home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4715773 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3300: 11 Dec 2006, 21:23 »

Tak for sidst Hannes! Djævel

Det lyder som om de har haft nogen dueller de to Smiley

Dog vidste jeg ikke at vi spillede i Parken Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #3301: 12 Dec 2006, 16:34 »

LOL funny

Så vidt jeg ved har FCK da stadig en chance, omend en lille en, eftersom der stadig mangler 2 kampe, og de 3?

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63648

Mener du at bif stadig kan nå at rykke ud? Fordi de er sikret som minimum bedste treer!

Zone 43
Manager

« Svar #3302: 12 Dec 2006, 16:44 »

Mener du at bif stadig kan nå at rykke ud? Fordi de er sikret som minimum bedste treer!

Jeg troede kun det var de to bedste der gik videre Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #3303: 12 Dec 2006, 16:59 »

Måske leon andrasen til klubben

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3304: 12 Dec 2006, 17:00 »

Jeg troede kun det var de to bedste der gik videre Smiley

Der er 3 grupper og hvis det var 2 fra hver gruppe ville man få 6 hold i kvartfinalen, men der skal 8 hold til at danne en kvartfinale, så man ser hvilke 2 af alle 3'erne der er bedst, og de går videre til kvartfinalen også. Thumbs Up

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zone 43
Manager

« Svar #3305: 12 Dec 2006, 17:07 »

Måske leon andrasen til klubben

Det ville ikke være dårligt, men jeg tror at han ender i Hannover 96 på en lejeaftale resten af sæsonen Smiley

Rumball: Det kunne jo være at der så var 2 grupper med 3 hold i hver? Rullende Øjne Men dejligt at vi er videre Thumbs Up

Iøvrigt skulle AB havde været i Portugal, så måske der er lidt sydeuropæisk i vente? Rullende Øjne

- Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3306: 12 Dec 2006, 17:25 »

Rumball: Det kunne jo være at der så var 2 grupper med 3 hold i hver? Rullende Øjne Men dejligt at vi er videre Thumbs Up

Det kunne man måske gøre, men så ville derjo ikke være hverken kvartfinale eller semifinale (og det kan vi jo ikke leve uden.. Opstemt)
Men ja, det er dejligt at være videre.

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Zone 43
Manager

« Svar #3307: 12 Dec 2006, 17:30 »

Det kunne man måske gøre, men så ville derjo ikke være hverken kvartfinale eller semifinale (og det kan vi jo ikke leve uden.. Opstemt)
Men ja, det er dejligt at være videre.

Semifinale kunne man da godt få? Rullende Øjne Man kunne så lade nr. 1 og 2 gå videre Wink

- Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3308: 12 Dec 2006, 17:35 »

Semifinale kunne man da godt få? Rullende Øjne Man kunne så lade nr. 1 og 2 gå videre Wink

Men så ville der da komme for mange kampe? Og så skulle nogle af holdene spille 3 kampe om ugen i et stykke tid, og det er ikke altid godt for spillerne? Jeg ville selv ikke have noget imod flere kampe, men spillerne kan nok godt blive trætte efter et stykke tid, og det er nok mest for deres skyld at der ikke er flere kampe, tror jeg.

Zone 43
Manager

« Svar #3309: 12 Dec 2006, 17:39 »

Men så ville der da komme for mange kampe? Og så skulle nogle af holdene spille 3 kampe om ugen i et stykke tid, og det er ikke altid godt for spillerne? Jeg ville selv ikke have noget imod flere kampe, men spillerne kan nok godt blive trætte efter et stykke tid, og det er nok mest for deres skyld at der ikke er flere kampe, tror jeg.

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men nu, hvor de er proffe. burde de da kunne klare 2-3 kampe på uge Rullende Øjne

Men lad nu den ligge Wink

- Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3310: 12 Dec 2006, 17:41 »

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men nu, hvor de er proffe. burde de da kunne klare 2-3 kampe på uge Rullende Øjne

Men lad nu den ligge Wink

Ja Wink

Og lad os håbe at der kommer en person ved navn Leon til vores trup Opstemt

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #3311: 13 Dec 2006, 10:51 »

Ny venstreback til brøndby...

De skulle være en af fire klubber der vil hente, Leverkusens svenske forsvarsspiller, Fredrik Stenman.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63711

Zone 43
Manager

« Svar #3312: 13 Dec 2006, 12:15 »

Ny venstreback til brøndby...

De skulle være en af fire klubber der vil hente, Leverkusens svenske forsvarsspiller, Fredrik Stenman.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63711

Det lyder da ikke dårligt, ung spiller med en del erfaring fra bundesligaen og en plads ved VM Thumbs Up

Let's sign him Opstemt

- Daniel Agger.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #3313: 13 Dec 2006, 22:28 »

Det lyder da ikke dårligt, ung spiller med en del erfaring fra bundesligaen og en plads ved VM Thumbs Up

Let's sign him Opstemt
Tror ik vi for ham men ville være dejligt

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #3314: 14 Dec 2006, 00:01 »

Tror ik vi for ham men ville være dejligt

Ja det kunne være dejligt. Det kunne faktisk være dejligt med nye spillere på alle positioner i forsvaret!

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010