgu saftsusme være nok.. Hvad i hede hulen helvede er det der foregår? Har vi lige smidt en 2-0 føring hjemme mod horsens? Hold nu kæft en skandale..

Jeg fucking hader det her hold.. Auri så skrid dog til østeuropa og bliv bartender. Du fatter jo ingenting. Vi er på hjemmebane, det er os som skal styre spillet? I stedet stiller du os midt ned på egen banehalvdel og så kan vi ellers se Horsens trille den rundt efter behag. Hvad fanden sker der? Jeg stod de sidste 16 min og råbte " PREEEES DEM" konstant, fordi vores spillere bare løber rundt som hovedløse høns i Horsens kombinationerne.. SÅ STÅ DOG SAMMEN OG PRES SOM EN ENHED! Når bolden er blevet spillet forbi en 25 gange, så går man kraftdeme ikke efter bolden ved nr.26. Så går man konsekvent efter knæene på modstanderen og sætter sig i respekt!!!!!!!!!!  ticked off ..

Hvor fanden er viljen, vreden, attituden? Vi er på hjemmebane og de andre dominerer, uden vi har NOGEN lyst til at ændre på det. Du er og bliver en amatør Auri. Og goodson.... Jeg er imponeret over dig. Jeg er imponeret over at du konsekvent kan koste to mål hver kamp..

I stedet for at cleare bolden op på 15 række skal du da spille en Horsens spiller fri. Og så står du og appelerer for offside? DET ER DIG SELV DER OPHÆVER DEN DIN FULDBLODSNARKOMAN!!!!!  ticked off

Gud fri mig vel hvor er i dog en hel samling amatøre.. Feriepenge siger i ? Start med at udfør jeres arbejde overbetalte lejesvende så kan vi snakke om det..

VI rykker ned i år !
Hold nu kæft, hvor jeg dog elsker dig, ven. Wink

Jeg kan ikke lade være med at grine, men det ved du sikkert. Hvis jeg skal tage essensen i dit raseri-udbrud, så giver det jo ganske god mening. Jeg forstår dig til fulde. Som jeg har udtalt før, og som jeg naturligvis stadigvæk står ved i dag, så mener jeg ikke, at Auri er kompetent til en cheftræner-rolle. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvad han gør i det daglige trænerarbejde, men hans taktiske indsigt af fodboldspillet på dette plan, er simpelthen ikke godt nok i min optik. Dér hvor jeg så førhen har ment, at Auri kunne tilføre Brøndby I.F. noget, var på det mentale plan. Han har noget af den Brøndby-ånd, som man vist kalder det i folkemunde, men heller ikke her, har han vist sig, at være dygtig nok.

Nu kan man i klubben selvfølgelig bryste sig med at være ubesejret fire kampe i streg, hvilket naturligvis er en positiv udvikling, taget omstændighederne og situationen i betragtning. Men at smide en 2-0-føring med tilskuerne i ryggen, kan klubben umuligt stille sig tilfreds med.

Jeg mener helt afgjort, at man bør finde fyresedlen frem til Auri inde på direktionsgangen.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #37661: 16 Sep 2012, 22:39 »

VI rykker ned i år !

For satan .... jeg ligger flad af grin. hahahahahahaah  funny funny funny funny

EDIT: Du glemte at svine jeres stjerne. og landsholdsspiller, Dennis Rommedahl.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2012, 22:40 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #37662: 16 Sep 2012, 22:46 »

Hold nu kæft, hvor jeg dog elsker dig, ven. Wink

Jeg kan ikke lade være med at grine, men det ved du sikkert. Hvis jeg skal tage essensen i dit raseri-udbrud, så giver det jo ganske god mening. Jeg forstår dig til fulde. Som jeg har udtalt før, og som jeg naturligvis stadigvæk står ved i dag, så mener jeg ikke, at Auri er kompetent til en cheftræner-rolle. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvad han gør i det daglige trænerarbejde, men hans taktiske indsigt af fodboldspillet på dette plan, er simpelthen ikke godt nok i min optik. Dér hvor jeg så førhen har ment, at Auri kunne tilføre Brøndby I.F. noget, var på det mentale plan. Han har noget af den Brøndby-ånd, som man vist kalder det i folkemunde, men heller ikke her, har han vist sig, at være dygtig nok.

Nu kan man i klubben selvfølgelig bryste sig med at være ubesejret fire kampe i streg, hvilket naturligvis er en positiv udvikling, taget omstændighederne og situationen i betragtning. Men at smide en 2-0-føring med tilskuerne i ryggen, kan klubben umuligt stille sig tilfreds med.

Jeg mener helt afgjort, at man bør finde fyresedlen frem til Auri inde på direktionsgangen.

Kys

Problemet er netop at vi ikke er mentalt stærke.. INGEN af vores spillere har nossere nok til at klippe modstanderen midt over, til at presse op, til at løbe dybt, ja faktisk ikke nosser til at spille fodbold.. Det er mig en GÅDE hvordan vi laver to mål i dag, for vi evner jo ingenting..

For det første sætter Auri to højrebenede spillere over i venstre side. Hvor i alverden er logikken i det? Vi har en angriber der simpelthen ikke evner at tæmme en bold, at løbe, ja han evner sgu dårligt nok at tage et skridt uden at miste balancen, hvilket så giver os et straffe, så Makienoks mongolske motorik kan åbenbart bruges. Men hvis man har sådan et skur på midten ( Som så ikke kan heade Rullende Øjne ) hvorfor har man så ikke mindst en spiller i hver side som kan gå til baglinien? Det giver INGEN mening..

Ja det kan også godt være vi har et langsomt midterforsvar. Men hvorfor betyder det at vi skal stå nede i eget felt og se Horsens spille tiki taka fodbold foran os? Gå nu for helved op og læg pres på dem, luk dem, stres dem, gør dem nervøse, kom flyvendei tacklingerne. Kort sagt gør sådan at de aldrig får et roligt moment. Sker det så har deres spillere heller ikke tid til at se op..

Når en modstander får en bold i nærheden af midten må han ALDRIG få lov at modtage bolden uden at mærke en knopperne fra modstanderen på anklen !!

Auri raus !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37663: 16 Sep 2012, 22:52 »

VI rykker ned i år !

For det første vil jeg sige at jeg ser et frispark på Goodson ved 2-2 målet og at det er derfor han kommer til at ophæve offsiden. Og Goodson kostede ikke to mål. Var det ikke Randrup der lavede straffesparket? Men de er sku begge to de mest latterlige fodboldspillere jeg har set. De er de til dato største aber  jeg nogensinde har set i en forsvarskæde. Randrup har jeg efterhånden svinet en 3-4 gange i denne tråd og jeg er skam ikke bange for at gøre det igen, jeg har bare ikke tid nu. Goodson er jo helt væk. Utroligt at han kan lave de samme elementære fejl i samtlige kampe.  ticked off

Har ondt af jer der har betalt for at se de to spader i aktion.

verdenskrig
Manager

« Svar #37664: 16 Sep 2012, 23:00 »

Goodson kan bare gøre sit arbejde ordentligt, jeg ved ikke om der er frispark, synes det egentlig ikke. Men manden kan jo for pokker bare cleare den bold op i hovedet på pølsemanden. Hvorfor er det at han skal begynde at spille smart med 6 min til 90, og med en føring i ryggen.
Han er simpelthen så ubegribeligt ukoncentreret, og jeg synes det er så ynkeligt at han ligger og piver over et frispark, når han selv er sådan en nulbon af en forsvarsspiller.

Men ja Randrup er også bare det værste. Tror seriøst aldrig jeg har set en back i superligaen være så begrænset rent offensivt, det er jo ligefør at han får Søren Pedersen til at fremstå som Dani Alves når han krydser midten..

Flere gange stod jeg og RÅBTE mine lunger ud på at Randrup skulle komme med. I en situation får Rommedahl bolden omgivet af tre mand. Men muligheden for et overlap er der.. Og hva gør Randrup? Ja han står selvfølgelig og piller næse og plukker blomster mens man åbenlyst kan se ham tænke  "Ej nogle pæne sko Rommedahl har "
*Facepalm*

Cool

Sider: 1 ... 2509 2510 [2511] 2512 2513 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010