home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2427 2428 [2429] 2430 2431 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173956 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36420: 01 Maj 2012, 18:34 »

Kunne ikke se noget problem i det... jo hvis det var permanent.
Men det er kun imens de får bygget deres stadion også vil der være gode penge at tjene for BIF som sagtens kan bruge dem. 

Zone 43
Manager

« Svar #36421: 01 Maj 2012, 21:17 »

+1.

Der udover har vi tidligere udlejet stadion ifm. kampe - jeg husker ihf. pokalkampe mod Skjold, Brønshøj og FC Fyn de senere år. Lyngby har et snit på 5k til hver kamp, det er en del kroner vi smide i kassen. Så jeg ser heller intet problem i det, så længe de holder sig fra Sydsiden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #36422: 02 Maj 2012, 17:37 »

http://www.footy-ghana.com/national_news_detail.php?id=1626
Spændende, ung spiller i de kampe jeg har set ham spille i. Og hans stats er heller ikke tosset, hans position i mente. Spørgsmålet er nok snarere, hvor mange kasser rødvin der sendes mod Farum, da hans kontrakt udløber næste sommer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36423: 03 Maj 2012, 21:06 »

Igen, igen, igen... Jeg kan sgu gentage mig igen. Samme opstilling som vi ser hver gang. Samme umotivation i et sejlende forsvar. Tør ingen af vores spillere seriøst gå i deres mand??
Vi spiller på ingen måde kreativ fodbold i dag, eller i de fleste kampe. Og har ikke god udnyttelse af de halve chancer, som vi jo som sådan skaber en gang i mellem.

Ingen kreativ tankegang blandt kreative folk. Hvor er vores Wass-Mike-indkast? De mange Krohn-Dehli udfordringer? Klump-hjørnesparket, eller Thygesens aggressive rush?
Holdet er 100% klar over hvor skidt det går, men det er som om at de lever på en fælles løgn, om at vi spiller god fodbold. Auri-effekten, som bare lader til at gøre vores hold mere og mere dovne. Mærkeligt er det sgu i mit hoved.

Jeg ved godt at jeg er lidt en bokkerøv, og jeg ved godt at vi dog har skabt en smule, som også har fulgt til et mål. Men helt ærligt - Er jeg den eneste der er virkelig træt af at se os spille sådan her?... Fodbold under HJ var mere spændende at se på.

Kom nu gutter! Vis lidt kynisme, og giv os 3 pont. Fortjente eller ej, skal de bare hjem.

For også lige at nævne det, mens vi er i gang, så er Sydsiden sgu lige ved at lulle mig i søvn...

EDIT: Sådan Makienok, nu med fødderne! Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Maj 2012, 21:09 af Oli » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #36424: 03 Maj 2012, 21:14 »

EDIT: Sådan Makienok, nu med fødderne! Opstemt

jeg kan ikke tro det. han scorede rent faktisk med fødderne

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36425: 03 Maj 2012, 22:09 »

God sejr, det kan man ikke pille ved! 3 super point og en god slat selvtillid inden to svære udekampe.

Jeg må i dag rose Auri, for hans taktisk skift ved udskiftningen af Agger også kommer Femi ind. Det frigør Mike Jensen på midtbanen og gør ham utrolig farlig fremad og score derfor et vigtigt mål idag.
Ligeledes ryger Thygesen på toppen og er med det samme farlig og kunne let have score 2 kasser.

Alt i alt godt fremad!
Men vores defensiv den stinker big time! Goodson er helt fra den og er skyld i begge Silkeborgs mål. Randrup ok, men han får heller ikke meget hjælp fra Krohn Dehli, som slet slet ikke gider BIF mere!

Zone 43
Manager

« Svar #36426: 05 Maj 2012, 17:30 »

What he said - well, lige fraset at det er Romme og ikke Krohn, der skal hjælpe Randrup. Tunge

Nå, Ålborg away i morgen.. Romme og Krohn er røget på 'skadeslisten' igen. Det tror jeg faktisk der vil komme noget positivt ud af, da jeg er sikker på, at Femi tager den ene plads, og at Thyge ryger ud på en den kant, og får et lidt friere rolle offensivt. Og mon ikke at Stryger tager den anden kant, mens resten af holdet giver sig selv. Forhåbenlig får vi også nogen af unge at se i morgen, nu hvor Olsen, Holst og Skov Hansen er udtaget.

- Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36427: 05 Maj 2012, 17:56 »

Krohn er ikke noget tab lige i øjeblikket, så lad ham endelig blive ude. Det tror jeg ikke vi vil mærke så meget, da en Thygesen vil vise sig lidt mere offensivt.
Jeg tror på en smal 0-1 til os, Makienok.

N17
Manager

« Svar #36428: 06 Maj 2012, 15:51 »

Start-11 mod AaB: Tørnes, Randrup, Goodson, Stenderup, Jan F., Jens Larsen, Mike, Patrick Olsen, Jan K., Thygesen, Agger.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36429: 06 Maj 2012, 16:51 »

Hvorfor bliver Agger ved med at sparke forbi eller over mål? Jeg er så træt af den mand! Han irritere mig grænseløst.. 2 mål i 14 kampe! Hans tid må snart være forbi.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #36430: 07 Maj 2012, 14:23 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1754961.ece

Vil det så sige, at der heller ikke bliver solgt markant ud? Det lugter mere og mere af en kamp om nedrykning end en kamp om en topplacering.

Thaurat al Shabab

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36431: 07 Maj 2012, 14:33 »

Det er en del af aftalen med Hummel, at 70% af truppen skal være af egen avl. #tilbagetildyderne #brøndbydna

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #36432: 07 Maj 2012, 22:02 »

Nu kan man altid diskutere ordet markant i denne sammenhæng. Indtil videre kan man være sikker på, at Jan F, Femi og Nilsson er væk (Peter Madsen også, der er udlejet), og så vil der nok også blive solgt en mand, eller 2-3 stykker i bedste fald.
Som jeg læser citaterne af JL, så er bare ingen store navne man skal forvente. Hvilket måske også kan forklare Adu-rygtet.

Selvfølgelig skal der ændringer til, men næppe noget revolutinerende (hvem sagde Wolfsburg style?), hvilket jeg finder positivt. Kontinuitet er vejen frem.

- Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36433: 07 Maj 2012, 22:08 »

Tror nu også at Bjur skal få hentet et par gode spillere ind. Store navne er ikke ligefrem altid godt, da det også betyder højere løn. Vibe vs. Skoubo? Wink

Få nu hentet lidt penge på spiller-salg, hvor jeg virkelig mener at vi bør skille os af med Krohn, mens vi stadig kan få noget for ham. Den indstilling han har på banen, er sgu ikke til at holde ud. Og så kan det jo være at vi finder en super spiller frem fra posen.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #36434: 07 Maj 2012, 23:23 »

http://www.90minutter.dk/broendby-spillere-abner-cafe/ nu har de tre drenge også noget at lave hvis de er væk til sommer Wink

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 2427 2428 [2429] 2430 2431 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010