home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2450 2451 [2452] 2453 2454 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172673 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36765: 16 Jul 2012, 17:16 »

.. hvor vi specielt var farlige på dødboldene. Jeg frygter at vi kan rykke ned - måske fordi diverse eksperter ser Brøndby som en nedrykningskandidat . Det hæmmer min egen optimisme, inden sæsonen for alvor er begyndt.

Generelt set, synes jeg ikke, at hverken indlæggene eller dødboldene var gode for Krohn kom ind. Han gjorde en stor forskel i går, og han skal også starte inde indtil han er solgt. Omkring nedrykningen, så jeg er ikke i tvivl om, at Randers tager den første billet (delvist baseret på deres kamp i Haderslev), men den anden billet er mere åben. Jeg kan ikke se, at vi skulle være dårligere end Odense, Aalborg, Silkeborg, Esbjerg og hvem der nu ellers må formodes at være med i feltet, efter kampen i går.

For lige at skifte boldgade en gang, så håber jeg virkelig at BT kommer med endnu en dårlig joke:
http://www.sporten.dk/superligaen/bif-fans-uden-boern-ingen-adgang-til-fck-brag

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36766: 16 Jul 2012, 19:01 »

Nederlag men med lyspunkter.. Jeg synes der var rigtig mange positive ting at tage med fra kampen i går..

De første 25-30 minutter af første halvleg var meget dårlige fra vores side. Bevægelsen og forståelsen manglede.. Vi kom egentlig ofte langt op på OB's banehalvdel men kom aldrig for alvor fri omkring feltet til enten skud eller frispilninger.. Derudover var indlæggende dårlige når vi endelig kom til baglinien. Dog en del friske forsøg fra distancen som var positivt. Men bedømt ud fra første halvleg var OB fortjent foran, og synes de virkede klogere og hurtigere i både tanke og handling der.

Men i anden halvleg tog vi skeen i den anden hånd, kørte i perioder rent powerplay på OB.. Semou og Mike vandt ALT på midten og kom flyvende ind i OB'erne hver gang de nærmede sig midten, forsvaret stod sikkert, og bevægelsen fra Agger, Krohn, samt Thyge var rigtig god.
Men vores altoverskyggende problem var dels manglende beslutsomhed og koncentration når chancen bød sig, og vores manglende evne til at slå et ordentligt indlæg. Grundlæggende ting at arbejde med.

Men alligevel skaber vi en mega chance til CG som header på overliggeren, MKD som helt blank smadrer bolden ud af stadion, og Goodson der scorer et i mine øjne fuldkommen legalt måde som på korrupt og grotesk vis bliver annulleret af en fuldkommen hjernedødt elendig dommer. Jeg ved ikke om jeg er gået glip af noget, men mig bekendt er der intet ulovligt i at lave en forfinte i feltet?

Men stod i hele anden halvleg og følte at vores udligning kunne komme når som helst, og det er virkelig længe siden jeg har haft sådan en følelse når jeg var på sydsiden.

Derudover forstår jeg stadig ikke hvorfor OB spillerne skal have frispark 5 minutter i træk nede ved hjørneflaget. Tumperne flyver rundt ved den mindste berøring og dommeren hoppede som altid direkte på limpinden.. Savnede også at en af vores spillere have skraldet en af dem ud på 13 række der, hvor i alverden er frustrationen og vreden i sådan en situation? Hvis vi ikke kan få bolden der så spark dog benene midt over på dem så kan det være de får respekt og dropper deres tidstrækkeri.

Men alt i alt opløftende, og jeg tror sagtens der kan ligge 3 point og vente på os i Aalborg på søndag ! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #36767: 16 Jul 2012, 19:24 »

Helt enig med dig verdenskrig , jeg troede også at udligningen kunne komme når som helst . OB havde jo intet at byde ind med i kampen, i hvertfald kun i 1 halvleg . 2 halvleg , syntes jeg fandme der var god takter fra os , Semou og Mike styrede fuldstændig midtbanen, Randrup den mand/dreng skal sku snart lære at lave et kvalificeret indlæg ! Vi fik jo masser af plads på begge kanten. Men det kunne vi desværre udnytte til fulde .

Men det var bestemt rigtig gode takter på holdet især efter Krohnen kom på banen , så løftede vi vores spil Smiley

Mht Goodsons mål , fik jeg at vide fra Ob fan , at dommeren havde peget på midten , men at det så var linjedommeren det rejste flaget ! Jeg har ikke selv set den endnu, så ved ikke om det passer.

Men det var fandme dejligt at være tilbage på sydsiden , efter lang tids fravær ! Stemningen var jo helt fantastisk Opstemt Og jeg glæder mig allerede til at stå der igen ! Opstemt

Men alt i alt tror jeg også der ligger 3 point til os i Aalborg på søndag Opstemt !

verdenskrig
Manager

« Svar #36768: 16 Jul 2012, 19:31 »

Som jeg ser det så løber linjevogteren mod midten som de gør ved en scoring, så den kan jeg ikke nikke genkenden til. Dommeren synes jeg også pegede mod midten først..
Jeg var i hvert fald godt i gang med min sædvanlige " Vælt og kram alle omkring mig" Jubel Grin crazy

Hvor på sydsiden stod du Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #36769: 16 Jul 2012, 19:33 »

Næsten nede ved Målet , haha samme her dude Wink tror jeg jeg fik 2-3 øl sjatter i knolden haha !

Men som sagt har jeg ikke set det , fik det bare fortalt Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #36770: 16 Jul 2012, 19:38 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36771: 16 Jul 2012, 20:03 »

http://allehaderos.dk/set-fra-tribunen/sydsidens-capo-forventninger-til-superligaen-201213/

Fantastisk godt skrevet af vores kære Capo !

Det bliver en lang og svær sæson, og vi kommer til at være bagud mange gange, samt sejrene bliver få. Men uanset hvad må vi sgu ikke stoppe med opbakningen og give op. Ellers har vi ingen ret til at pifte af spillerne
Som vi i øvrigt ikke gjorde i går, hold kæft hvor det varmede mit hjerte da sysiden for fuld volume startede sangen " VI ELSKER BRØNDBY klap-klap-klap-klap-klap" i går lige efter dommeren havde fløjtet af..

Det er fantastisk smukt, og spillerne fortjente det 100 % ovenpå en mandfolkepræstation hvor de virkelig gav sig selv 100 % hver og en. Pibekoncerter vil opstå, men vi må aldrig pifte bare fordi vi taber en kamp. Det skal være fordi spillerne giver op..

Vestegnen <3

Cool

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #36772: 16 Jul 2012, 21:44 »

Generelt set, synes jeg ikke, at hverken indlæggene eller dødboldene var gode for Krohn kom ind. Han gjorde en stor forskel i går, og han skal også starte inde indtil han er solgt.
What?! Jeg synes Mike Jensen gjorde det glimrende ved hjørnesparkene. Vi var ganske tæt på 2-3 gange i første halvleg, grundet Mike Jensens gode indlæg. Hvis blot Makienok havde været en smuie skarpere, havde vi også scoret. Til gengæld synes jeg, at Krohn-Dehli er den bedste Brøndby har til at tage frisparkene. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #36773: 16 Jul 2012, 22:16 »

What?! Jeg synes Mike Jensen gjorde det glimrende ved hjørnesparkene. Vi var ganske tæt på 2-3 gange i første halvleg, grundet Mike Jensens gode indlæg. Hvis blot Makienok havde været en smuie skarpere, havde vi også scoret. Til gengæld synes jeg, at Krohn-Dehli er den bedste Brøndby har til at tage frisparkene. Smiley

Nu skrev jeg generelt set, for jeg synes at langt de fleste indlæg/dødbolde ikke engang passerede den forreste mand. Selvfølgelig er det hjørne du omtaler, hvor Makienok kommer i vejen for Goodson, og så er Krohns to indlæg som tager træværket og Goodsons annullerede mål. Vi fik - og får? - slet og ret ikke meget ud af det, hvilket er en skam, nu vi endelig har en der kan lidt i luften.

- Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #36774: 17 Jul 2012, 08:18 »

http://www.sporten.dk/superligaen/krohn-i-krig-med-chefen-derfor-var-han-paa-baenken

Selvfølgelig skal manden underlægge sig klubbens regler, men her er jeg altså på MKD's side. Giv lige manden en chance for at se sin familie på fuld tid. Derudover har vi slet ikke råd til at straffe vores klart bedste spiller.

At Auri spørger Goodson til råds synes jeg virkelig også virker langt ude. For mig at se, får det Auri til at virke svag og uden lederevne. Men nu ved man selvfølgelig heller ikke om artiklen holder vand.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36775: 17 Jul 2012, 08:41 »

Hold nu op, det er BT og de er efter enhver ting Brøndby gør - altså - lige på nær de positive ting.

Det var aftalt at MKD skulle være tilbage 27. juni og denne bør han overholde. Primadonna!
Ud med ham før at han laver en TR og skaber splid.

Hvis Goodson er indraget, så er det selvfølgelig forkert - han er trænerens mand på banen - ikke udenfor.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #36776: 17 Jul 2012, 13:15 »

Nu skrev jeg generelt set, for jeg synes at langt de fleste indlæg/dødbolde ikke engang passerede den forreste mand. Selvfølgelig er det hjørne du omtaler, hvor Makienok kommer i vejen for Goodson, og så er Krohns to indlæg som tager træværket og Goodsons annullerede mål. Vi fik - og får? - slet og ret ikke meget ud af det, hvilket er en skam, nu vi endelig har en der kan lidt i luften.

Jeg synes Mike sparkede nogle knaldgode hjørnespark. Det virker som om han har brugt sommerpausen på at øve en ny sparketeknik ved døbolde. Han sparkede dem med en blanding af vrist og yderside og den kom ind i feltet på en fantastisk ond måde. Rigtig høj men dykkede så lige som den ramte det centrale af feltet..

At Simon ikke header den ind hvor han praktisk talt er foran AMC er sgu en rendyrket joke. I øvrigt er jeg allerede nu begyndt at blive røvtræt af Simon C. Jeg har været så heldig at stå og få taget et par billeder med ham hvor jeg står ved siden af ham. Manden er jo TÅRNHØJ og samtidigt ret godt bygget... Han er jo et rent monster, og jeg har sgu aldrig i mit liv set en så stor spiller bruge sin fantastiske fysik på så elendig facon.. Han har absolut ikke den mindste forståelse for hvordan man kommer forrest i en duel.

Mod OB tabte han 90 % af hovedstødsduellerne til AMC og Høgh selvom de er 15 cm lavere end ham. Det er ganske enkelt ikke godt nok, og jeg synes efterhånden han skal tage sig sammen og se og vinde noget mere i det felt.

Det skal dog også siges at han havde svære betingelser i perioder, for når han fik en lang pasning og vandt den var der ingen der tog løbet i ryggen på ham.. Thygesen?

Cool

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36777: 17 Jul 2012, 13:19 »

Er der nogen, der ved noget om hvordan vores nye udebanetrøje kommer til at se ud, endnu?
« Seneste Redigering: 17 Jul 2012, 13:25 af Oli » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36778: 17 Jul 2012, 13:26 »

Er der nogen, der ved noget om hvordan vores nye udebanetrøje kommer til at se ud, endnu?

Nej, den kommer nok ud omkring december/januar.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36779: 17 Jul 2012, 13:26 »

Den kommer først til forårssæsonen.

Sider: 1 ... 2450 2451 [2452] 2453 2454 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010