home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2452 2453 [2454] 2455 2456 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172498 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36795: 19 Jul 2012, 10:51 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1794293.ece

Hvis ovenstående passer, så er det fandeme for lækkert. Få nu lukket en god aftale.
Hvis der er flere om budet, så burde det kunne presse prisen op. Kasi niveau, nej - men Codan-niveau ville være fint fint Smiley
Men bare det at der kommer en og ligger lidt penge er da rart. Så skal PER bare sige, at nu er det tid til at gå af med Benny.

41,3 millioner til gode hos Kasi - hold nu kæft en lorte aftale han fik strikket sammen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #36796: 19 Jul 2012, 11:54 »

Ja, lad os så få lukket den aftale !!
Det med Per og Benny er ønsketænkning, det bliver formentlig først når de stiller træskoene....
Så skal vi bare vinde feriepengesagen Opstemt Så kører det sgu!

verdenskrig
Manager

« Svar #36797: 19 Jul 2012, 12:33 »

Kunne godt tyde på at guldet alligevel ender på vestegnen i år Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36798: 19 Jul 2012, 14:00 »

Det gør det da kvinderne er favoritter til at fremføre guldet

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36799: 19 Jul 2012, 14:16 »

Ja for "herreholdet" vinder da ikke noget som helst...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36800: 19 Jul 2012, 14:27 »

Ja for "herreholdet" vinder da ikke noget som helst...

For satan hvor er du pessimistisk.

Kan stadig ikke se andre vinde end os.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

ptrN
Manager

« Svar #36801: 19 Jul 2012, 14:30 »

Så skal du ikke se med på søndag, når i gæster Aalborg.

welbz is dat guy

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36802: 19 Jul 2012, 14:40 »

Så skal du ikke se med på søndag, når i gæster Aalborg.

Hvorfor ikke? Vi vinder jo kampen. AaBs ungdomshold er intet overfor vores rutinerede mandskab. De bliver kørt midt over. OB var blot heldige i søndags! Smiley

Rygter siger desuden at spillerne ikke fik deres havregryn søndag morgen og at det var MKD der stod bag en eventuel gidseltagning. Derfor sad han på bænken.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36803: 19 Jul 2012, 14:54 »

I må ikke glemme at vi allerede har vundet kampen på søndag, grundet match-fixing. Det bliver sgu spændende at se hvem der scorer vores 3 kasser! Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36804: 19 Jul 2012, 16:41 »

Tror mere jeg er realist. Vores forsvar er så rystende ringe de første ti-tyve minutter til, at hvis vi møder et hold med bare en smule offensiv kvalitet, ligesom Aab, får vi smæk i den tidsperiode.

verdenskrig
Manager

« Svar #36805: 19 Jul 2012, 16:52 »

Sludder.. Det bliver a walk in the park..

Kunne lige så godt smide min børneopsparing på det, for er sikker i min sag.. Vinder vi ikke den kamp, så giver verden ingen mening Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36806: 19 Jul 2012, 17:06 »

Tror mere jeg er realist. Vores forsvar er så rystende ringe de første ti-tyve minutter til, at hvis vi møder et hold med bare en smule offensiv kvalitet, ligesom Aab, får vi smæk i den tidsperiode.

Så det vil altså sige at bolden vil ligge på midten og begge hold vil stå og afvente hvad der sker indtil 20. min?

Du er ikke realist - du er pessimist.
#storsejriaalborg
#broendbydanskemestre20122013

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36807: 20 Jul 2012, 11:44 »

Nogen af jer freaks, der skal til det afghanske på søndag? Opstemt

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #36808: 20 Jul 2012, 16:50 »

"Delkonklussionen kunne være, at intet er så skidt, at det ikke er så godt for noget, for i korridorerne tales der for tiden om noget så uhørt som et ‘ungdomsoprør’ mod Per Bjerregaard.
 Manglen på likviditet, som Jan Lockhart italesatte over for Tipsbladet, hvilket endte med at koste ham jobbet, er ifølge flere kilder så alvorlig, at Brøndby inden for kort tid kan have problemer med at udbetale løn. Jan Lockhart sagde, at der ville opstå problemer, hvis Brøndby lå i den nederste tredjedel efter 11 spillerunder, når de første tv-penge udbetales, men endnu mere akutte problemer antydes af anonyme kilder.

Den virkelighed er Per Bjerregaard så blind over for, at han mere eller mindre direkte fyrede Jan Lockhart for at omtale den, og at han til stadighed fastholder en aktiestruktur, der afholder seriøse investorer fra at kaste de beløb i klubben, der kunne fjerne problemerne. I stedet koster de økonomiske problemer lige nu klubben en afgang af spillerprofiler, der rent sportsligt – og i forlængelse heraf også økonomisk – kan vise sig at blive endnu dyrere. Desuden er brandet så slidt, at det hovedsponsorat, der for et år siden blev vurderet til en værdi af omkring 30 mio. kr., nu er til sag for omkring en fjerdedel, ligesom sæsonkort sælges billigere end længe for blot at få folk til at møde frem.

Det er ifølge vores oplysninger nået så vidt, at Per Bjerregaards normale støtter er ved at falde fra. Finn Andersen er smuttet, Benny Winther, næstformand og gammel ven, har hverken interessen i eller midlerne til at redde klubben i denne omgang, og de yngre medlemmer af bestyrelsen (Bjarne Jensen, midlertidig direktør Tommy Håkansson og Johnny Nielsen) skal ikke være interesserede i at fortsætte den blinde benægtelse af udefrakommende kapital. Deraf betegnelsen ‘ungdomsoprør’."
http://blogs.sporten.dk/2012/07/19/ungdomsopror-mod-bjerregaard/

Nu er det ganske vidst BT der skriver dette, men for en gangs skyld håber jeg de har ret i, hvad de skriver. Det vil være fantatisk hvis hans nærmeste er imod ham, og selvom han er snu ræv, kan han næppe have mange esser tilbage i ærmet, og det kan blive klubbens redning.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #36809: 21 Jul 2012, 14:21 »

Nu er det ganske vidst BT der skriver dette, men for en gangs skyld håber jeg de har ret i, hvad de skriver. Det vil være fantatisk hvis hans nærmeste er imod ham, og selvom han er snu ræv, kan han næppe have mange esser tilbage i ærmet, og det kan blive klubbens redning.

Det vil være godt hvis Per B og Brøndby endelig kom til en forståelse af at den nuværende linje ikke holder... men derefter skal der være nogle klar med mange midler for at rede Brøndby fra en kommende betalingsstandsning .

Her og nu handler det om at vi får point på kontoen således vi ikke står med 0 point efter 3 runder... nedrykning er et reelt tema for Brøndby i denne sæson.

YNWA

Sider: 1 ... 2452 2453 [2454] 2455 2456 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010