home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4717384 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3315: 14 Dec 2006, 14:41 »

Tror ik vi for ham men ville være dejligt

Der er bestemt en mulighed for det, hvis vi skulle sende et bud afsted. Men om de øvrige interessede så skulle tilbyde mere i kontrakt e.lign. må tiden vise Smiley
Ja det kunne være dejligt. Det kunne faktisk være dejligt med nye spillere på alle positioner i forsvaret!

ALLE positioner i forsvaret ligefrem Shockeret

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3316: 14 Dec 2006, 15:35 »

Der er bestemt en mulighed for det, hvis vi skulle sende et bud afsted. Men om de øvrige interessede så skulle tilbyde mere i kontrakt e.lign. må tiden vise Smiley
ALLE positioner i forsvaret ligefrem Shockeret

Ja Opstemt
Rytter er elendig, Sennels+Elanga er elendige, og så mangler vi et midterforsvar med klasse, Howard laver for mange fejl og Per N er for langsom imo..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zone 43
Manager

« Svar #3317: 14 Dec 2006, 15:44 »

Ja Opstemt
Rytter er elendig, Sennels+Elanga er elendige, og så mangler vi et midterforsvar med klasse, Howard laver for mange fejl og Per N er for langsom imo..

Det vil jeg give dig ret i, men PerPer og Rytter har jo masser af rutine, hvilket jo er vigtigt for et ungt hold Smiley

En ny venstreback behøver vi i hvert fald. Pearce eller Stenman, til den position Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soccerpop
Gæst

« Svar #3318: 14 Dec 2006, 15:58 »

Sorry hvis jeg er gået glib af nget, men er Trond Andersen blevet solgt?

absalonsen
Gæst

« Svar #3319: 14 Dec 2006, 16:01 »

Nej, han er stadig skadet. Han har den samme skade, som var skyld i Dalgas' stop. Sprngerknæ kaldes det.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #3320: 14 Dec 2006, 16:02 »

Nej, men enten er han skadet, ellers også spiller han som en pose nødder...

Hele Brøndbys forsvarskæde kunne bruge forstærkninger, da det reelt set kun er Per Nielsen, der har niveauet, hvis Brøndby skal kæmpe med om medaljer - og han bliver jo ikke lige frem yngre som dagene går.

mvh,
mathias

United-styrer
Gæst

« Svar #3321: 14 Dec 2006, 16:23 »

Det vil jeg give dig ret i, men PerPer og Rytter har jo masser af rutine, hvilket jo er vigtigt for et ungt hold Smiley

Rytter kan ikke forsvares. Vi skal have en ny højre back. Venstre backen er lidt mindre akut. Jeg mener stadig, at PerPer er god nok, selvom han er faldet lidt med holdet. Dog tror jeg, at hans niveau igen vil stige, hvis han får en kompetent makker ved siden af sig, for Howard er ikke god nok, så her er der også brug for en ny.

Zone 43
Manager

« Svar #3322: 14 Dec 2006, 16:40 »

Rytter kan ikke forsvares. Vi skal have en ny højre back. Venstre backen er lidt mindre akut. Jeg mener stadig, at PerPer er god nok, selvom han er faldet lidt med holdet. Dog tror jeg, at hans niveau igen vil stige, hvis han får en kompetent makker ved siden af sig, for Howard er ikke god nok, så her er der også brug for en ny.

Til højreback pladsen har vi jo også en Kildentoft, også er jeg rimelig sikker på at der er andre, som kan spille den position Smiley

- Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3323: 14 Dec 2006, 16:46 »

Af de spillere vi har nu er det klart Kildetoft der bør spille kampe, efter min mening. Men stadig der kan stadig købes en bedre til højre back. Men nødvendigt? synes jeg ikke.

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #3324: 14 Dec 2006, 17:17 »

Jeg synes, at Meulensteen skulle spille noget fm og så henter nogle af de syge talenter som findes Grin

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #3325: 14 Dec 2006, 18:06 »

Af de spillere vi har nu er det klart Kildetoft der bør spille kampe, efter min mening. Men stadig der kan stadig købes en bedre til højre back. Men nødvendigt? synes jeg ikke.

Nødvendigt, hvis Brøndby ønsker at kæmpe med om guldet? Det synes jeg.

Nødvendigt, hvis Brøndby ønsker at holde fast i deres nuværende syndeplads? Det synes jeg ikke.

Sat på spidsen, naturligvis - men pointen er, at hvis Brøndby ønsker at kravle op i tabellen for til sidst at nå toppen, så kræver det inversteringer. Og her mener jeg ikke, at Kildentoft har niveauet til ikke at blive udskiftet med en bedre.

mvh,
mathias

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3326: 14 Dec 2006, 18:19 »

Nødvendigt, hvis Brøndby ønsker at kæmpe med om guldet? Det synes jeg.

Nødvendigt, hvis Brøndby ønsker at holde fast i deres nuværende syndeplads? Det synes jeg ikke.

Sat på spidsen, naturligvis - men pointen er, at hvis Brøndby ønsker at kravle op i tabellen for til sidst at nå toppen, så kræver det inversteringer. Og her mener jeg ikke, at Kildentoft har niveauet til ikke at blive udskiftet med en bedre.

mvh,
mathias

Helt enig, det kan godt være at Kildentoft er god, men han er ikke god nok (endnu) til at være fast mand på et hold som har de ambitioner BIF har..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

absalonsen
Gæst

« Svar #3327: 15 Dec 2006, 14:36 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63767

Så ser det ud til, at Ankergren får sit ønske opfyldt. Han komme efter dette link, at dømme, til at spille i udlandet. For at være mere præcis: Hernig.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3328: 15 Dec 2006, 14:47 »

Der går nok noget tid inden han har fundet sig til rette. med kominikationen osv.

Og han skal jo også lære helt nyt sprog, kan godt blive en alt for stor mundfuld.  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3329: 15 Dec 2006, 17:31 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63767

Så ser det ud til, at Ankergren får sit ønske opfyldt. Han komme efter dette link, at dømme, til at spille i udlandet. For at være mere præcis: Hernig.

Grin

Men prisen skulle gerne presses lidt op, hvis man skal tro på beløbet ifølge linket Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010